Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Ser ut som spillet kjører i DX11, når jeg holder inne CTRL-ALT-S så står det det ihvertfall.

 

Spillet kjører i dx11 ja. Har RadeonPro på som viser hvilken versjon av dx spill kjører når det starter opp. Hva slags fps får forresten folka?

 

FPSen min er helt humørsvingninger, kan gå fra under 30 til over 70 på 10 sek, så ganske vanskelig å måle average :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Går det an å få frem FPS gjennom spillet i seg selv og uten å f.eks installere FRAPS eller lignende program?

 

Og: Noen som veit hvorvidt alle grafiske instillinger allerede er implementert i betaen? Føler grafikken jeg får med alt maxed er en del lavere, evt en del annerledes enn den fantastiske grafikken man ser i trailerene. Mulig det rett og slett er det at man aldri får det like krystallklart i trailere som man faktisk får når man spiller selv, så man legger lettere merke til de detaljene som ikke er fult så bra (løv på trær f.eks)

Lenke til kommentar

Noen som har sett dette? Fyren har en annen distinksjon og er lvl 3. Er ikke jeg som har tatt bildet, men jeg så en med samme greia i et game for en time siden. Noen som vet hva det er? Har lest at folk tror det enten er en fra dev teamet, mens andre mener det er en form for "prestige".

 

post-41440-0-51337400-1317561409_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Noen som har sett dette? Fyren har en annen distinksjon og er lvl 3. Er ikke jeg som har tatt bildet, men jeg så en med samme greia i et game for en time siden. Noen som vet hva det er? Har lest at folk tror det enten er en fra dev teamet, mens andre mener det er en form for "prestige".

 

post-41440-0-51337400-1317561409_thumb.jpg

 

Tror han er bare en high lvl, så en kar i dag som var level 71 og hadde det merket på seg, da sa han bare at han joinet en hacka server også leava eller no :p

Lenke til kommentar

Noen som har sett dette? Fyren har en annen distinksjon og er lvl 3. Er ikke jeg som har tatt bildet, men jeg så en med samme greia i et game for en time siden. Noen som vet hva det er? Har lest at folk tror det enten er en fra dev teamet, mens andre mener det er en form for "prestige".

 

post-41440-0-51337400-1317561409_thumb.jpg

 

er ingen av delene, han er nok snart lvl 50.

tjnome på forumet har samme ikon men bare i sølv, og han er i lvl 45.

Lenke til kommentar

Noen som har en logisk forklaring på hvorfor en pc med intel core 2 quad q9400 og asus nvidia gtx 260 får bedre avarage fps enn phenom II x4 965 be og 2 x 5850 i crossfire?

 

Har dog bare kjørt 1280x1024 på gtx 260, og 1920x1080 på 5850 - er det virkelig så stor forskjell?

 

Ja. Det krever vesentlig mye mer.

Lenke til kommentar

Noen som har en logisk forklaring på hvorfor en pc med intel core 2 quad q9400 og asus nvidia gtx 260 får bedre avarage fps enn phenom II x4 965 be og 2 x 5850 i crossfire?

 

Har dog bare kjørt 1280x1024 på gtx 260, og 1920x1080 på 5850 - er det virkelig så stor forskjell?

 

Ja. Det krever vesentlig mye mer.

 

Ah. Satte ned skyggekvaliteten på mine to 5850 til high istedet for ultra og resultatet er fr ca 35 fps til over 60 fps i avarage? Er skygger så krevende? :D

 

Uansett, problem solved..

Lenke til kommentar

En stor bug verdt og nevne: vær gang du blir disconnectet fra en server mister du alle scoren din og alle killsa :(

Litt usikker, men jeg tror man får scoren når serveren skifter map\runden er ferdig. Er flere ganger jeg har blitt disconnected \ CTD osv, men virker som jeg får poengene så fort runden er ferdig.

 

Tror poengene osv lagres når du får "Saving.." når man dør\spawner eller noe slikt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...