Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmmm, jeg har også 4870, og jeg har også den siste tiden fått drops. Når de kommer så er det skikkelig ille i 4-5 sek før det går seg til igjen, typisk 10-15fps i 4-5 sek før den spretter opp til 40 ish igjen. Nå skal det sies at jeg ikke har super fps ellers heller, mellom 28-40 kansje, alt etter hva som skjer, men de dropsa merkes meeeget godt.

 

Hvodan du har fått til å spille på high med 4870 lurer jeg også på. Jeg kjører alt av innstillinger på absolutt minimum, og 1360x768 oppløsning på en 1920x1080 skjerm.

 

Det virker som om det er samme problemet vi har.

Jeg har ikke hatt sånn super fps før heller, men det har gått uten merkverdig lagg helt siden release til siste patchen.

Har riktignok ikke på high på grafikkinnstillingene, hadde auto der, men såvidt jeg vet var innstillingene såogsi like som på high. Spiller med 1920x1080 oppløsning.

 

Det rare er at framedropsene kommer like ofte og er like ille om jeg har alt på auto(da tilnærmet lik high) eller om jeg setter det på low...

 

Tenkte det kunne være høy temperatur som forårsaket det, men den er aldri over 50 grader. Får prøve å fjerne alt av drivere å legge inn det på nytt.

Lenke til kommentar

Jeg setter ofte opp SOFLAM nå som jeg vet hva den gjør.... Men det er omtrent ingen som benytter seg av spottingen stort sett. Litt skuffende.

har du prøvd å si ifra til laget ditt at Soflamen er utplassert? jeg er engineer selv, og jeg må ofte spørre noen om de kan legge ut Soflamen. men jeg merker at Soflamen er brukt mye mer nå enn tidligere, så ikke gi opp håpet enda :)

Lenke til kommentar

Ikke spill på Austrian Combat Force sin server, bare hjernedøde spillere der. Ingen som gidder å prøve og ta ut kjøretøy...

 

Og Webhallen 17 Conquest B2K Maps, spawnkillet 3 ganger på rad med en gang jeg joinet. Ikke noe annet sted jeg kunne spawne. FITTE SERVER OG FITTE SPAWN

Endret av Jekay
Lenke til kommentar

Hmmm, jeg har også 4870, og jeg har også den siste tiden fått drops. Når de kommer så er det skikkelig ille i 4-5 sek før det går seg til igjen, typisk 10-15fps i 4-5 sek før den spretter opp til 40 ish igjen. Nå skal det sies at jeg ikke har super fps ellers heller, mellom 28-40 kansje, alt etter hva som skjer, men de dropsa merkes meeeget godt.

 

Hvodan du har fått til å spille på high med 4870 lurer jeg også på. Jeg kjører alt av innstillinger på absolutt minimum, og 1360x768 oppløsning på en 1920x1080 skjerm.

 

Det virker som om det er samme problemet vi har.

Jeg har ikke hatt sånn super fps før heller, men det har gått uten merkverdig lagg helt siden release til siste patchen.

Har riktignok ikke på high på grafikkinnstillingene, hadde auto der, men såvidt jeg vet var innstillingene såogsi like som på high. Spiller med 1920x1080 oppløsning.

 

Det rare er at framedropsene kommer like ofte og er like ille om jeg har alt på auto(da tilnærmet lik high) eller om jeg setter det på low...

 

Tenkte det kunne være høy temperatur som forårsaket det, men den er aldri over 50 grader. Får prøve å fjerne alt av drivere å legge inn det på nytt.

 

Tror ikke temp er problemet, jeg har vannkjølt mitt og fortsatt samme problem. Har heller ikke klokka det. Har ikke gidda å sett noe på det enda da jeg bare venter på de nye korta som kommer i januar, da skal 4870'n pensjoneres. :)

Lenke til kommentar

Er så jævlig irriterende med folk som ikke spotter, ikke hjelper å skyte ned heli eller noe som helst. Wake island på BF3 er faktisk et helt forferdelig dårlig map. Sånn, er ikke farger i wake island, bare et blått filter huff.

 

Vet ikke om du så denne posten..?

Men hjelper en del...

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1206877&view=findpost&p=18722985

Lenke til kommentar

http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/10661250/1/244499695/

 

Ganske fin runde, spesielt når man ser hvor dårlig resten av laget mitt var.

 

Ble eid når jeg var i tanks, begynte å brenne og tenkte jeg skulle klare meg noen sekunder til. Ser en dude planter C4 rundt meg i siden av siktet, og hopper ut. Der står det tre stykker og kaster haugevis av miner forran meg. Jeg kastet en nade, og BOOOOM!!

Lenke til kommentar

Nå skjer det noe rart her. Har prøvd å spille 3 ganger nå den siste timen, og alle gangene har sluttet etter ca. 5 min hvor hele skjermen blir grå(ser ut som en dårlig 3D-modell av undersiden av en kjegle) og får CTD. Første som slo meg var at GPUen overopphetet(HD6870 med 11.11 driver), men den lå på stabile 58 celcius hele veien. Med mindre det har kommet en oppdatering de siste 24 timene er det ikke noe umiddelbart tenkelig som kan forårsake det.

 

Flere som har samme problemet?

Endret av Dofty
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...