Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Leste at bf3 ikke har mod muligheter.. dette synes jeg er utrolig kjipt da jeg som bf42 veteran spilte 1942 i hele 3 år pga moddene. Som det er nevnt i artikkelen så sier utviklerene at bf3 motoren er rett og slett for avansert for eventuelle moddere.. ta f.eks Forgotten Hope folka, Eve of Destruction, Interstate 82, og en hel haug med andre kunne vertfall faatt sjansen.. da blir det nok bf3 til xbox360 alikevel, og ny pc kjoep lagt paa is..

 

kanskje dette er allerede diskutert (spm tegn)

Lenke til kommentar

Leste at bf3 ikke har mod muligheter.. dette synes jeg er utrolig kjipt da jeg som bf42 veteran spilte 1942 i hele 3 år pga moddene. Som det er nevnt i artikkelen så sier utviklerene at bf3 motoren er rett og slett for avansert for eventuelle moddere.. ta f.eks Forgotten Hope folka, Eve of Destruction, Interstate 82, og en hel haug med andre kunne vertfall faatt sjansen.. da blir det nok bf3 til xbox360 alikevel, og ny pc kjoep lagt paa is..

 

kanskje dette er allerede diskutert (spm tegn)

 

Jeg tror ikke at de mener at folk ikke vil KLARE å modde, det sier seg selv. Problemet er nok at motoren er såpass avansert at det tar mye ressurser og tid for å få utviklet fornuftige mod tools (se posten til dev Kalms på CO.UK BC2 forumet). Derfor har de funnet ut at det ikke vil være lønnsomt nok å utvikle det. Ingen tvil om at noen smarte sjeler altids ville klart å mekke noen kule mods med det riktige utstyret.

Endret av Frode99
Lenke til kommentar

 

 

Jeg tror ikke at de mener at folk ikke vil KLARE å modde, det sier seg selv. Problemet er nok at motoren er såpass avansert at det tar mye ressurser og tid for å få utviklet fornuftige mod tools (se posten til dev Kalms på CO.UK BC2 forumet). Derfor har de funnet ut at det ikke vil være lønnsomt nok å utvikle det. Ingen tvil om at noen smarte sjeler altids ville klart å mekke noen kule mods med det riktige utstyret.

 

Skjoenner, men synes mye av mulig morro blir borte. Synes de evnt kunne gitt ut modkit ved senere annledning..

Lenke til kommentar

Skal gjøre det samme som deg Quote, men må bare få lønning først :p

Spørs vel hvor lenge tilbudet varer. En ting, som er sagt tidligere i tråden er at man burde være litt obs på å bestille fra elkjøp med tanke på leveranse. Da jeg forhåndsbestilte Age of Conan fikk jeg det ikke før etter en uke etter utgivelsesdatoen. Men jeg regner med at dette varierer, da noen her i tråden tydeligvis har fått spill før utgivelsesdatoen. :)

Lenke til kommentar

 

 

Jeg tror ikke at de mener at folk ikke vil KLARE å modde, det sier seg selv. Problemet er nok at motoren er såpass avansert at det tar mye ressurser og tid for å få utviklet fornuftige mod tools (se posten til dev Kalms på CO.UK BC2 forumet). Derfor har de funnet ut at det ikke vil være lønnsomt nok å utvikle det. Ingen tvil om at noen smarte sjeler altids ville klart å mekke noen kule mods med det riktige utstyret.

 

Skjoenner, men synes mye av mulig morro blir borte. Synes de evnt kunne gitt ut modkit ved senere annledning..

 

Slutt! Du har en Ø i nicket ditt, her har du Æ og Å. Kopier dem, og slutt med aa oe ae. :)

 

 

Men bare 15 uker igjen eller noe nå.

Lenke til kommentar

 

 

Jeg tror ikke at de mener at folk ikke vil KLARE å modde, det sier seg selv. Problemet er nok at motoren er såpass avansert at det tar mye ressurser og tid for å få utviklet fornuftige mod tools (se posten til dev Kalms på CO.UK BC2 forumet). Derfor har de funnet ut at det ikke vil være lønnsomt nok å utvikle det. Ingen tvil om at noen smarte sjeler altids ville klart å mekke noen kule mods med det riktige utstyret.

 

Skjoenner, men synes mye av mulig morro blir borte. Synes de evnt kunne gitt ut modkit ved senere annledning..

 

Slutt! Du har en Ø i nicket ditt, her har du Æ og Å. Kopier dem, og slutt med aa oe ae. :)

 

 

Men bare 15 uker igjen eller noe nå.

 

Hehehe, har egentlig bare ventet på når noen skulle reagere ;P Tastaturet mitt på laptoppen er tatt ut etter ølsoel, saa jeg bruker et eksternt. Som du ser skriver jeg med aa, oe, ae naa pga det plutselig sluttet aa virke. og saann er det.. må ha ny pc uansett, så da vurderer jeg en spill laptop til bf3 :D Men hold ut litt til, det har jeg klart til nå i 4 måneder+ ca. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...