Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil tro han mener USB-kontakten?

 

~ Mortis

 

Han mener nok de tre metall punktene i bunnen av telefonen (som vises i videoen). Nexus'n har slike for å kunne bruke dockingstasjon, men har ikke sett de pinnene før på en Desire. Får håpe de er der på utgaven som skal selges i Norge:)

Lenke til kommentar

Jeg trodde docking pinnene var tatt bort på desire, men fra videoen over kunne det se ut som pinnene var med. Noen som vet?

 

Ut fra de videoene jeg har sett fra MWC, hadde ingen av telefonene docking-kontakter. Om HTC har valgt å hasteinkludere dette i det endelige produktet (som jeg antar den italienske videoen er hentet fra) blir jeg meget positivt overrasket

 

 

Er det fjernkontroll på ledningen, og fungerer den like bra som på iPhone? Dvs. at man kan styre musikkavspilling og telefonfunksjoner fra ledningen.

 

Tror telefonen skal ha det samme headsettet som på Nexus One. Dette har tre knapper som vist

. Fungerer veldig bra sålenge du ønsker å bruke de medfølgende proppene.

 

Ellers finnes Desire nå også i SVART (ikke den vanlige brun). Må si den ser veldig sexy ut

Lenke til kommentar

"allerede" den 19? vil kalle det tregt.... forventer en anmeldelse FØR telefonen er i salg

 

men uansett, reviews på Legend begynte komme bare noen få dager før første nettbutikken fikk den inn.

 

 

er vi veldig heldige kommer Desire reviews neste uke da telefonen ikke er forventet før mitten av uke 14

Endret av kewell79
Lenke til kommentar

Jeg trodde docking pinnene var tatt bort på desire, men fra videoen over kunne det se ut som pinnene var med. Noen som vet?

 

Ut fra de videoene jeg har sett fra MWC, hadde ingen av telefonene docking-kontakter. Om HTC har valgt å hasteinkludere dette i det endelige produktet (som jeg antar den italienske videoen er hentet fra) blir jeg meget positivt overrasket

 

 

Er det fjernkontroll på ledningen, og fungerer den like bra som på iPhone? Dvs. at man kan styre musikkavspilling og telefonfunksjoner fra ledningen.

 

Tror telefonen skal ha det samme headsettet som på Nexus One. Dette har tre knapper som vist

. Fungerer veldig bra sålenge du ønsker å bruke de medfølgende proppene.

 

Ellers finnes Desire nå også i SVART (ikke den vanlige brun). Må si den ser veldig sexy ut

 

Då eg sendte medling til elprice om kvaslags farge dei fekk inn, sa dei at dei fekk in SVART. Spurte om det var brun eller sølv dei fekk inn, men dei svara i allefall svart, så man kan jo håpe :)

Kan elprice brukaren på forumet konstatere at den kjem i svart og ikkje brun? Ser ut som om det er litt forskjellige svar innad i elprice :S

Lenke til kommentar

Og med det meines brun eller? Har ikkje hørt at den skal komme i sort før no.

 

På forrige side svarte Elprice om fargen: "Hei, vi har sendt forspørsel til leverandøren vår, og ber de bekrefte av de får inn den brune. Ser foreløpig ingen grunn til at de får inn sølv-versjonen, da de har bilde av den brune. Vi sjekker også med forskjellige leverandører ang beskyttelsesfilm til Desire, vi skal holde dere oppdatert".

Lenke til kommentar

T-Mobile UK skal faktisk gi bort en Desire *i dag*:

 

http://support.t-mobile.co.uk/discussions/index?page=forums&topic=8010384abbabde01276d5f3caa007a7b&messageit.offset=0

 

Trekningen er selvfølgelig kun åpen for deres kunder, men det er uansett interessant at de tydeligvis har en bekreftet launch som er mye tidligere enn alle andre. 26. mars er ikke mange dager til, så da er det vanskelig å se for seg at det ikke snart kommer noen flere skikkelige reviews.

Lenke til kommentar

Verdt å merke seg at ifølge den offisielle nettsiden vil lansering skje den 1. april og ikke den 8. Hadde vært flott om vi hadde fått telefonen en uke før bekreftet leveringsdato.

Ellers er det og mulig å vinne en av ti telefoner ved å forehåndsregistrere seg. Dessverre må du inn i "Terms & Conditions" for å finne ut at det bare gjelder for "residents of the United Kingdom"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...