Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Edit: Sto at den ble sendt fra fjernlager om 2 (TO) dager?!

 

Den har ubekreftet leveringsdato hos Elprice, så den sendes nok ikke om 2 dager.

 

Når jeg bestilte min Desire i midten av mars stod det følgende i ordrebekreftelsen:

"Basert på lagerstatus på varen(e) du har bestilt har nettbutikken beregnet at pakken vil bli sendt fra vårt lager 12.03.2010."

 

Dette er altså en automatisk generert leveringstid basert på data som åpenbart ikke fungerer så bra om en vare har ubekreftet leveringsdato. Tvilsomt at du får den før etter påske. :)

Lenke til kommentar

Jeg tipper kewell79 mistenker at telefonen kommer tidligere enn 8. april. I England er det (visstnok) bekreftet at flere leverandører får den inn på lager i dag, og vi kan jo bare håpe at det skjer i Norge også.

Endret av mroek
Lenke til kommentar

Og der er telefonen visstnok på lager hos en leverandør i UK:

 

Stock Update: Handtec has secured a large quantity for the first batch. Status: Still Available

 

...hvilken leverandør i UK fant du denne meldingen hos?! :dribble:

 

Sorry; deleted - så (litt) for sent at du faktisk hadde skrevet "Handtec".

 

Ellers; er det noen som kjenner noen (som evt. kjenner noen) som jobber sentralt nok til å kjenne detaljer ift. den norske importøren/leverandøren?!?

 

(Ja, venter rimelig spent, og utålmodig nå, gitt =)

Endret av -ronin-
Lenke til kommentar

Det skal fungere fint. Veldig god oppskrift(er) finnes her.

 

Edit: Leser litt i kommentarene og der står det at du ikke trenger å kjøpe klientprogrammet til PDANet. Kan kjøre trådløs tilkobling vha. Bluetooth

 

Hva!? Er det ikke native støtte for tethering i Android? Jeg er vant med å trykke 1 knapp på iPhone for å dele internett og dette virket veldig bakvendt!

Lenke til kommentar

Det skal fungere fint. Veldig god oppskrift(er) finnes her.

 

Edit: Leser litt i kommentarene og der står det at du ikke trenger å kjøpe klientprogrammet til PDANet. Kan kjøre trådløs tilkobling vha. Bluetooth

 

Hva!? Er det ikke native støtte for tethering i Android? Jeg er vant med å trykke 1 knapp på iPhone for å dele internett og dette virket veldig bakvendt!

 

 

http://www.htc.com/no/product/desire/specification.html

 

 

Som du ser der er det støtte. Koble til pc med usb og det dukker opp valg om du ønsker tethering

Lenke til kommentar

Hei

 

Leverandørene våre sier Desire ikke kommer tidligere.

 

mvh

Elprice.no

 

:cry:

 

Jaja, sånn er livet - det er jo fortsatt lov å håpe, men tror nok ikke man bør instille seg på å få godsakene i hus før over påske. :hmm:

 

Ellers; ville selvfølgelig satt uendelig stor pris på umiddelbar oppdatering på dette forumet (dvs. i denne tråden) dersom leveringsdato (bekreftet eller ubekreftet) skulle endre seg... :p

Lenke til kommentar

Leverandørene våre sier Desire ikke kommer tidligere.

Isj. Kan vi regne med at du/dere informerer i denne tråden hvis datoen likevel skulle bli endret? Er det hemmelig hvem som er deres leverandør?

 

Litt usikker om vi kan gå ut med navnet på leverandørene, så tror ikke jeg skal si det. Men ja, vi holder dere oppdaterte skulle det bli noen endringer, den ene eller andre veien

 

mvh

Elprice.no

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...