Gå til innhold

Samsung S8500 Wave , 1 GHz, Super Amoled Skjerm ++++


Bacchus

Anbefalte innlegg

Du må bruke de mobile sidene til nrk for å få nett-tv. http://m.nrk.no

 

OK, jeg kom inn der første gangen, men så bare masse nyhetssaker, derfor klikka jeg for å se vanlig visning.

 

Men du har rett i at det faktisk funker når man går dit, man må bare klikke en god del mer før man kommer til videoen man vil se; først TV øverst, så TV-programmer osv.

 

Men joda - da funker det (via den innebygde Flash-spilleren i telefonen, så det ut til), så da skal jeg bite i meg den. :)

 

Jeg er generelt ikke så glad i å surfe på mobil-spesifikke sider, så jeg pleier å klikke på vanlig visning. Denne gangen var det altså dumt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dersom du mener XXJI5 så er det ikke noe å stresse med å oppgradere til. Dette er ikke en spesielt bra firmware og du kan like gjerne vente litt til så kommer bada 1.2 veldig veldig snart og forhåpentligvis i januar. Ble lovet i starten av dette året på offisielle Bada twitter siden.

 

XXJI5 gjør at spill henger seg litt fra tid til annen og det er jo litt plagsomt. Kan ha noe med den nye antipirat greiene, i korte trekk er vel det eneste du kommer til å få ved å oppgradere til XXJI5 noe antipirat greier som ble snekret sammen i fullfart..

Lenke til kommentar

Jeg jakter intenst på ny telefon, og øynene mine har falt på wave`n. Men det ser ut som om den gode tonen og lovprisningene fra de første sidene i denne tråden har blitt erstattet av frustrasjon over bugs, bugs og bugs?

 

Er denne badafonen noe jeg bør styre unna? Bør jeg heller velge en androidofon?

 

Var klar over at den har noen små programfeil/irritasjonmoment men som sikkert rettes opp i med tiden men at de ikke er mange. Leser du tråden så blir du bevisst på de fleste og kan velge deretter. Jag valgte den likavel da den er bra som den er og blir bedre med tiden vilket er rimligt.

Jag syns det er en fin og bra telefon samtidigt som den for mig har noen mangler idag:

- Navigasjon er gratis på Nokia men ikke Wave vilket er for mig et stort minus.

- Skype finns ikke, ennå.

- Ringeklokka må fikses da vi i vesten går på jobb når vi ska gå på jobb.

- Appsen er få men blir flere så det løses med tiden.

 

Kanske noen burde oppsummere gode og dårlige ting så det er letter for intresserade i Wave at velge..

Lenke til kommentar

Apps - Ikke et problem

Vekkerklokke - Stort problem

Kalender - Stort problem - Alt gjentar seg 2 uker senere, får aldri orden.

Den skrur seg av når man holder inne av-knappen når tafse-låsen er på.

Ellers? Veldig lite problem med waven... Sett bort fra Spotify/Wimp mangel.

Lenke til kommentar

Apps - Ikke et problem

Vekkerklokke - Stort problem

Kalender - Stort problem - Alt gjentar seg 2 uker senere, får aldri orden.

Den skrur seg av når man holder inne av-knappen når tafse-låsen er på.

Ellers? Veldig lite problem med waven... Sett bort fra Spotify/Wimp mangel.

 

Er der sagt noe om spotifay/wimph? Kommer det aldri, eller kommer det "snart"?

 

Og vekkerklokke? Det trenger jeg! Men men... Ordner seg vel med den oppdateringen det snakkes om nå i første kvartal!?

Lenke til kommentar

Då har eg fått Wave i hus, og eg likar den. Klype-zoom i tekstmeldingar, ja takk! :D

 

Er det andre som ikkje får logga på Facebook med telefonen (m.facebook.com går fint, men ikkje FB-appen)? Eg får bare "Tjenesten er ikke tilgjengelig, forsøk igjen senere" (når eg prøvar å hente Facebook-kontaktar til kontaktlista) eller "Facebook-serveren er ikke stabil" (pålogging med FB-app). Passord og brukarnavn er rett, om eg skriv feil med vilje får eg "ugyldig brukernavn eller passord". Twitter fungerar fint.

 

Eg har òg satt opp Exchange-sync mot Google (e-post, kontaktar og kalender), men har ikkje fått nokon av kontaktane eg har på telefonen inn i Google. Er dette mogleg å gjere?

 

Eg har firmware XXJEE, og sidan oppgradering ikkje ser ut til å vere verdt risikoen (endå), håpar eg å unngå det. :)

Lenke til kommentar

Er masse forandringer, til det bedre :)

 

Yepp, helt enig - mye bedre. Raskere og enklere - alt ser ut til å bare.... virke. Spennende å se hvordan det funker til å oppdatere fw'n - venter i lengsel og spenning på Bada 1.2 og T9 Trace.... Uansett - ingen grunn til å bruke den gamle versjonen - last ned og ha det gøy! :thumbup:

Lenke til kommentar

Oppdaterte nettopp til XXJI5 med Kies 2.0. Synes nye versjonen av Kies virker bra. Likte godt det at den bare søkte opp all musikken min på pcen slik at jeg kunne legge de videre inn på mobilen. Ligner veldig på Itunes igrunn.

 

Flere enn meg som har problemet med at man ikke får de norske bokstavene på mobilen? Som de fleste med wave hang mobilen seg opp når jeg oppdaterte den for en stund siden. Slik at man ikke fikk skrudd den på, og den bare restartet seg hele tiden. Jeg måtte jo da legge inn programvaren på nytt, manuelt. Men den jeg la inn var jo så klart den engelske versjonen. Og i etter tid har jeg vel oppdatert mobilen 2 ganger, men får fortsatt ikke noe norske bokstaver.

 

- Noen som har samme problemet med en løsning? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...