Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

desiren på amazon er vel det flrste bildet som ble lekket ut av den?

Den ser faktisk litt annerledes ut, hvis du bl.a. ser på det styrehjulet eller hva det kalles, så ser det bare ut som et lite hull på den sorte, mens på de andre virker det mer markert. Høyttalerområdet øverst ser også ulikt ut.

 

415FYhbmi6L._SL500_AA300_.jpg41r%2B661x5rL._SL500_AA300_.jpg

 

(Er hotlinking tillatt her, forresten?)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kikket nettopp på htc sin hjemmeside, og den de viste der så ut til å være svart, men brun ramme rundt skjermen...

 

Er du sikker? Så nettopp der selv og fant bare vanlig brun variant. Fargen er ganske mørk brun med noe lysere (metall) ramme rundt skjermen. Download_01.jpg

Lenke til kommentar

Hehe du er nok ikke den eneste her inne som gleder seg som en unge, denne tråden ligger oppe i nettleseren heletiden og jeg skjekker heletiden om nytt om telefonen på nettet. :dribble:

 

...tror vi er mange som gjør det, gitt! :whistle:

 

Fikk nettopp svar fra Elprice (som jeg har bestilt Desire fra), og de kunne (fortsatt) ikke bekrefte noen dato for når de fikk fonen inn fra leverandør. De ville heller ikke si noe om "ubekreftet leveringsdato"... :dontgetit:

Lenke til kommentar

Ser ut som en flott telefon, tror jeg kjøper meg en slik jeg å. Noen som har funnet en endelig lanseringsdato? Vil ha den mellom 7.april og 3.mai. Og hva av GPS programvare finnes det nå til Android?

Av GPS-programvare er det et fint lite utvalg tilgjengelig nå.

 

Navigon, Sygic Mobile Maps, CoPilot og GPS navigasjonen som følger med den modifiserte versjonen av Google Maps. Selv bruker jeg Sygic Mobile Maps, og er storfornøyd. Har brukt CoPilot litt, men skiftet til Sygic mens begge programmene enda var ny, men vurderer å prøve litt til for å se om jeg finner en ny favoritt.

Lenke til kommentar

Hvor mye koster de sånn ca?

 

Rundt 4 tusen.

 

...tror kanskje han mente GPS/navi.prog :tease:

 

Uansett - her er prisene hentet fra netshops;

- Sygic Mobile Maps 9 - Europe: EUR 59,99 => ~NOK 490,-

- Navigon MobileNavigator for Android: NOK 649,-

- CoPilot: "CoPilot Live is available to buy and download directly to your phone from Android Market"

 

=> siden jeg ikke har tilgang til Android Market (paid apps), klarer jeg ikke finne denne prisen, men vil jo tippe at koster et sted mellom 500,- og 700,- (NOK). :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...