Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

COD sitt levlingsystem bedre enn BC2? I lol'd.

Le alt du vil, men levelingsystemet i BC2 er den ene faktoren som er svakere svakere, og gir mindre belønning for å fortsette i lengden. - Fanboyisme gjør blind.

 

Haha, kansje. Men honest, ble faktisk overasket over at folk synnes leveling systemet på COD spillene var noe bra, kan ikke forstå at folk synnes det er gøy å levle de samme levlene 10 ganger...

 

 

 

COD sitt levlingsystem bedre enn BC2? I lol'd.

Le alt du vil, men levelingsystemet i BC2 er den ene faktoren som er svakere svakere, og gir mindre belønning for å fortsette i lengden. - Fanboyisme gjør blind.

 

Haha, kansje. Men honest, ble faktisk overasket over at folk synnes leveling systemet på COD spillene var noe bra, kan ikke forstå at folk synnes det er gøy å levle de samme levlene 10 ganger...

 

Jeg forstod det slik at det var snakk om unlocks hele veien fra level 1-70.

Dere har begge rett, først unlocks spredt riktig helt til slutten, så muligheter for "prestige" som gir bonus i uoverskuelig tid. Kunne godt tenke meg balansert leveling og motiverende elementer i lang tid i BF3, som selve kronen på mesterverket!

Lenke til kommentar

Ekte Battlefield-spillere driter i digitale gaver. Mangfoldet i spillet var bonusen.

 

Du har sikkert eit poeng med innlegget ditt, men det er så vanskelig å sjå bak oldschool attituden. :)

Synest du det er teit å låse opp ting etter kvart? Det er en sjølmotsigelse å kalle våpen og slikt for digitale gåver når du i den neste setninga framhevar mangfoldet i spelet.

Lenke til kommentar

Ekte Battlefield-spillere driter i digitale gaver. Mangfoldet i spillet var bonusen.

 

Du har sikkert eit poeng med innlegget ditt, men det er så vanskelig å sjå bak oldschool attituden. :)

Synest du det er teit å låse opp ting etter kvart? Det er en sjølmotsigelse å kalle våpen og slikt for digitale gåver når du i den neste setninga framhevar mangfoldet i spelet.

 

Mangfoldet i spillet har ingenting med hva slags våpen du holder i hånda. Her snakker jeg gameplay, og den friheten spillet gir som gjør at du kan spille det på din måte.

I podcasten jeg lenket til i et tidligere innlegg ble det kommentert at det vil henge gulerøtter foran oss i "uendelig" tid, for at vi skal fortsette å spille. Jeg mener spillet i seg selv bør være nok for at en vil fortsette å spille det - ikke at jeg om noen dager får en ny stjerne på skuldra, eller ei ny rifle.

Lenke til kommentar

Mangfoldet i spillet har ingenting med hva slags våpen du holder i hånda. Her snakker jeg gameplay, og den friheten spillet gir som gjør at du kan spille det på din måte.

I podcasten jeg lenket til i et tidligere innlegg ble det kommentert at det vil henge gulerøtter foran oss i "uendelig" tid, for at vi skal fortsette å spille. Jeg mener spillet i seg selv bør være nok for at en vil fortsette å spille det - ikke at jeg om noen dager får en ny stjerne på skuldra, eller ei ny rifle.

 

Våpen har jo alt å si for gameplay. Med kun ett våpen ville man spille på samme måte hele tiden. Vil påstå at gameplayet endrer seg om man har en smg eller sniper rifle i hånda. Spillet handler jo om å knerte andre motspillere, og hvilke våpen man velger å gjøre det med endrer jo gameplayet. :)

 

Jeg er enig i at unlocks ikke nødvendigvis skal gi deg en fordel, men sånn som de gjorde det i BC2 (der våpnene man unlocker ikke er bedre, bare annerledes) funket jo bra sånn sett. Unlocksa var bare ferdig litt tidlig...

Lenke til kommentar

Mangfoldet i spillet har ingenting med hva slags våpen du holder i hånda. Her snakker jeg gameplay, og den friheten spillet gir som gjør at du kan spille det på din måte.

I podcasten jeg lenket til i et tidligere innlegg ble det kommentert at det vil henge gulerøtter foran oss i "uendelig" tid, for at vi skal fortsette å spille. Jeg mener spillet i seg selv bør være nok for at en vil fortsette å spille det - ikke at jeg om noen dager får en ny stjerne på skuldra, eller ei ny rifle.

 

Hvis du tar utgangspunkt i recon-klassen i BC2, så ser du vel at det å bytte ut rifla med ei automathagle frå all kits-utvalget drastisk endrer måten man speler klassen? Man går frå prydbusk til kamp-hekk, liksom.

 

Eg er enig i at det skal vere nok med speleopplevelsen i seg sjøl, men eg er som Ole Brumm der og seier Ja takk, begge deler. Iallefall så lenge gulrøttene består av meiningsfulle ting, og ikkje nye klistermerker til hjelmen og liknande.

Lenke til kommentar

det kommer når det kommer

 

Litt sånn off topic ang MoH: jeg prøvde det igår SP og herregud. Hvordan er det mulig å lage ett så ræva spill når de har frostbite engine tilgjengelig???!!!

Det var ikke i nærheten av BC2 visuellt sett. Skytelfølelsen og lydene var også totalt fraværende. Hadde det ikke vært for at jeg kjøpte det primært for å få tilgang til BF3 Beta hadde jeg nesten krevd pengene tilbake! Makkværk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...