Gå til innhold

Samsung S8500 Wave , 1 GHz, Super Amoled Skjerm ++++


Bacchus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Støtter denne telefonen taleoppringing (stemmestyrt oppkall) på en eller annen måte? Jeg har en Bluetooth handsfree dings som støtter det nå, og det hadde vært praktisk til tider.

 

Jeg hadde en Sony Ericsson for leeenge siden som støttet det, så...

Endret av John P.
Lenke til kommentar

Støtter denne telefonen taleoppringing (stemmestyrt oppkall) på en eller annen måte? Jeg har en Bluetooth handsfree dings som støtter det nå, og det hadde vært praktisk til tider.

 

Jeg hadde en Sony Ericsson for leeenge siden som støttet det, så...

 

 

Nope, støtter ikke stemmestyring. Blei litt nysgjerrig, så måtte sjekke opp i bruksanvisningen (så fikk jeg sett hvordan den ser ut, også...). Stod ingenting der, så ut på VerdensVeven og havna om litt her:

 

http://www.samsungwaveforum.com/samsung-wave-how-to/car-blue-tooth-device-need-voice-recognition/

 

Litt snodig at noe såvidt vanlig ikke er lagt inn... :hmm:

Lenke til kommentar

OK, takk for linken. Mener jeg hadde dette så langt tilbake som SE T68, men mulig jeg husker feil. Ser da ut som noen jobber med saken, muligens. Kjekt å ha, egentlig. Når man først har handsfree, kan det jo være greit å også slippe å dra frem telefonen for å ringe hele tiden.

Lenke til kommentar

Da har Samsung (Norge) prøvd å legge ut Kies 2 igjen, de kaller det riktignok versjon 1 men det er Kies 2. I stedet for å legge ut versjonsmummeret må man nå laste ned Kies installler og så skal resten gå av seg selv. Ja ja.

 

Det er versjon 2 som slutter på 16_5 tror jeg det var, så det er vel den samme som var der før de la ut versjon 1.53 igjen.

 

Jeg har fortsatt problemer etter installasjon av Kies 2, etter restart av programmet, dukker Music Store opp(kun med Koreanske skrifttegn), der hvor Samsung Apps skulle vært. Dermed må jeg bruke Samsung Apps på telefonen i stedet. Kanskje like greit?

 

Er det noen andre som har samme problemer?

I så fall er det noen tips til hva jeg kan gjøre, sånn at jeg kan bruke Kies 2 uten Music Store på Koreansk?

 

Her er forresten linken: Samsung Norge

Lenke til kommentar

fant en voice calling på samsungapps singapore, men får ikke lov å laste den ned, får denne feilmeldingen- ugyldig url. noen som vet om det er mulig å laste ned denne apps på en eller annen måte?

 

http://www.samsungap...Id=G00000428904

Jeg fikk lastet den ned.

 

jeg fikk den også via kies, men dum som jeg var sa jeg ja til en fastvare oppgradering da jeg hadde koblet telefonen til pcen. Noe gikk selvfølgelig skeis underveis og nå er den helt låst, nødgjenopprettningsprogrammet fungere selvfølgelig ikke heller.... den stopper etter en stund og forteller meg at den ikke kan fortsette pga feil med telefonen. gode råd????????????? please

Lenke til kommentar

fant en voice calling på samsungapps singapore, men får ikke lov å laste den ned, får denne feilmeldingen- ugyldig url. noen som vet om det er mulig å laste ned denne apps på en eller annen måte?

 

http://www.samsungap...Id=G00000428904

Jeg fikk lastet den ned.

 

jeg fikk den også via kies, men dum som jeg var sa jeg ja til en fastvare oppgradering da jeg hadde koblet telefonen til pcen. Noe gikk selvfølgelig skeis underveis og nå er den helt låst, nødgjenopprettningsprogrammet fungere selvfølgelig ikke heller.... den stopper etter en stund og forteller meg at den ikke kan fortsette pga feil med telefonen. gode råd????????????? please

Blar du deg litt tilbake i denne tråden, står det mye om dette :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...