Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Håper flere utviklere prøver å gjøre som DICE.. (IKKE SKUFF OSS NÅ DICE!), mer fokus på pc. Om et bra spill lages, så selger det. Om det er rævva, da blir det piratkopiert som faen. Er ikke værre en det.

Spørs helt hvilket spill det er snakk om, BF3 ja pc er valget, men får meg synes eg eit spill som Elder scroll er mykje meir chill og sitte i sofaen foran Tven.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Liker Punkbuster jeg. Funker knall, og blir man konstant kicket er det en enkel løsning. Slett, forså og oppdater PB

 

Jævlig artig når dette i noen perioder skjer annenhver dag. Syns de skal integrere et system i spillet som oppdateres med launcheren til BF3. Da slipper vi trøbbel med klaging i forum og andre steder.

 

Blir skaffa til min kommende PC, frykter konsollversjonene blir forferdelige som BFBC1 og BFBC2 er. AA trøbbel og lite imponerende grafikk. Lyden var det som slo meg mest ;)

 

Du mener dårlig grafikk på konsoll? Fordi grafikken på PC er langt i fra lite imponerende.

Lenke til kommentar

Hehe, liker at ingen tror dette er "ekte" gameplay, men bare cut-scene. Leser dere ikke GI sin artikkel eller? Jaja, kommer mer BF info på GDC i neste uke, da får dere se.

Hvilken artikkel sikter du til?

 

Artikkelen hvor GI var på besøk hos DICE: http://battlefield.gamersverse.com/articles/655/game-informer-cover-issue-including-scans/ :)

 

Se for eksempel på siden om Destruction 3. Der er det et bilde med HUD, ergo personen antagelig spiller.. Er flere bilder der med HUD. Akkurat samme sekvensene som vi også så i gameplay traileren. Og angående animasjonene: BF3 bruker en ny animasjonsteknologi, sjekk ut bildet om Ant. Her sier GI at "the character animations looks unbelievable." Sikkert like imponerende som de vises i traileren.

 

Det er ikke så mye at det ikke er ingame, men at det er cuts fra singleplayer. BF spillere flest bryr seg ikke en døyt om singleplayer footage. Det vi/jeg er intressert i er hvordan det fungerer i MP.

 

Er animasjonene på folk like bra der? er funksjonaliteten og destruction (3.0?) like bra i MP? o.s.v...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...