Gå til innhold

Samsung S8500 Wave , 1 GHz, Super Amoled Skjerm ++++


Bacchus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, flere her som har trøbbel med å få "blitz" til å fungere? min står bare på avslått for bildetaking og kan brukes under film inspilling... Det er utrolig frustrerende, men er sikkert bare en instilling jeg må endre på. Noen som kan hjelpe?

 

EDIT: Var en kjapp instilling jeg hadde oversett. Løste seg ved å sette "scene mode" til indoor/ingenting

Endret av N|troXx
Lenke til kommentar

E-post mellom meg og Samsung

 

Hi there, I was wondering if a version of Social Hub with Windows Live Messenger(MSN) were available.

 

I've recently bought a Samsung Wave (S8500) and got a new carrier (One Call from Norway). Since I've got a new carrier with a subscription which allows me to access the internet on my phone I'd like to chat with my buddies.

 

I'm aware that there's a app pre-installed named Palringo, but it doesn't support MSN so it's kinda useless.

 

Dear Customer,

Unfortunately, we do not offer Social Hub premium service in Norway yet.

 

Thus, your device (which comes with Social Hub basic serivce) supports only Gtalk and Yahoo messenger ( via Parlingo).

 

We appologize for such inconvenice.

 

Kind Regards,

Samsung Social Hub Team

 

Any ETA for when it will be available in Norway? I've heard rumors that it'll be launched with Bada 1.2

 

Dear Customer,

Social Hub premium service availability is not related to release of new OS.

 

Currently, there are no specific dates for Social Hub premium release in Norway.

 

We hope this information helps.

 

Once again, we apologize for inconvenice.

 

Thank you for showing interest in our services.

 

Kind Regards,

Samsung Social Hub Team

Lenke til kommentar

Kjapp komentar til GPS, det innebygde Route66 er helt hærpa for skottland også, har flytta dit og har med meg min norske tlf dit.

 

App butikken fungerer greit med engelsk IP ser det ut som, har ikke kjøpt noe enda, tok jo lenge med android marked og applestore før det kom til norge og om jeg har forstått riktig.

For butikk, hva med en VPN som man kjører igjennom? for engelsk/amerikansk ip. Får jo kjøpt å lasta ned programmer via Kies også.

 

Flash fungerer på min tlf i allefall, men den missforstår ads med flashvideo på hjemmesider i mange tilfeller, Ad-block er jo et eget valg. Og etter hva jeg har lest på engelske forum er det vel flash 9 som ligger inne. V.10 er vel mest brukt på hjemmesider osv.

 

Wimp/spotify hadde vært ganske greit ja, og Wimp har vel sakt de skal "se" på saken, hva nå enn det betyr. Skulle egentli ønske samsung satsa enda hardere på bada og ikke android, slik at en del program fokus flyttes til bada også. For telefonen(e) er jo kanongode.

Lenke til kommentar

Vet ikke hva andre Wave brukere her på forumet synes, men jeg er ganske overbevist over at telefonen hadde vært et bedre produkt med Android under panseret isteden.

 

Sike vurdering bør nok taes før du går til innkjøp. Er ikke akkurat mangel på valgmuligheter dersom du ønsker deg en Android mobil.

Lenke til kommentar

Åssen legger jeg inn msn på min Wave? jeg prøer via palringo men finner ikke msn får bare opp Google talk og AIM..

Bare og sende pm til meg hvis noen kan hjelpe :)

 

På forhånd tusen takk :)

 

Det er nok ett triks å gå for en java app til IM. Personlig bruker jeg ebuddy til dette og kan lastes ned fra www.ebuddy.com

 

Det finnes også muligheter for å få java app til å kjøre i bakgrunnen men dette er nok for de mer avanserte brukerene men du vil finne plenty om det på div wave nettsider rundt omkring. Google "bada forums" og "my samsung wave" og ta en titt på de siden og du skal finne ut hvordan det gjøres.

 

Finnes det en app som spiller av flac-filer?

 

Nettopp fått meg nytt headset, men mp3 høres ut som grøt.

 

Vet ikke om flac er støttet i 1.0.2 av bada men det jeg har lest det er støtte for det i bada 1.2 som kommer veldig snart til wave. Visstnok i løpet av måneden i følge andre nettsider.

Lenke til kommentar

Vet ikke hva andre Wave brukere her på forumet synes, men jeg er ganske overbevist over at telefonen hadde vært et bedre produkt med Android under panseret isteden.

 

Sike vurdering bør nok taes før du går til innkjøp. Er ikke akkurat mangel på valgmuligheter dersom du ønsker deg en Android mobil.

 

Jo det er det. Hvis du er spesifikk nok.

For eksempel, de fleste Android telefonene er rimelig store, med skjermer i 3.5" størrelsen og oppover. Kriteriet for meg er ca 3" skjerm, denne skal være basert på OLED, mobilen skal være dekket av så mye metall som mulig, skal ha stort batteri, helst ny hw som den kan gro litt på, telefonen må også være rimelig kjapp og til slutt et noenlunde kamera med LED (Liker å ha en lommelykt med meg) som kan brukes i det minste litt.

 

Sjekk hvor mange telefoner som står disse spesifikasjonene du. Det er svært få.

Endret av karl-wilhelm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...