Gå til innhold

Samsung S8500 Wave , 1 GHz, Super Amoled Skjerm ++++


Bacchus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenkte bare jeg skulle fortelle menigheta at jeg akkurat har oppdatert tlf. med Kies og det funka! :thumbup: Gikk i evig loop sist jeg prøvde og måtte inn på verkstedet i 3 uker før den kom tilbake med en gammel fw uten -æ, -ø og -å.

 

Så med bankende hjerte og klamme hender, var det tid for å prøve igjen...

 

Uansett - brukte en annen pc denne gangen - Win7 64bit og oppdatert Kies. Tok ut alle andre usb-koblinger, men lot sim-kort og minnekort sitte i tlf.

 

Allt er som før på den - meldinger, logg osv. App-store funker også fint.

 

Venter jo spent på Bada 1.2 og swype, men tok altså sjansen allerede nå... :cool:

Lenke til kommentar

får håpe den kmr i dag da..... internet browsern er ubrukelig med den softwaren jeg har nå...

 

Du har alltids java versjonen av opera mini. Den blir ikke så halvgal egentlig dersom man ikke krever ting som flash og den slags. I det minste er den veldig rask syns jeg.

 

tja... prøvde browsern på en ipod touch for noen dager siden.. merka at den var MYE bedre enn waven. Browsern til wave lagger og fryser osv.. sykt irriterende + jeg får melding om minne full hver jævla gang jeg skal surfe på nettet. Men det skyldes at jeg har programmer i bakgrunnen. Men den skal vel tåle at jeg har musikk, epost,meldinger i bakgrunnen? Begynner å lure på om jeg kanskje skulle ha kjøpte galaxy s eller iphone 4 i stedet.

Lenke til kommentar

får håpe den kmr i dag da..... internet browsern er ubrukelig med den softwaren jeg har nå...

 

Du har alltids java versjonen av opera mini. Den blir ikke så halvgal egentlig dersom man ikke krever ting som flash og den slags. I det minste er den veldig rask syns jeg.

 

tja... prøvde browsern på en ipod touch for noen dager siden.. merka at den var MYE bedre enn waven. Browsern til wave lagger og fryser osv.. sykt irriterende + jeg får melding om minne full hver jævla gang jeg skal surfe på nettet. Men det skyldes at jeg har programmer i bakgrunnen. Men den skal vel tåle at jeg har musikk, epost,meldinger i bakgrunnen? Begynner å lure på om jeg kanskje skulle ha kjøpte galaxy s eller iphone 4 i stedet.

 

Ja det er noen barnesykdommer i bada os. Riktignok er den jo bare på versjon 1.0.2 så det er jo ikke allverdens langt den er kommet. Ser fram til 1.2 da den i følge de som har testa lekka utgaver skal være mye bedre på det aller meste. Håper bare den kommer snart begynner nesten å bli litt utålmodig da den lekkete utgaven har vært ute på nettet i lang tid allerede. Vi får nå se hva som skjer. Sånn sett har jeg ikke store ting å utsette på mobilen da jeg veldig sjeldent bruker noe annet enn opera mini og når jeg bruker standard nettleseren får jeg akkurat de samme problemene som deg så ser poenget ditt.

Lenke til kommentar

får håpe den kmr i dag da..... internet browsern er ubrukelig med den softwaren jeg har nå...

 

Du har alltids java versjonen av opera mini. Den blir ikke så halvgal egentlig dersom man ikke krever ting som flash og den slags. I det minste er den veldig rask syns jeg.

 

tja... prøvde browsern på en ipod touch for noen dager siden.. merka at den var MYE bedre enn waven. Browsern til wave lagger og fryser osv.. sykt irriterende + jeg får melding om minne full hver jævla gang jeg skal surfe på nettet. Men det skyldes at jeg har programmer i bakgrunnen. Men den skal vel tåle at jeg har musikk, epost,meldinger i bakgrunnen? Begynner å lure på om jeg kanskje skulle ha kjøpte galaxy s eller iphone 4 i stedet.

 

Ja det er noen barnesykdommer i bada os. Riktignok er den jo bare på versjon 1.0.2 så det er jo ikke allverdens langt den er kommet. Ser fram til 1.2 da den i følge de som har testa lekka utgaver skal være mye bedre på det aller meste. Håper bare den kommer snart begynner nesten å bli litt utålmodig da den lekkete utgaven har vært ute på nettet i lang tid allerede. Vi får nå se hva som skjer. Sånn sett har jeg ikke store ting å utsette på mobilen da jeg veldig sjeldent bruker noe annet enn opera mini og når jeg bruker standard nettleseren får jeg akkurat de samme problemene som deg så ser poenget ditt.

 

opera mini mye bedre? og hvordan får jeg installert det?

Lenke til kommentar

får håpe den kmr i dag da..... internet browsern er ubrukelig med den softwaren jeg har nå...

 

Du har alltids java versjonen av opera mini. Den blir ikke så halvgal egentlig dersom man ikke krever ting som flash og den slags. I det minste er den veldig rask syns jeg.

 

tja... prøvde browsern på en ipod touch for noen dager siden.. merka at den var MYE bedre enn waven. Browsern til wave lagger og fryser osv.. sykt irriterende + jeg får melding om minne full hver jævla gang jeg skal surfe på nettet. Men det skyldes at jeg har programmer i bakgrunnen. Men den skal vel tåle at jeg har musikk, epost,meldinger i bakgrunnen? Begynner å lure på om jeg kanskje skulle ha kjøpte galaxy s eller iphone 4 i stedet.

 

Ja det er noen barnesykdommer i bada os. Riktignok er den jo bare på versjon 1.0.2 så det er jo ikke allverdens langt den er kommet. Ser fram til 1.2 da den i følge de som har testa lekka utgaver skal være mye bedre på det aller meste. Håper bare den kommer snart begynner nesten å bli litt utålmodig da den lekkete utgaven har vært ute på nettet i lang tid allerede. Vi får nå se hva som skjer. Sånn sett har jeg ikke store ting å utsette på mobilen da jeg veldig sjeldent bruker noe annet enn opera mini og når jeg bruker standard nettleseren får jeg akkurat de samme problemene som deg så ser poenget ditt.

 

opera mini mye bedre? og hvordan får jeg installert det?

 

Det er ikke bedre det er en helt annen type nettleser. Ikke en fullverdig en men en som mottar alt via serverene til Opera. Verdt en titt uansett. Du finner det på m.opera.com

Når det er installert havern det i folderen for "spill og diverse". Anbefaler deg å slå av tilpass til skjerm og bruk virtuelt tastaur. Dette kan du slå av under "..." knappen i folderen for "spill og diverse" når du har installert opera.

Lenke til kommentar

De holder på å utvikle Angry Birds for bada ;) Sendte en mail for et par uker siden, fikk dette som svar:

 

Hello,

 

And thank you for contacting us.

 

We are working on the release of Angry Birds for Bada devices.

 

In order to get all the latest news to your email, you can subscribe to our Bada newsletter by clicking the link below.

 

http://tinyurl.com/AngryBirdsforBada

 

Best Regards,

 

Oona Hilkamo

Angry Birds Community Champ

Rovio

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...