Gå til innhold

Samsung S8500 Wave , 1 GHz, Super Amoled Skjerm ++++


Bacchus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

da gir jeg opp Bada. Kommer jo nesten bare "themes" i Samsung Apps. Ikke en eneste nyttig app...

Litt synd. For det er jo en veldig bra mobil.

 

Samme her. Kommer mest sannsynligvis til å selge min, og gå over til LG's Optimus 2X.

Lei av alle oppdateringsfeil, svært få nyttige apps etc..

Rent Hardware og design messig er dette en fantastisk mobil, og med Android hadde jeg ikke byttet den bort.

Lenke til kommentar

Melder jeg på jeg også det blir LG Optimus 2X på meg også dette Bada eventyret har bare vært tragisk. Er jo utrolig at en telefon krasjer hver gang man prøver å oppgradere. Ser de selges helt ned i 1000,- på finn.no da beholder jeg den heller som en nr 2 tlf gitt.

 

Kjøpte min via netcom på tilbud, med abo. 2000 totalt etter 12mnd, så jeg taper minimalt på det om jeg selger min.

Burde vel hvertfall få 1500/1600 får den på finn. Eller kanskje jeg kan få overtalt noen jeg kjenner :)

Lenke til kommentar

Vet ikke om jeg vil noen jeg kjenner så vondt. ;)

 

Neida, telefonen har da vært grei nok på tross av en del småsnusk.

Men mangel på nytte-apps har vært og er helt klart der, særlig norske.

Men det er forståelig; når man kan bruke tiden på å lage apps til Android Market eller App Store, så gjør man vel heller det enn å lage det til det ganske marginale Samsung Apps.

 

Kommer nok til å beholde min som nr. 2. Men siden jeg ikke gidder å bruke flere tusen på telefon igjen på en stund, kommer den vel til å være nr. 1 en stund til.

Lenke til kommentar

da gir jeg opp Bada. Kommer jo nesten bare "themes" i Samsung Apps. Ikke en eneste nyttig app...

Litt synd. For det er jo en veldig bra mobil.

 

Jeg har også gitt opp nå. Alle problemene med drivere og programvare gjør at jeg ikke synes det er verdt å kaste bort mer tid på telefonen.

Lenke til kommentar

Jeg oppdaget nå at skjermen min er knust, tydligvis etter helgens aktiviteter... den har sprukket på det svarte feltet mellom skjermen og menytasten, og en flerre 3 cm oppover som går litt inn på skjermen, ser mest ut som ett hår som ligger der... er det noe vits å fikse dette? har kjøpt den i butikk for ett halvt år siden med full forsikring med elkjøp... koster dette mye?

Lenke til kommentar

Har virkelig alle sammen nesten gitt opp Waven... :hmm:

 

Neida, er mange av oss som kommer til å fortsette med Wave'n og i tillegg være ganske fornøyd. :thumbup: Er vel helt naturlig at endel blir skuffet og bytter til noe annet, mest sannsynlig Android. Er jo en sjanse å ta når en prøver med noe nytt som Bada og må si meg enig at Samsung Apps skuffer stort - masse halvdårlige apps og widgets med liten nytteverdi. Men så lenge tlf. er såvidt komplett som den er, så dekker den mitt behov. Synes ellers det er svært mye positivt med den: utrolig bra skjerm, super byggekvalitet, glimrende kamera - både stillbilder og video, svært stabil i bruk, enkelt menysystem. Så greit nok at noen blir skuffet og går over til Android, som jo er en helt annen verden om apps er greia.

 

Håper dog at Bada 2.0 kommer om ikke så lenge. Ikke noe stress, men hadde vært fint med de forandringene som er planlagt der.... :)

Lenke til kommentar
Jeg oppdaget nå at skjermen min er knust, tydligvis etter helgens aktiviteter... den har sprukket på det svarte feltet mellom skjermen og menytasten, og en flerre 3 cm oppover som går litt inn på skjermen, ser mest ut som ett hår som ligger der... er det noe vits å fikse dette? har kjøpt den i butikk for ett halvt år siden med full forsikring med elkjøp... koster dette mye?

Det vil antagelig koste mindre å fikse enn forsikringen + egenandel ville kostet deg.

 

Ta kontakt med Samsungs service-partner i Norge og be om et prisoverslag på bytte av skjerm.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Jeg oppdaget nå at skjermen min er knust, tydligvis etter helgens aktiviteter... den har sprukket på det svarte feltet mellom skjermen og menytasten, og en flerre 3 cm oppover som går litt inn på skjermen, ser mest ut som ett hår som ligger der... er det noe vits å fikse dette? har kjøpt den i butikk for ett halvt år siden med full forsikring med elkjøp... koster dette mye?

 

Du hadde moblen i lommen, noen dulta borti deg og låret/mobilen traff kanten på en bordplate. Har skjedd med meg, true story.

----------------------

 

Jeg begynnre å bli litt lei av at mobilen ikke fungerer helt som den skal. Har oppdatert i til bada 1.2, men la selvsagt inn europeisk standard og har dermed ikke "ÆØÅ". Noen som vet om/hvor jeg kan få tak i nordisk/skandinavisk standard? Er det i så fall mulig å bare legge inn bare enkelte av filene, elelr må jeg flashe alt?

 

Takker for evt. svar :)

Lenke til kommentar

Har fått et merkelig problem etter igår kveld: Hvis jeg manuelt forsøker å synce med exchange, restarter telefonen seg... Har forsøkt med både Wifi og 3G, og tatt ut batteri og Sim. Alt annet ser ut til å gå bra, men hver gang man forsøker å synce, går den i svart og starter på nytt. Lurer på hvordan dette går mandag morgen når Push skrus på igjen:) Noen som har lignende erfaringer eller tips???

Lenke til kommentar

Har du prøvd å slette kontoen og opprette den på nytt?

 

Ein annan ting, ved lågt batterinivå nektar GPS-programmet å køyre. Er det ei innstilling ein stad for å overstyre denne irriterande mammafunksjonen? Det hjelper ikkje at telefonen virkar, når den nektar å gjere det eg vil. Går det tomt, går det tomt.

Lenke til kommentar

Har ikke slettet kontoen ennå, tenkte jeg skulle se hva som skjer når den går over på Push på mandag morgen. Har også prøvd den på ulike steder i tilfelle det var noe med tilkoblingen til akkurat denne masten eller noe, men nei.

 

Ang. batteri, har du oppdatert til 1.2? Vet at det har gjort noen endringer med når den sier at batteriet er lavt, før begynte den jo på 10%, og da kunne den jo ligge og pipe et døgn dersom den fikk ligge i fred....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...