Gå til innhold

Samsung S8500 Wave , 1 GHz, Super Amoled Skjerm ++++


Bacchus

Anbefalte innlegg

Har funnet ut at det funker halvveis om du sletter alarmene for hver dag. Men det er bare den første alarmen som ringer.

 

Jeg liker å ha flere for å kunne våkne en halvtime før, og for å være sikker på at jeg ikke bare skrur dem av. Meeeeen det funker jo ikke...

Endret av dotten☻
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har to alarmer:

"Arbeid" som er en med mandag til fredag, og alltid aktivert, og Snooze på 10 minutter x10.

Mitt problem er om jeg har skrudd av alarmen med det lysegrunne ikonet mellom 4. og 5. snooze el. så har jeg ikke kunnet skru på alarmen igjen med det lysegrønne ikonet. Jeg måtte gå inn på alarmen og trykke save og så var den aktiv igjen.

"Hurtigalarm" som er for alle dager, men deaktivert, til jeg skal bruke den for å våkne etter en middagslur eller lignende.

 

Jeg prøvde kun en test med å skru av og på med det grønne ikonet, og det virket ikke tidligere, men ser ut til å virke nå, men jeg skal prøve en test med å skru av og på og la det gå 24 timer for å bli helt sikker. Jeg har ikke spesielt behov for å forsove meg. Har i tillegg en klokke med skikkelige bjeller som skremmer de fleste, for de dagene jeg er veldig sliten og bekymret for å bruke snooze'n for aktivt.

 

grmps

Lenke til kommentar

Kies oppdaterte min telefonen tidligere i dag, til firmware versjon S8500XXJI5..

 

Nå står Kies bare å surrer når jeg kobler til telefonen i Kies-modus.. :ermm:

Noen andre som har oppdatert idag?

 

 

Har ikke merket noen forskjeller på bruken av telefonen enda.

 

oppgraderte jeg og i dag. Merka at internett browsern ble mye bedre. Ikke så mye lagg der nå, men fortsatt et stykke unna browsern til itouch og iphone. Noen som har en side hva denne oppdateringa inneholdt? hva den fiksa osv.

Hemm, får ikke oppgradert jeg.. Får en feilmelding hver gang oppdateringa kommer til decryptering av filer, og jeg må lukke hele driten. Får ikke oppgradert..

Kjører Win7 64bit, siste kies version, prøvd å reinstallere usb-drivere... ta ut sim og minnekort.. ingen nytte.

 

noen tips? :p

 

EDIT: fant svaret.. Link her hvis noen sliter med det samme ;)

Endret av krislyst
Lenke til kommentar

neh.. hva snakker du om? linky not stinky..

 

Dersom den var retta mot meg så snakker jeg om denne.

http://developer.bada.com/challenge/main.do?menu=CM01010000&regionID=L000000000

Vet ikke om det er så mye artig der men jeg har lasta ned noen ting uten å lagt det inn på mobilen.

Skal i allefall installere bcontrol.

Forresten er det andre enn meg som opplever lagg i spill under nyeste FW(XXJI5). Når jeg spiller feks empire defense så henger spillet seg litt av og til og det er noe som aldri har skjedd før. Vurderer snart å installere en gammel firmware. Den jeg har hatt helt klart best erfaring med er XXJF7 eller 8 eller hva det nå var.

Lenke til kommentar

neh.. hva snakker du om? linky not stinky..

 

Dersom den var retta mot meg så snakker jeg om denne.

http://developer.bada.com/challenge/main.do?menu=CM01010000&regionID=L000000000

Vet ikke om det er så mye artig der men jeg har lasta ned noen ting uten å lagt det inn på mobilen.

Skal i allefall installere bcontrol.

Forresten er det andre enn meg som opplever lagg i spill under nyeste FW(XXJI5). Når jeg spiller feks empire defense så henger spillet seg litt av og til og det er noe som aldri har skjedd før. Vurderer snart å installere en gammel firmware. Den jeg har hatt helt klart best erfaring med er XXJF7 eller 8 eller hva det nå var.

Takk skal du ha. Jeg synes det var flere gode programmer der. Mest spent på Bada Sports. Jeg har prøvd Smart Runner, men den har vær utrolig treg selv om den ble bedre etter forrige oppdatering.

 

Får ta en søndagstur i finværet, sånn at jeg får testa appen.

Lenke til kommentar

Er dette en bra mobil og går at bruke "out of the box" som iphone eller er Bada noe som må undvikes, kun for spesielt intereserte?

-Er android mye bedre eller er Samsungen bra likavel?

-Hvilket microsd minne bør jeg ha som minimum 8 GB eller 16 GB? Klasse 4 -6 -10 ? Merke som er bra Sandisk ?

-Er ett fysiskt fulltastatur mye raskere at skrive med?

 

Noen som har noe possitivt at si om telefonen?

Lenke til kommentar

Er dette en bra mobil og går at bruke "out of the box" som iphone eller er Bada noe som må undvikes, kun for spesielt intereserte?

-Er android mye bedre eller er Samsungen bra likavel?

-Hvilket microsd minne bør jeg ha som minimum 8 GB eller 16 GB? Klasse 4 -6 -10 ? Merke som er bra Sandisk ?

-Er ett fysiskt fulltastatur mye raskere at skrive med?

 

Noen som har noe possitivt at si om telefonen?

 

 

Jeg hadde denne mobilen ca 1 måned før jeg leverte den tilbake. Den tilfredsstilte ikke mine behov.

Har nå Desire HD og er veldig fornøyd. Har hatt iphone også tidligere men er mest fornøyd med Android.

Lenke til kommentar

Da kjøpte jeg meg en Wave siden det ikke var mye svar at få her..

 

Hvorfør er det ikke åæø i sms tastatur når det er stående?

Grattis! Du har gjort et godt kjøp ;)

 

 

Du har valgt norsk tastatur opsett?

 

Og mobilen er oppdatert?

 

Om begge de stemmer, noe de sikkert gjør, så mener jeg å huske det var en med samme problem et par sider tilbake i tråden (Har aldri hatt samme problem selv, så husker ikke hvordan man fikset det). :)

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar

Takk takk, virker som en fin telefon:-)

 

Har oppdaterat 1.0.2 vilket er den seneste? og norskt tastatur er valgt..må se igjenom tråden litt mere..

 

Når noen ringer så kan jeg ikke svare via touchpanel men kun med fysiskt tast, er det pga tastelåsen som går på og at jag ikke ska komme bort i tochskjermen og svare hvis jeg ikke vill?

 

Ska kjøpe et microsd og lurer på vilket da jeg ska ha route66 navigation og det virker som det tar 4GB muligens? Tenkte et 8GB class 4 virker bra men er usikker da jag ikke har skjønner vad man trenger? 16GB class 4 er det unødvendigt? Eller class 6 ?

Endret av Robbansvenske
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...