Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hi, my name is Praveen. How may I help you?

 

Andreas Iversen: Hello, I pre-ordered Battlefield 3 a month ago. But didnt recive any beta key today, but everyone I know already got theirs. What gives?

 

Praveen: Hello Andreas.

Praveen: We understand your excitement for the game's early access. I know you've been eagerly waiting for the Early Access Beta key with bated breath, so have I! Well, the early access key will be sent today; however, as of now we don't have any ETA. Please wait for only a few hours and you will get an Email with the key in your account. We appreciate your patience.

Andreas Iversen: okey then

Andreas Iversen: Somehow I have a feeling that I wont recieve it today, or tomorrow for that sake

Praveen: You will receive it soon you need not worry.

Andreas Iversen: So I have your word?

Praveen: Yes.

Andreas Iversen: Okey then. Thank you very much!!!!

Andreas Iversen: :D :D

'Andreas Iversen' disconnected ('Concluded by End-user').

 

Tviler på at vi får i det hele tatt. Garantert vært noe feil i systemet når det gjelder vi som ikke har fått. Men håper jeg tar feil.

Endret av BadSmile
Lenke til kommentar

Kjøpt MOH Limited Edition + fohåndsbestilt Bf3 sekundet det var mulig (alt gjennom EA)

 

Fikk alphakey. Har ikke fått betakey. Noen ideer?

 

MOH LE fra steam? : Gå innpå steam, høgreklikk på MOH singleplayer -> cd key.. der skal du finne keyen til BF3.

 

Kopier den, gå innpå Origin-klienten, instillinger, "redeem code" eller hva det heter.

Lenke til kommentar

For å være ærlig så syntes jeg dette er for dårlig av EA/Dice..

De har kjørt alpha og fått sett stresset på servere der..

Igjen klarer de å få det til å ikke fungere skikkelig under beta.

 

Vi som har forhåndsbestillt det skulle ha hatt "early access" for ca 14 timer siden. Det har vi betalt for.

 

Så skjønner veldig de som er frustrerte over at det ikke fungerer.

 

Er det ikke HW.no ?

 

Da kjører vi det

 

http://battlelog.battlefield.com/bf3/platoon/2826550451852442054/listmembers/True/

 

Come one, come all

Applyed :D

Lenke til kommentar

Kjøpt MOH Limited Edition + fohåndsbestilt Bf3 sekundet det var mulig (alt gjennom EA)

 

Fikk alphakey. Har ikke fått betakey. Noen ideer?

 

MOH LE fra steam? : Gå innpå steam, høgreklikk på MOH singleplayer -> cd key.. der skal du finne keyen til BF3.

 

Kopier den, gå innpå Origin-klienten, instillinger, "redeem code" eller hva det heter.

Les hva jeg skriver da: Alt gjennom EA

Lenke til kommentar

Hvis noen lurer:

 

Med alle grafikkinstillinger på det høyeste (ultra), så ligger jeg på rundt 40-45 fps utendørs. Specs:

- Oppløsning: 1920*1200

- AMD 1055t @ 4 ghz

- 8GB ram 1600Mhz

- gtx 580

 

Jeg ligger på 100-120fps i uteområdet der med gresset med ultra settings 1920*1080. Dette med 6990+6970 trifire. og BF 3 driveren. 980x @ 4,2ghz

 

 

Det er faktisk load på 8 tråder på cpu :ohmy:

 

 

 

 

Noen som klarer å binde knapp 3 og 4 på musa?

 

 

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Theres actually a source in the Official bf3 thread. Apparently the "ultra" setting isnt exactly ultra....

 

 

Here you go:

 

Apparently Ultra settings aren't implemented in the beta... "yet".

 

Quote:

Performance-wise, I whacked everything up to Ultra [edit – apparently Ultra isn’t actually implemented yet, although the game doesn’t say as much itself and lets you select the option, so presumably I was actually running on something lower) on my Radeon 5850 at 1920×1200 and for the most part it was smooth and great – there were a couple of frame-rate wobbles, but brief and few. I don’t know that I’d say it looks revelatory, but it certainly put most everything else in the pseudo-photo-realistic stakes to shame and didn’t have even the faintest whiff of consolery.

http://www.rockpapershotgun.com/2011...ta/#more-75485

 

 

THIS WAS POSTED BY THE USER TEMPEST001!

Lenke til kommentar

Ja, da var det gått nesten 24 timer etter at de 24 timene jeg skulle få nøklen innen var oppe, enda ingen nøkkel :p Og kundesupport har selvfølgelig ingen aksess til systemene, og kan ikke engang fortelle meg hvilken at de sikkert 20 epostene jeg har brukt hos EA opp gjennom årene den sendes til. Virker som om hele "Early Access" slippet har gått ganske til helvete for EA, satser på at retail release blir bedre

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...