Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Er det noen her som bruker AG'en? Er jeg assault, så er det stort sett det og M320 buck/M26 det går i, sammen med en pistol med lommelykt/suppressor. De bandasjegreiene man kaster ut blir ganske ubrukelig, for da man først skal samarbeide med noen så spammer de gjerne sånne bokser.

Endret av Karmany.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kaller ikke det samarbeid i det hele tatt. Samarbeid i BF:3 er å gå 4 sammen i Squad. En Engineer går forran og blåser dritten ut av tankser, en Assault/Medic går bak og reviver og gir liv, mens en Support gir suppressing fire/cover fire. + en til Engineer eller en sniper ettersom hvem du spiller med. Det funker veldig bra. Hadde mange å spille med på Xbox 360, hvor dette funka, men nå på PC så er har jeg færre folk å spille med, så blir mer lone wolfing. Eier uansett :!:

Lenke til kommentar

Medkit ubrukelig???

Altså det han mener er at det ikke er så veldig nødvendig med dobbelt (og trippelt) opp med medkits.

 

Kaller ikke det samarbeid i det hele tatt. Samarbeid i BF:3 er å gå 4 sammen i Squad. En Engineer går forran og blåser dritten ut av tankser, en Assault/Medic går bak og reviver og gir liv, mens en Support gir suppressing fire/cover fire. + en til Engineer eller en sniper ettersom hvem du spiller med. Det funker veldig bra. Hadde mange å spille med på Xbox 360, hvor dette funka, men nå på PC så er har jeg færre folk å spille med, så blir mer lone wolfing. Eier uansett :!:

Hvis du har lyst til å spille i en klan (hvor folk liker å spille sammen), så kan jeg anbefale LSA. Ikke dødsseriøst, men seriøst nok til at vi har egen server og Mumble. Samt har treninger.

Endret av Nerowulf
Lenke til kommentar

Medkit ubrukelig???

Altså det han mener er at det ikke er så veldig nødvendig med dobbelt (og trippelt) opp med medkits.

 

Kaller ikke det samarbeid i det hele tatt. Samarbeid i BF:3 er å gå 4 sammen i Squad. En Engineer går forran og blåser dritten ut av tankser, en Assault/Medic går bak og reviver og gir liv, mens en Support gir suppressing fire/cover fire. + en til Engineer eller en sniper ettersom hvem du spiller med. Det funker veldig bra. Hadde mange å spille med på Xbox 360, hvor dette funka, men nå på PC så er har jeg færre folk å spille med, så blir mer lone wolfing. Eier uansett :!:

Hvis du har lyst til å spille i en klan (hvor folk liker å spille sammen), så kan jeg anbefale LSA. Ikke dødsseriøst, men seriøst nok til at vi har egen server og Mumble. Samt har treninger.

 

Legger igjen en application hos LSA, jeg :p

Lenke til kommentar

Hvordan sjekker jeg om spillet er oppdatert til det nyeste? Jeg har installert en update på 3.9GB men fikk en feilmelding om et eller annet som bare forsvant. Prøver med en repairfunksjon i Origin. Spillet er på 14.9GB står det.

 

Hvordan kan jeg undersøke om den battle-shiten i nettleseren er fullstendig oppdatert da?

 

Når jeg søker på servere i størrelse 64 får jeg kun opp 12 fullgode alternativer, altså servere som har 40+ spillere.

Endret av Griffar
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Når jeg søker på servere i størrelse 64 får jeg kun opp 12 fullgode alternativer, altså servere som har 40+ spillere.

Jeg får ca. 50 servere med 64 spillere i Chrome, som det er mange folk på. I firefox får jeg bare opp 8.

Lenke til kommentar

Faen for noe søppel battlelog er. Jeg får ikke spillt BF3 på grunn av dette. Har nettopp kjøpt de gamle mapsa, men umulig å spille når jeg ikke finner servere. Kun servere med 0 spillere.

 

 

 

0 info om hvordan jeg kan uninstallere battlelog.

0 info om hvordan jeg kan installere battlelog.

 

Får spille noe annet istedenfor da. Dette nytter IKKE.

 

 

Og hvor ligger egentlig installasjonsfilene til BF3 og Battlelog????? Faen altså hvor føkkings vanskelig det skal være å spille et spill man har betalt for. Siste gang jeg kjøper noe som helst til origin.

Endret av Griffar
Lenke til kommentar

Bruk filtre, du har sikkert satt den til å vise tomme servere bare.. og bruk IE til battlelog firefox og chrome funker ikke hos meg, men det er sikkert fordi antivirus blokkerer det, kan godt vær det samme som skjer hos deg.

 

Ellers synes jeg battlelog er genialt, mye kraftigere en ingame browser.

 

Installasjons filene er under "Origin Games" i Programmfiler

Endret av bigggan
Lenke til kommentar

Ungdommen nu til dags...

 

Battlelog plugin skal legge seg blant installerte programmer på PC'en.

Mitt forslag er:

1. Tell til ti

2. Avintaller battlelog plugin

3. Rensk nettleser cache'n. Jeg bruker ccleaner, så får en rensket unna litt mer også.

4. Start nettleseren på nytt, og gå inn på battlelog

 

Virker ikke dette:

1. Åpne vinduet

2. Trekk ut kontakten på pc'en

3. Ta rennafart

4. Hiv faenskapen

 

Lykke til! :)

Endret av hightow
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...