Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Føler det blir en større utfordring da lagene starter med forskjellige våpen, men føler også at det blir litt dårlig balanse (tenker da på BF2), men dette ordner de vel, men vet ikke hvordan de da vil gjøre det med unlocks, vil det da være like eller forskjellige unlocks med hvert av lagene? Dette vil gjøre det vanskeligere å spesialisere seg med våpen, og det vil ta lenger tid å få platin (vis dette vil være med i BF3)

Lenke til kommentar

Føler det blir en større utfordring da lagene starter med forskjellige våpen, men føler også at det blir litt dårlig balanse (tenker da på BF2), men dette ordner de vel, men vet ikke hvordan de da vil gjøre det med unlocks, vil det da være like eller forskjellige unlocks med hvert av lagene? Dette vil gjøre det vanskeligere å spesialisere seg med våpen, og det vil ta lenger tid å få platin (vis dette vil være med i BF3)

Foretrekker ubalanse over kjedsomhet. Liker at det er små forskjeller fra lag til lag.

Lenke til kommentar

Det jeg følte i bf2 var at en faction fikk overtaket med våpen og div. hardware. Derimot fikk det undertrykkte faction en liten upperhand pga mapdesign og terreng. Noe jeg håper bf3 får. Tenker spesielt på Sharqi. Der Mec har veldig upperhand med heli og uncaps. Derimot får USMC urban cover og mye dekning. Selvfølgelig, public får du en annenfølelse. men jeg spillte mye clanmatches og har egentlig hatt følelsen av at Sharqi er et bra balansert map (uten unlocks).

 

Håper virkelig det blir det samme i bf3. Balansen mellom equipments vs. map design. Kan være avgjørende om jeg spiller dette spillet 100 timer eller 1000 timer. Badcomapany2 endte jeg på 40-50 timer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det blir faction specific weapons, sånn som i bf2 :thumbup:

 

Men jeg lurer på om jeg må kjøpe helt ny pc for å kjøre det...

Har en C2D e7400 overclokket til 3,3 ghz, 2 gb ram og et gts 250.

Tenkte jeg skulle kjøpe et gtx 570, men har ikke så veldig lyst til å kjøpe ny prosessor, for da må jeg ha nytt hovedkort, ram og OS.

 

Jeg kjører bc2 ganske greit på low settings i 1080p. Tror dere et gtx 570 er en grei oppdatering, eller burde jeg skaffe ny prosessor også? :hmm:

Endret av Franzedvard
Lenke til kommentar

Alle CoD kidsa skal jo ha MW3, så om BF3 kommer til å selge mer når det kommer ut tror jeg ikke.

 

Men en kul funksjon som hadde vært kjekt hadde vært screen recording. Slik som det er mulig på Valve spillene (ihvertfall CS:S). Slipper vi å bruke Fraps o.l. Eller hva synes dere? Hadde ikke det vært en kjekk funksjon? :thumbup:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...