Gå til innhold

Samsung S8500 Wave , 1 GHz, Super Amoled Skjerm ++++


Bacchus

Anbefalte innlegg

jeg vet, og takk gud for multiloader, fikk telefonen på beina igjen :new_woot:

Har testet ut denne voice call og den var jo litt morsom. når jeg sa -call cathrine at home- fikk jeg som svar at morten ikke hadde noen hjemmetelefon, ganske stor forskjell på cathrine og morten i uttale :hmm:

 

noen andre der har testet den ut?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

noen som oppgraderat til senaste S8500XXJL2? 1.2 virker bra?

 

Skype går ikke på WiFi uten på 3G så da blir det ikke like kul..?

1.2 virker veldig bra. Liker at det er kommet flere nye "options" på tastaturet, når man skriver sms. Holder man inne "space", får man opp flere tegn.

 

Skype bruker jeg ikke på mobilen, men er jo uansett kjedelig at det bare virker på 3G. Men kanskje noen finner ut av det. Det drives jo med "modding" av firmware nå. Så hvem vet hva som kommer :)

Lenke til kommentar

Blir det aldrig noen Skype til Bada? Voip er helt forbudt av samsung for altid?

 

Swype blev testet men syns skjermen er for liten men er det en vanesak? Syns det tar lang tid at skrive da det må korrigeres ofte i valg av ord..

Hvor får man swype?

Med bada 1.2 :)

Endret av HellMate
Lenke til kommentar

Blir det aldrig noen Skype til Bada? Voip er helt forbudt av samsung for altid?

 

Swype blev testet men syns skjermen er for liten men er det en vanesak? Syns det tar lang tid at skrive da det må korrigeres ofte i valg av ord..

Hvor får man swype?

 

Hold ned globustasten på skjermtastaturet og huk av for swype..

 

Noen burde samle sammen alle tips og løsninger da denne tråden er laaaaaaaang...

Lenke til kommentar

Blir det aldrig noen Skype til Bada? Voip er helt forbudt av samsung for altid?

 

Swype blev testet men syns skjermen er for liten men er det en vanesak? Syns det tar lang tid at skrive da det må korrigeres ofte i valg av ord..

Hvor får man swype?

 

Hold ned globustasten på skjermtastaturet og huk av for swype..

 

Noen burde samle sammen alle tips og løsninger da denne tråden er laaaaaaaang...

 

Veldig enig i at tips og løsninger burde vært lagt ut som en 'sticky', ja... Uansett - litt feil å si at en skal holde inne globus-tasten og velge swype - er ikke noe valg som heter det. Derimot må man velge 'fortløpende inndata' - da får man Swype.... :thumbup: Selvfølgelig forutsatt at en har Bada 1.2...

 

Ikke sagt for å kverulere - bare for å oppklare... :)

Endret av FoxMulder
Lenke til kommentar

Merkelig at det er forskjell? Etter at jeg oppdaterte til 1.2, var Swype aktivert helt av seg selv.

 

Ja, pussig. Min var også 'klar til bruk'. Kan kanskje ha noe med hva man har liggende av oppsett/tastatur/T9 når man starter oppdatering....? Tlf. husker jo det meste av innstillinger ellers... Bør uansett prøves - jeg er ihvertfall veldig fornøyd med Swype - selv om det krever litt tilvenning.... :)

Lenke til kommentar

Hei,

 

Hvor lenge må jeg vente før jeg får oppdatert min Wave til bada 1.2? Har ventet ganske lenge nå. Åpnet Kies idag, og så at det var en oppdatering til den. Oppdaterte den i håp om at jeg kunne oppdatere min Wave til bada 1.2, men nei. Fortsatt JL1 som siste fastvareversjon. Sitter her med bada 1.0 nå, og lurer på om jeg må oppdatere den til 1.0.2 ellernoe, før jeg kan oppdatere til 1.2? Har telenor

Lenke til kommentar

Så bra! Kanskje jeg går rett fra 1.0 til 2.0, eller anbefaler dere meg en tur innom 1.2 i mellomtida? Det tok jo sin tid fra 1.2 ble lansert i s8530 til den kom som oppdatering til s8500.

 

Du har sikkert kjøpt ny mobil før det faktisk blir mulig å oppdatere til 2.0

 

Samsung er treg. Bgynner å bli litt irritert.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke av typen som skifter mobil oftere en jeg skifter til eller fra vinterdekk. Jeg er som sagt tidligere i tråden stort sett fornøyd med telefonen og ser dermed ikke noe behov for å skifte den ut. Men jeg vil gjerne få med meg viktige programvareoppdateringer. Jeg har bare ikke tatt meg tid til å lese nøye hvordan man går frem for å oppgradere til 1.2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...