Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vær så snill og opplys meg da. Jeg kom nettopp med min profesjonelle erfaring av hva vi kaller beta på jobb og for å nevne de siste spill-betaene jeg prøvde:

 

- Halo Reach: Bugfritt

- CoD MW: Bugfritt

- Diablo 3: Bugfritt

 

De spillene var og er også mye lenger unna release enn Battlefield 3.

 

Men for min del har ikke dette noe å si. Jeg ga nettopp min tilbakemelding på hva jeg fikk ut av denne betaen og jeg synes det var ekstremt vanskelig å gi konstruktiv feedback på denne betaen også med de verktøyene Dice og EA ga oss. Jeg synes bare det er rart at dere bagatelliserer at noe som skal lanseres om 3 uker er stappfullt av bugs.

 

Betaen har vært ute noen dager nå, og selv om vi nærmer oss lanseringsdatoen betyr ikke det at det vi sitter å spiller på nå er i nærheten av den versjonen som blir den offisielle versjonen. Vi kommer til å ha bugs den 10.oktober når beta-perioden slutter, og da er vi bare 2 uker unna lansering. Selv den 25./27. vil det være bugs. Det er godt mulig du forventer en bugfri betaversjon - jeg gjør det ikke.

 

Forumet i Battlelog er kategorisert slik at du kan legge inn dine konstruktive feedback der. Er ikke det verktøyet godt nok? Uansett verktøy ville mengden feedback vært den samme.

Lenke til kommentar

Mener å ha lest at versonen vi spiller er en mye eldre verson enn den de faktisk jobber på. Dette kan da føre til at bugs vi ser faktisk allerede er fikset og resten blir patchet til release.

 

Leste også dette rundt maps: http://battle.no/forum/viewtopic.php?f=35&t=1019

 

Beta builden er fra rundt slutten av august. Altså den var ca. 1 måned gammel da vi fikk tilgang og dvs. de har hatt 2 måneder på seg før release. De fleste bugs jeg har opplevd til nå tror jeg skal være ganske greie å fikse, men det vil jo gjenstå å se :)

Lenke til kommentar

Det må nok en god del patcher til hvis det er samme kvaliteten i fullversjonen som i beta.

Hvorfor skulle det være samme kvalitet i fullversjonen som det er i betaen? :whistle:

 

Noen som kan fortelle meg hvor mange "maps" som blir tilgjengelig?

 

Vi vet ikke.

DICE har vel selv sagt flere ganger at det er 8 maps i starten, med alle modesa på alle mappene.

Lenke til kommentar

snip

 

Fordi det er en BETA? Når skal folk skjønne at spillet ikke er ferdig? Dere tror vel også at det bare går an å spille rush på metro i fullversjonen også?

 

snap

 

herrgud folk vil aldri skjønne hva en beta er -_-

 

Vær så snill og opplys meg da. Jeg kom nettopp med min profesjonelle erfaring av hva vi kaller beta på jobb og for å nevne de siste spill-betaene jeg prøvde:

 

- Halo Reach: Bugfritt

- CoD MW: Bugfritt

- Diablo 3: Bugfritt

 

De spillene var og er også mye lenger unna release enn Battlefield 3.

 

Men for min del har ikke dette noe å si. Jeg ga nettopp min tilbakemelding på hva jeg fikk ut av denne betaen og jeg synes det var ekstremt vanskelig å gi konstruktiv feedback på denne betaen også med de verktøyene Dice og EA ga oss. Jeg synes bare det er rart at dere bagatelliserer at noe som skal lanseres om 3 uker er stappfullt av bugs.

Cod black ops ikke buggfritt selv etter nrealese

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...