Gå til innhold

Flash for Java og Android

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Alt fra reklamebannere til Youtube bruker Flash for å gi deg en bedre surfeopplevelse.

Når begynte flashbaserte reklamebannere å gi en bedre surfeopplevelse?

Skrevet

He he, når det gjelder surfeopplevelsen så siktes nok til Youtube og generelt interaktivitet og multimedia på web.

Skrevet (endret)
Alt fra reklamebannere til Youtube bruker Flash for å gi deg en bedre surfeopplevelse.

Når reklame ble grunnmuren for Internett. Uten reklame så hadde nok ikke Internett vært det det er i dag.

Endret av Zappy
Skrevet

Flash meg her og flash meg oppi der. Jeg kan ikke fatte den siste tidens enorme dekning av Flash for mobile enheter. Det er da ekstremt oppskrytt? Og hva kommer til å skje med mobilnettet når "alle" ser på flashbaserte videoer hele tida? :wow: Det kommer til å bryte sammen.

Kjekt med Flash på mobilen, men jeg har ingen tro på at det kommer til å gjøre opplevelsen av websider så fantastisk som "de" skal ha det til.

Skrevet

Brukere av Windows Mobile Pro kan få støtte for Flash Lite med Opera Mobile 10 (nå i beta 3). Ikke full Flash 9, men YouTube pluss en del til virker fint.

Skrevet

Også verdt å nevne at Windows Phone 7 ikke støtter Flash "out of the box", nettopp fordi brukeropplevelsen i WP7 er basert på Silverlight.

Det jeg er spent på, er om det kommer til å ligge noe WM6-kompatibelt under dette.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...