Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jo fremdeles bare en gammel hands-on. Ikke noe nytt review.

 

Hvis du leser lenger tilbake i tråden, ser du at det var en diskusjon om endelig versjon av HTC Desire har kontakter for docking stasjon. Noen filmer av beta versjonen hadde nemlig dette.

Posten min var et innlegg i den diskusjonen, ikke en ny fersk review. Beklager forvirringen!

Lenke til kommentar

Ser ut som en flott telefon, tror jeg kjøper meg en slik jeg å. Noen som har funnet en endelig lanseringsdato? Vil ha den mellom 7.april og 3.mai. Og hva av GPS programvare finnes det nå til Android?

 

Har ikke hatt Android, så kjenner ikke til GPS programvare.

Når det gjelder levering har jeg fått mail fra Moobi 10.mars at bekreftet levering var 08.april (forsikringssak). Men tror vel ikke på det før man får se det;) Forøvrig skrev de også at den var av brun/sort farge.

Lenke til kommentar

Ser ut som en flott telefon, tror jeg kjøper meg en slik jeg å. Noen som har funnet en endelig lanseringsdato? Vil ha den mellom 7.april og 3.mai. Og hva av GPS programvare finnes det nå til Android?

Spurte Elprice isted, og de sa 8-9. april.

 

Men folkens - med tanke på mail-sync på home-screenen, funker egentlig Hotmail?

Lenke til kommentar

Funker Invisibleshield med kapasitive skjermer?

Ja, jeg bruker det på Iphone 3gs.

 

Men er det nødvendig med invisibleshield? Hvis desire har samme skjerm som nexus(?) ser det jo lovende ut ifølge denne

. Noen som vet om det er samme skjerm og om den virkelig tåler så mye?
Lenke til kommentar

Men er det nødvendig med invisibleshield? Hvis desire har samme skjerm som nexus(?) ser det jo lovende ut ifølge denne

. Noen som vet om det er samme skjerm og om den virkelig tåler så mye?

 

Jeg tror ikke det er nødvendig på disse skjermene. Eneste grunnen til at jeg bruker det på Iphonen, er fordi jeg skal selge den så fort Desire'n er i hus ;)

Lenke til kommentar

Hvor kan man kjøpe svart?

 

 

det finnes ikke, brun og sølv, brun som antageligvis kommer først :w00t:

 

Ser du

 

Ok alle. hve, er finest. Svart, Sølv eller Brun ? Så svart må vi vente lenge på eller ?

 

 

javel, mulig den kommer svart, men det er jo nevnt at det bare er en prototype, så kan jo hende htc har valgt å ta sluttdesignet etter de var ferdig med det andre, hva vet jeg. og den på amazon som det var linket til her ser jo ikke ut som den desiren som vi har sett alle andre steder.

 

på spm. ditt, jeg hadde valgt svart

Lenke til kommentar

google maps er naturligvis installert. Det funker ikke med navigasjon utenfor usa enda, utenom hvis du rooter og legger inn en hacket versjon.

Du trenger ikke roote for å legge inn den hackede versjonen. Du trenger bare root hvis du vil erstatte det originale maps, så du slipper å ha to programmer. Se her:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=630887

 

Største problemet med Google Maps er vel at man må laste ned kart fra internett, og ikke kan lagre de på minnekortet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...