Gå til innhold

Samsung S8500 Wave , 1 GHz, Super Amoled Skjerm ++++


Bacchus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lade igår in bakgrundsbilde og fikk den i riktig størelse og scroller gjør den og, men sliter ett sort/hvitt bilde mere på skjermen en et bilde med mye farver som t.ex den som er standard?

 

Og finns det en kallander som viser min gjøromål på 1:e siden som på Nokia? Med standard kallender widget så må jag klikke in på kallendern og så vises kun et grønnt felt at jeg har avtaletid men ikke om HVAD..så må jag klikke på den og så står det..tungvint..

 

Og en annan "noob" fråga: vad er forskjellen på en Widget og en Apps?

 

Er klar over at utvalget er litt dårligt men liker Bada og mobilen uansett..Android kanskje er bedre men er overasket possistiv og ti lden prisen:-)

 

 

Du kan nok svare via touchpanelet også, men det krevet at du trykker og holder nede en liten stund. Sikkert for at du ikke skal ha svart iog lagt på igjen før telefonen er oppe av lomma:)

 

hm virket fint nå..takk takk

Endret av Robbansvenske
Lenke til kommentar

- Router funksjonen, fungerer den bare med 3G dekningen? Virker som det ikke fungerer å dele nettverk med wi-fi f.eks.

 

- Er det noen som vet om en app som gjenkjenner musikk? Si at du hører på radio, og det kommer en sang du ikke vet navnet på. Så skrur du på programmet og det finnner navnet på sangen. Vet Android og Apple har en app som gjør dette.

Lenke til kommentar

- Router funksjonen, fungerer den bare med 3G dekningen? Virker som det ikke fungerer å dele nettverk med wi-fi f.eks.

 

- Er det noen som vet om en app som gjenkjenner musikk? Si at du hører på radio, og det kommer en sang du ikke vet navnet på. Så skrur du på programmet og det finnner navnet på sangen. Vet Android og Apple har en app som gjør dette.

 

det er innebygd inne mobilen : trykk på musikkspiller - knappen i midten så musikkgjenkjenning

Lenke til kommentar

Last ned EvMemo fra Samsungapps, den viser deg kommende hendelser i en liste på startskjermen. Funker knall.

 

Widget er vel en liten app som kan ligge på startskjermen, mens andre apps må startes via menyen. Er vel den enkleste forklaringen tror jeg.

 

Kul! takk igjen, og nå fant jeg ut hvor åæø er på sms i stående tastatur..bare at trykke a eller o så kom det fram og det virker bra:-)

Lenke til kommentar

Det er en god pris selv om det er inkludert 12 måneders abonnement, så fremt ringepriser, SMS osv ikke er særlig dyrt. Men pass på at prisen er INKLUDERT abonementet så ikke månedsavgifter, innmelding osv kommer i tillegg.

 

Jeg kjøpte også fra Netonnet og fikk med en handsfree til bil som jeg har blitt veldig glad i. Så vidt jeg husker betalte jeg 3199 kr inkludert handsfree for et par måneder siden.

 

Jeg ser de har et lignende tilbud nå med handsfree til å ha på øret i tillegg.

Lenke til kommentar

Hei, jeg har et problem som har kommet i det siste;

 

hver gang jeg åpner internett og skal zoome litt inn (men av og til også uten å zoome) kommer det opp en melding som sier noe sånt som at "Siden er for stor. Siden kan kanskje ikke vises i originalstørrelse"...

 

Sånt kan jeg jo ikke ha det, men aner ikke hva jeg skal gjøre for å unngå dette problemet. Sider som VG er jo umulig å lese om man ikke zoomer inn. I tillegg er denne beskjeden irriterende vanskelig å få bort. Dvs man kan ofte ikke trykke den bort før siden er ferdiglastet.

AARRRRGHH!!!

 

Har kjøpt minnekort som såvidt er fyllt noe på ennå. Kjøpte det for ca 2 måneder siden, problemet oppstod lenge etter det, ca to uker siden. Noe sånt...

