Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Telenor har avtaler med diverse trådløse nett noen steder i byer, flyplasser og slikt. Det er disse det eventuelt koster å bruke. Andre trådløse nett, f.eks. hjemme er selvfølgelig helt gratis å bruke.

 

Internett over mobilnettet koster 12 kr/MB, men det koster ikke mer enn maks 10 kr hver dag. Hvis du laster ned mer enn 200 MB på en måned blir hastigheten redusert.

 

ok, men då får eg beskjed på ein eller anne måte at eg må betale når eg koblar meg til f.eks. nettverket på ein flyplass?

òg det kostar 12kr pr mb, betyr det at eg kan være på mobilt nett så mykje eg vil i eit døgn, òg kun betale 10kr?

Lenke til kommentar

ok, men då får eg beskjed på ein eller anne måte at eg må betale når eg koblar meg til f.eks. nettverket på ein flyplass?

òg det kostar 12kr pr mb, betyr det at eg kan være på mobilt nett så mykje eg vil i eit døgn, òg kun betale 10kr?

Om det koster noe vil du få beskjed om å logge inn, evt. forhåndsbetale med skrapekort, kredittkort eller sms. Se mer om Trådløs Sone fra Telenor her.

Lenke til kommentar

Desire er også den mest populære telefonen på tek-nettverkets prisguide. Tydelig at HTC har truffet en nerve hos de norske forbrukerne:

614198.jpeg

Ellers ser både EVO og Galaxy S veldig bra ut. Liker spesielt godt designet til EVO, veldig HD2-aktig.

Dessverre er Galaxy S uaktuell, makan til stygg android-overlay skal man lete lenge etter. Ser heller ikke vitsen med å delvis handikappe bruken av stock-android ved å bare ha tre knapper på fremsiden.

Lenke til kommentar

T-Mobile UK skal faktisk gi bort en Desire *i dag*:

 

http://support.t-mobile.co.uk/discussions/index?page=forums&topic=8010384abbabde01276d5f3caa007a7b&messageit.offset=0

 

Trekningen er selvfølgelig kun åpen for deres kunder, men det er uansett interessant at de tydeligvis har en bekreftet launch som er mye tidligere enn alle andre. 26. mars er ikke mange dager til, så da er det vanskelig å se for seg at det ikke snart kommer noen flere skikkelige reviews.

En av forutsetningene i denne konkurransen var at vinneren måtte lage en liten videosnutt, og den er nå online:

 

 

Jeg blir *sprø* av denne ventingen. Skulle gjerne hatt telefonen NÅ!

Lenke til kommentar

òg det kostar 12kr pr mb, betyr det at eg kan være på mobilt nett så mykje eg vil i eit døgn, òg kun betale 10kr?

Det stemmer. Maksprisen på 10kr/døgn gjelder på alle Telenors privatabonnementer.

 

Når du sier at det gjelder alle telenors privatabonnementer er vel det litt feil?

Trodde det bare var den minste pakken som kostet maks 10 kr per døgn. MobilSurf er vel ikke sånn?

Endret av Crathes
Lenke til kommentar

Foreløpig er det 8. april som ser ut til å være datoen, men siden Legend kom før tiden er det jo mulig at Desire også gjør det. Jeg trøster meg i hvert fall med det...

 

I England ser det ut for at den kan komme 29. mars, så vi kan jo håpe at vi er like heldige.

Lenke til kommentar

Hvordan får du det til å bli lite?

Desire har større skjerm med flere farger og høyere oppløselighet, den har omtrent dobbelt så mye ram og like mye større prosessor, i tillegg til at den har Android 2.1 i stedenfor 1.5.

 

Pluss at Desire ikke har den stygge haka ^^

Endret av Crathes
Lenke til kommentar

Var nettopp og reserverte en Desire hos Nordialog. De hadde 8. april som bekreftet leveringsdato fra begge sine distributører.

 

Etter 5 år på WinMobile-telefoner gleder jeg meg voldsomt til å teste Android.

Forresten; noen som har ramlet over bilholder til Desire enda?

Lenke til kommentar

Hvordan får du det til å bli lite?

Desire har større skjerm med flere farger og høyere oppløselighet, den har omtrent dobbelt så mye ram og like mye større prosessor, i tillegg til at den har Android 2.1 i stedenfor 1.5.

 

Pluss at Desire ikke har den stygge haka ^^

Så bra , hvorfor er heroen dyrere? 4500 sa de på butikken
Lenke til kommentar

Synes ikke alltid mobilprising er helt logisk. :p Litt teit egentlig... Hero er jo nesten ett år eldre også.

HD2 er også dyrere, men det kan hende er fordi skjermen er 0,6 tommer større (men nesten 1000 kr virker veldig mye dyrere).

Endret av Crathes
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...