Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Hehehe, har egentlig bare ventet på når noen skulle reagere ;P Tastaturet mitt på laptoppen er tatt ut etter ølsoel, saa jeg bruker et eksternt. Som du ser skriver jeg med aa, oe, ae naa pga det plutselig sluttet aa virke. og saann er det.. må ha ny pc uansett, så da vurderer jeg en spill laptop til bf3 :D Men hold ut litt til, det har jeg klart til nå i 4 måneder+ ca. :)

 

Du klarer da tydeligvis å bruke ø og å :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen BF3 salg hos Steam...

 

"You are connecting to our servers, and we want to establish an ongoing relationship with you, to continue to give you the best possible gaming experience. This works well for our partnership with GameStop, Amazon and other online retailers.

 

"Unfortunately, if we're not allowed to manage this experience directly and establish a relationship with you, it disrupts our ability to provide the support you expect and deserve.

 

"At present, there is only one download service that will not allow this relationship. This is not our choice, and unfortunately it is their customer base that is most impacted by this decision. We are working diligently to find a mutually agreeable solution." ~ EA

Endret av Kenichi-san
Lenke til kommentar
Seriøst Trond, Seriøst?...

 

Dette minimumskravet er bevist falskt fleire veker siden via Twitter fra ein av produsentene i Dice...

 

Ryktet av dette kravet ble først snakket om på eit random forum, der det spreidde seg over internett da Gamestop skrev ein artikkel om at dette RYKTET gikk blant forumene. Andre nettsider såg da denne artikkelen, men tok Ganestops artikkel for å være legit, noko den ikkje var, og så er vi her.

 

Desse minimumskravene er falske, og EA eller Dice har sagt at de ikkje har gått ut med noen informasjon angående disse kravene enna.

 

Gjer litt meir research neste gang, kay?

 

En som kommenterte på ITavisen. Men uansett, jeg regner med at nvidia og AMD / ATI gnir seg i hendene nå når release nærmer seg - for at det blir høye systemkrav er det ikke tivl om. Er nok mange som tenker på å oppgradere til både BF3 og Skyrim. :)

Lenke til kommentar

Ingen BF3 salg hos Steam...

 

"You are connecting to our servers, and we want to establish an ongoing relationship with you, to continue to give you the best possible gaming experience. This works well for our partnership with GameStop, Amazon and other online retailers.

 

"Unfortunately, if we're not allowed to manage this experience directly and establish a relationship with you, it disrupts our ability to provide the support you expect and deserve.

 

"At present, there is only one download service that will not allow this relationship. This is not our choice, and unfortunately it is their customer base that is most impacted by this decision. We are working diligently to find a mutually agreeable solution." ~ EA

det er forstatt ingen offisiel bekreftelse på at det ikke kommer på steam, jeg er villig til å vente til 24.10.11 på at det skal komme på steam! :!:

Lenke til kommentar

En eller annen smarting burde lage en slik undersøkelse om hvor mange som vil ha BF3 på steam. Sikkert utrolig mange folk rundt om i verden som foretrekker Steam fremfor feks. Origin. Inkl meg selv :ph34r:

 

Venter til et per dager før release før jeg kjøper en annen plass en Steam iallefall :whistle:

Lenke til kommentar

Betyr det egentlig så mye?.. :ermm: Jeg må bare le av dem som har avbestilt/ikke skal skaffe BF3 (se co.uk forumet til BF) bare fordi de ikke får det på "my precious" steam. Har jeg NADA tro på, de sprekker etter spillet er sluppet når de ser hvor awesome det er :p

Lenke til kommentar

Betyr det egentlig så mye?.. :ermm: Jeg må bare le av dem som har avbestilt/ikke skal skaffe BF3 (se co.uk forumet til BF) bare fordi de ikke får det på "my precious" steam. Har jeg NADA tro på, de sprekker etter spillet er sluppet når de ser hvor awesome det er :p

 

Enig, patetisk... Hvorfor skulle ikke EA kunne hatt sin egen butikk for sine spill? Jeg finner ikke Portal 2 og CS i Origin...

 

Haha, alle store sider går ut med de systemkravene nevnt over... Er det ingen som gidder å gjøre research lenger?

Og ingen gidder å rette denne linjen "Prosessor: Quad-core Intel eller AMD CPURAM 4GB"

 

 

 

Endret av Kakeshoma
Lenke til kommentar

Dette boykott EA-tullet er idiotisk.

Hvor billig kan jeg kjøpe BF3 for nå? Helst gjennom nettet siden jeg er hjemmesittende med bandasje ut uka :wee: .

Eller skal jeg ta sjansen på å vente til nærmere utgivelse?

 

Ser at Gamersgate UK og Direct2Drive selger det for 35£ (ca 305 NOK), Origin (ironisk nok) for 450 NOK.

Gamestop har idiotisk nettside og lover 100NOK avslag for forhåndsbestilling, men sier ikke noe om pris..

Elkjøp har for 350 NOK ifølge hjemmesida.

 

 

En annen ting, er det 3D-spotting? Konseptet er så totalt ødeleggende for min del og lite gøy, og ganske avgjørende for mitt kjøp.

Endret av chokke
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...