All hjelp mottas med takk :dontgetit:

Lenke til kommentar

Hei, jeg har et problem som har kommet i det siste;

 

hver gang jeg åpner internett og skal zoome litt inn (men av og til også uten å zoome) kommer det opp en melding som sier noe sånt som at "Siden er for stor. Siden kan kanskje ikke vises i originalstørrelse"...

 

Sånt kan jeg jo ikke ha det, men aner ikke hva jeg skal gjøre for å unngå dette problemet. Sider som VG er jo umulig å lese om man ikke zoomer inn. I tillegg er denne beskjeden irriterende vanskelig å få bort. Dvs man kan ofte ikke trykke den bort før siden er ferdiglastet.

AARRRRGHH!!!

 

Har kjøpt minnekort som såvidt er fyllt noe på ennå. Kjøpte det for ca 2 måneder siden, problemet oppstod lenge etter det, ca to uker siden. Noe sånt...

All hjelp mottas med takk :dontgetit:

 

Kan dessverre ikke hjelpe - bare fortelle at jeg sliter med nøyaktig det samme. Utrolig irriterende. I praksis har browseren blitt ubrukelig. Om jeg laster Aftenposten.no og prøver å gå til Dagbladet.no, så bare nekter den - med samme feilmelding som du får. Hadde ikke det problemet før jeg oppdaterte sist, så antar at den er en seriøs bugg i den siste fw'n. Synes tlf. er glimrende, men så utrolig synd at programvaren er såvidt full av bugs ennå. Og Bada 1.2 drøyer og drøyer i Norge. Iflg. de i utlandet som bruker 1.2, så er browseren mye bedre. Men hjelper jo ikke oss.... Så ingen hjelp herfra, men ihvertfall støtte og medfølelse....

Lenke til kommentar

Takk for svar...

 

 

Ja det er noe skikkelig irriterende greier, browseren er som du sier -ubrukelig.

Det er svært irriterende med tanke på at jeg ikke har lastet ned noe som helst av oppdateringer, telefonen har fungert utmerket og jeg har vært kjempefornøyd. Og så skjer dette.

Blæh, irriterende å måtte bruke konas IP4 til nettbruk.

 

Forresten kjipt at du også sliter med dette, FoxMulder.

 

Får håpe det snart blir en 1.2 av Bada da.

Lenke til kommentar

Telefonen min bli bare mer og mer 'buggete' for hver dag som går. Til å ringe med funker den jo fint, men internett bugger på flere måter (kan jo prøve Opera, men jeg mener å ha lest at den har visse begrensninger også), og nå idag fikk jeg en ny bug, som riktignok har gått over nå, nemlig at jeg ikke kunne dra til venstre/høyre i ringelista for å ringe/sende SMS. Det skjedde bare ingenting når jeg "dro" i kontaktnavnet (d.v.s.; den 'spratt' bare tilbake til utgangsposisjon uten noen virkning). Men det funker igjen nå da. Men jeg er ikke helt fornøyd, nei.

Og jeg har slått av/på hver gang jeg har fått en bug, men det er slett ikke alltid det hjelper.

Endret av John P.
Lenke til kommentar

Telefonen min bli bare mer og mer 'buggete' for hver dag som går. Til å ringe med funker den jo fint, men internett bugger på flere måter (kan jo prøve Opera, men jeg mener å ha lest at den har visse begrensninger også), og nå idag fikk jeg en ny bug, som riktignok har gått over nå, nemlig at jeg ikke kunne dra til venstre/høyre i ringelista for å ringe/sende SMS. Det skjedde bare ingenting når jeg "dro" i kontaktnavnet (d.v.s.; den 'spratt' bare tilbake til utgangsposisjon uten noen virkning). Men det funker igjen nå da. Men jeg er ikke helt fornøyd, nei.

Og jeg har slått av/på hver gang jeg har fått en bug, men det er slett ikke alltid det hjelper.

 

Hei (og God jul!) det kan ikke tilfeldigvis være at telefonen ikke hadde nummeret for vedkommende og det dermed ikke kunne ringes dit?

Det er bare et tips.. Mange FB-kontakter har jo ikke tlfnummeret tilgjengelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...