Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://bildr.no/view/989204

 

Hvorfor er jeg den eneste på laget med over 5k points? Er da vel ikke så JÆVLI vanskelig å faktisk plante og defuse charges?

 

Sigh, elsker folk som ikke kan teamplay.

Carried by ump, som de fleste noobs

 

Lukter jeg en utfordring? Kan nok pisse på de fleste uten UMP og da M16, F2000 og M40A1 er minst like OP.

 

Det at jeg defusa det har ingenting å si, right?

 

Generalisering er morsomt. Blir som å si at alle muslimer er terrorister.

Lenke til kommentar

FAEN folkens. En beta er en beta. Ikke alle har samme profilering under beta. Selv om COD ikke hadde så mange bugs i beta betyr ikke det at alt annet ikke kan ha det. Skal jeg fortelle de som klager en ting så er det det at de har fikset EKSTREMT mange små og store bugs på de 4-5 første dagene. Før dere uten early access kom inn så datt man gjennom bakken over alt og ofte sto man fast halvveis ned i bakken. Nei, skjerpings på denne idiotiske "de har ikke tid til å fiske bugs så spillet kommer til å suge" mentaliteten.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det jeg har sett i Battlefield 3 betaen gjør meg ærlig talt skeptisk til at fullversjonen skal komme om under 1 måned. Hvor har dere det fra at en Beta skal være full av bugs?

 

Hos oss så kaller vi det en beta når vi inviterer folk for å teste en nettside før lansering. Og da mest med tanke på funksjonalitet. De eneste bugsene som eksisterer da er de vi ikke har funnet selv i våre interne tester. Dette er ikke tilfellet i Battlefield 3 betaen. Her er det latterlig mange helt åpenbare og rett og slett skremmende bugs.

Beta er en uferdig versjon, som kan inneholde bugs og kan være ustabil. Det du beskriver som beta (testing av nettside) vil jeg kalle en lansering kandidat (rc). Det kan være flere stadier/versjoner av beta, og rc i den grad det anses for å være i beta fasen, er den helt siste fasen.

Når det kommer til BF3 så må du være klar over at den versjonen/builden vi har tilgjengelig i betaen er rundt en måned gammel. Så det er sannsynlig at en god del av de bugs'ene som oppleves nå allerede er fikset. Det som primært testes fra EA/Dice sin side er at infrastrukturen tåler påkjenningen. Noe som igjen forsterker sannsynligheten for at siste interne versjon har mye nærmere lansering klar enn hva vi sitter på.

Men hvis historien er en målestokk så kommer et nok en patch ved lansering eller rett etter på, og det er fremdeles en del bugs og svakheter å utbedre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

De bugsa jeg har sett hittil har ikke vært noe vanvittig svært, og da regner jeg med de er rimelig lette å få fikset også. Disse tar de ikke å fikser umiddelbart, og det er det jeg tror folk ikke helt forstår. For å få best mulig utbytte av åpen beta-perioden, så vil de prøve å holde serverne oppe helt til perioden er over, for å så fikse alle de kjente bugsa.

Synes derimot det er rart at det er småbugs som var i alphaen som går igjen denne gangen også. Snakker om ganske små bugs, som når magasinet, kolben på våpenet eller annen attachments plutselig står en halvmeter lengre ut fra våpenet, og lignende ting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...