bruno99 Skrevet 22. november 2011 Skrevet 22. november 2011 Hva er vitsen med at de tomme squadene ligger der i det hele tatt? Hadde vært bedre å bare trykke ny squad når man ønsket å starte en squad.
Nerowulf Skrevet 22. november 2011 Skrevet 22. november 2011 Ja, og hatt en større limit på antall squads.
lunde1987 Skrevet 22. november 2011 Skrevet 22. november 2011 Kjempepatch! Får nå "Could not connect to server" hele tiden. Har ikke hatt noen store problemer med det før..
reid91 Skrevet 22. november 2011 Skrevet 22. november 2011 Hva med flashlighten? Har de ikke patcha den?!
MrLee Skrevet 22. november 2011 Skrevet 22. november 2011 Her kommer bilder fra nye squadsystemet. Er det slik at du ikke automatisk blir satt i squad nå (ser det er 19 som står som squadless?)? slik at idioter som vil lone wolfe ikke automatisk tar opp plass fordi de er for dumme til å vite hvordan man leaver? Increased the damage of Helicopter Miniguns, AA guns, and Jet Cannons against infantry oh fuck Forhåpentligvis mente de stationary AA og ikke Tunguskaen eller LAV-AD'en? Hva er vitsen med at de tomme squadene ligger der i det hele tatt? Hadde vært bedre å bare trykke ny squad når man ønsket å starte en squad. Fordi (jeg skulle si nintendogenerasjonen, men jeg er jo der ) Xbox generasjonen er for dum til å finne utav hvordan ett slikt squad system fungerer. Eller så tror i alle fall spillprodusentene det. Alt blir laget for å være med "accessible".. jeg spyr. 2
_Bulldog_ Skrevet 22. november 2011 Skrevet 22. november 2011 Kjempepatch! Får nå "Could not connect to server" hele tiden. Har ikke hatt noen store problemer med det før.. Samme her. Enten server eller EA jeg mister kontakten med
Argoniel Skrevet 22. november 2011 Skrevet 22. november 2011 Hei hei MrLee, jeg begynte som gamer sent, dvs på xbox, ikke ta alle under en sko :!: Men, get your point!
Br0dskive Skrevet 22. november 2011 Skrevet 22. november 2011 Noe de gjerne også kunne endra på var den forbanna flashlighten.. Den er ALT for kraftig. I tillegg kunne de gjort litt endringer på hvor mye det skinner av scopes.. Er ganske unaturlig at et sniper scope, midt på lyse dagen, 200 meter unna, som ikke engang sikter mot meg reflekterer lys rett i ansiktet mitt.. Greit nok at det er for å forhindre snipercamps og slikt, men det finnes da grenser..
InsertNumLock Skrevet 22. november 2011 Skrevet 22. november 2011 MrLee. Ja, man blir lone wolf automatisk nå Hater folk som tar opp squads
MrLee Skrevet 22. november 2011 Skrevet 22. november 2011 Da blir det kanskje ikke så katastrofe som jeg trodde De skulle gjort det slik at IRNV hadde en effektiv rekkevidde på 15-20 meter eller noe slikt. Og tonet ned flashlight i dagslys med ca 75%. Men det kommer nok. Vil tippe at disconnects og C2D problemer står høyere på lista enn gameplay ting. Og før du begynner å klage på "jamen de fiksa jo på damage på våpen og sånn" - ja, men det er vel omtrent like enkelt som å åpne ett excel ark og endre på noen verdier der.
Atald Skrevet 22. november 2011 Skrevet 22. november 2011 De har allerede fikset flash, ref. tweet fra en av utviklerene med bildebevis, de har bare ikke implementert det i en patch.
Argoniel Skrevet 22. november 2011 Skrevet 22. november 2011 Jeg merker ingen forskjell, blir flashet uansett dag/natt
Gjest Slettet+3165 Skrevet 22. november 2011 Skrevet 22. november 2011 Jeg merker ingen forskjell, blir flashet uansett dag/natt Les igjen :-)
trollhatt Skrevet 22. november 2011 Skrevet 22. november 2011 Increased the damage of Helicopter Miniguns, AA guns, and Jet Cannons against infantry Hahahahahahhahahahahhahahaha, jeg dør. Som om ikke de var imba nok mot ALT fra før.
hightow Skrevet 22. november 2011 Skrevet 22. november 2011 (endret) Increased the damage of Helicopter Miniguns, AA guns, and Jet Cannons against infantry Hahahahahahhahahahahhahahaha, jeg dør. Som om ikke de var imba nok mot ALT fra før. Som er annen påpekte over så er AA-guns de stasjonære, og ikke de mobile. EDIT: Men når jeg tenker meg om... hvorfor tweake de som står i uncap i forhold til inf? Endret 22. november 2011 av hightow
Feh Skrevet 22. november 2011 Skrevet 22. november 2011 Increased the damage of Helicopter Miniguns, AA guns, and Jet Cannons against infantry oh fuck Synes ikke det er noe problem jeg. Hvis man hører på lyden, hvorfor skulle den være mindre effektiv mot et menneske enn f.eks LMGen er på en tanks?
MrLee Skrevet 22. november 2011 Skrevet 22. november 2011 Increased the damage of Helicopter Miniguns, AA guns, and Jet Cannons against infantry Hahahahahahhahahahahhahahaha, jeg dør. Som om ikke de var imba nok mot ALT fra før. Som er annen påpekte over så er AA-guns de stasjonære, og ikke de mobile. EDIT: Men når jeg tenker meg om... hvorfor tweake de som står i uncap i forhold til inf? Mot spawnrapere?. skjønt jeg ser potensielle problemer på Canals med US sin som lett kan skyte fra hangarskipet inn mot land..
hightow Skrevet 22. november 2011 Skrevet 22. november 2011 Ok, jeg kjenner ikke til alle kartene, men trodde egen uncap var utenfor combatzone for motstanderlaget.
b00n Skrevet 22. november 2011 Skrevet 22. november 2011 "• Reduced the damage .50cal weapons do against Helicopters." så tåpelig, 0.50 cal skal gjør vondt!
MrLee Skrevet 22. november 2011 Skrevet 22. november 2011 .50 cal kan godt gjøre vondt på scout og transport, men de burde ikke være tess på gunshippene. Ok, jeg kjenner ikke til alle kartene, men trodde egen uncap var utenfor combatzone for motstanderlaget. Hmm, pleier jo, men tydeligvis så har noen klart å komme seg til carrier på kharg island og bordet AA gunnen der ettersom de patchet bort muligheten Den oppførte seg sikkert som ett fly/heli, dvs. at out of bounds ikke gjelder når man sitter inni... (før patchen mener jeg)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå