Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Folk med dyre bærbare. :cool:

 

Vel, det hjelper jo ikke når dere blir knust av billige stasjonære.

 

Knust av billige stasjonære? Er ikke så mange billige stasjonære som slår min.

 

Blir tungt å være både mg-1 og mg-2 samtidig! Hehe, godt det ikke er helt realistisk ;)

 

Så lenge en billig stasjonær slår din så er den slått av billige stasjonære. Så to fucking bad.

 

Hmm? utdyp? Hvilken billig :)?

 

Hvordan kan jeg utdype når du ikke har fortalt med hva jeg skal slå?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kunshan p150

 

https://prisguiden.no/liste/125611

 

Og nå har jeg ikke engang prøvd å få det skikkelig billig, jeg har satt den sammen for å være realistisk.

 

Jeg kunne ha valg AMD stocket fremfor Intel for å dra ned prisen groteskt og muligens for bedre ytelse samme med skjermkort. Kunne også ha kjøpt billigere PSU og kabinett og skjerm, jeg valgte 2 ms skjerm siden dette tross alt skal være en "gaming" machine.

Lenke til kommentar

Joda, men det er kraftigere enn det Rudde93 fant til "billig-PCen".

 

man kan ha to på alienware m18x og den ene kunshan/clevo maskinen, da begynner det å nærme seg brukbart.

begynner å bli slepbart da :p

skjønner ikke hvorfor folk sier slikt, en alienware 17" F.eks er det absolutt ikke noe problem å få med seg/bære

hivs ikke man er ultimat svekling da.

 

selv vil jeg at dell skal gjenoppta 20" laptopen sin, med dual gpu og masse fancy stash.

da snakker vi sikkelig bærbar gamer :love:

Endret av Balli
Lenke til kommentar

Joda, men det er kraftigere enn det Rudde93 fant til "billig-PCen".

 

man kan ha to på alienware m18x og den ene kunshan/clevo maskinen, da begynner det å nærme seg brukbart.

begynner å bli slepbart da :p

 

Nr. 1. PC'en er groteskt billig. Nr. 2. Om du velger høyere specs får jeg litt mer å rutte med da prisen vil stige enormt og som sagt gikk jeg ikke helt gjerrig-ninja på setupet jeg linket til, kunne fått det mye billigere faktisk. GTX 580M er heller ikke gå enormt mye bedre en GTX 560 Ti OC+ og prosessoren som er i oppsettet slår den nok pent selv om du oppgraderer ;)

Lenke til kommentar

Ble så vidt gått inn på under E3. Jeg tror ikke det ble sagt mer enn at de visste at f.eks. BFBC2 ikke gjorde dette optimalt mtp. at etter rank 25 var null og niks å unlocke. Dermed blir det nok unlocks helt frem til topprank i BF3 :) Personlig sitter jeg fortsatt og krysser fingrene for at ingame achievments også vil unlocke visse, mindre viktige ting.

Lenke til kommentar

Ble så vidt gått inn på under E3. Jeg tror ikke det ble sagt mer enn at de visste at f.eks. BFBC2 ikke gjorde dette optimalt mtp. at etter rank 25 var null og niks å unlocke. Dermed blir det nok unlocks helt frem til topprank i BF3 :) Personlig sitter jeg fortsatt og krysser fingrene for at ingame achievments også vil unlocke visse, mindre viktige ting.

 

Håper inderlig det blir flere unlocks i BF3, trenger ikke være noe som gjør de beste bedre, men noe som rød berrett da du kommer oppover i rank, eller en blankpolert Deagle bare for å vise hvem som er sjefen. Kan da ikke være dumt å kunne velge å droppe mye av utstyret heller, så man blir lettere og kan løpe raskere.

 

Men lurer på hvordan det blir med shotguns i BF3, shotgun med slugs er litt for sykt, og shotgun uten slugs er alt for dårlig for de som ikke har spesialisert seg på hvordan de skal brukes...

Hadde vært fint med en mellomting... og hvis ikke så må skudda fra slugs falle mye mer enn de gjør nå... 870 med slugs er like accurate som GOL, så vis slugs-skudda hadde falt dobbelt så mye som M24, så kunne det blitt saker da det blir vanskeligere å ta heftig raske HS på syke avstander.

 

Tror dette ble mye skrivefeil og piss, men rettskrivning er BS :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...