Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Han mener Solfam, du kan gjette deg fram istedet for å være smartass.

Og soflam brukes av recons for å "laser designate" fly/heli/tanks++, som vil si at engineers får låst inn siktet på Javelin/Stinger så de kan skyte.

Endret av Korka
  • Liker 4
Skrevet

Hver eneste en av dere som er engineer, og har javelin. SKYT for helvete. Skyt skyt skyt. Det var alt.

:p

Tror du ikke vi gjør det når vi har sjangsen? Selv den mest skilla BF spiller som er ute etter å hjelpe teamet gjør det og den svetteste CoD nerden gjør det for å få kill.

Hvis du har porblemer, respawn som engineer selv.

Skrevet (endret)

Hver eneste en av dere som er engineer, og har javelin. SKYT for helvete. Skyt skyt skyt. Det var alt.

Tror du ikke vi gjør det når vi har sjangsen? Selv den mest skilla BF spiller som er ute etter å hjelpe teamet gjør det og den svetteste CoD nerden gjør det for å få kill.

Og hvem skal da bruke soflam? Var ikke annet en enn oppfordring fra hans side. Trenger ikke å gå løs på stakkaren for det.

edit: Min tur til å rante:

Finner jo ikke en eneste server med normal ticket count på conqest large og B2K... -.-

Endret av Camorack
Skrevet

Og hvem skal da bruke soflam? Var ikke annet en enn oppfordring fra hans side. Trenger ikke å gå løs på stakkaren for det.

Vel, er så teit og komme med slike oppfordringer når han ikke gidder å gjøre det sæl.

Skrevet

Vel, er så teit og komme med slike oppfordringer når han ikke gidder å gjøre det sæl.

Og det vet du alt om, eller?

• Liker 1
Skrevet

Dere tror ikke det var litt humoristisk ment da? Lol... Over 'n' out, ut på the real battlefield! Dessverre i regnet -.-

Skrevet

Han mener Solfam, du kan gjette deg fram istedet for å være smartass.

Og soflam brukes av recons for å "laser designate" fly/heli/tanks++, som vil si at engineers får låst inn siktet på Javelin/Stinger så de kan skyte.

Jeg tror han mener Soflam...

• Liker 1
Skrevet (endret)

Får himla kjeft for camping når jeg bruker tunguska eller AA - tanksen til US.

Selvfølgelig står jeg i et område der jeg slipper å være redd for at tanks/AT personell kommer å moser meg når jeg driver å sikter opp i lufta.

Samtidig kan jeg skjønne at det er kjedelig å spille Firestorm eller caspian når det blir en no-fly zone omtrent (for de som har fly/helikopter-fetisj that is)

Men det er ytterst sjelden de angriper tanksen min...

Føler den er litt overpowered AA-tanksen , hvis man er litt taktisk med heat-seeker missilene og skyter 1 så de bruker opp flares og så peiser ivei... da blir det nok

litt frustrasjon skjønner jeg.

Endret av RoXx
Skrevet (endret)

Husk å krysse av for compress når du filmer.

Merker ingenting på kvalitet, men det gir deg mye bedre ytelse ingame.

Edit: Det som er enda kjekkere med programmet er at man har muligheten for 5 inputs på lyd.

Med andre ord så kan man koble inn lyden fra spillet og sin egen mikrofon.

Så om man spiller med andre på teamspeak/ventrilo osv så har man muligheten til å rekorde sin egen stemme også.

Endret av Hille
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...