Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Til guttene her inne.


Gjest Aeneas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

@Vidalon: Mistenker at du antyder at mitt innlegg er blant de som du mener rakkar ned på TS. I så fall vil jeg be deg om å lese hva jeg skrev én gang til.

Når noen ber om andres mening på et åpent forum, bør man forvente å få ærlige svar som ikke nødvendigvis samsvarer med det trådstarter ønsker å få høre.

Lenke til kommentar

Oppfatter deg som ekstremt opptatt av hvordan andre mennesker opplever deg, rettere sagt, opptatt av å få andres bekreftelse på hvor "perfekt" du tilsynelatende er(men som du nok likevel ikke er så overbevist om innerst inne, da hadde du jo ikke hatt dette behovet i det heletatt, så dette her er nok bare nok et forsøk på å lure seg selv ytterligere), hvilket jeg ikke liker i det heletatt, da slike mennesker etter min erfaring gjerne er meget overanalyserende og dømmende ovenfor andre mennesker også.

 

Så, kort oppsummert: Sterk usikkerhet forkledd som sterk selvsikkerhet.

Lenke til kommentar

Som samfunnet ellers så er det slik at på forumet her så er det noen som ikke liker deg, noen som liker deg og noen som ikke bryr seg. Jeg føler jeg tilhører siste del, ser intet galt i noe av det du skriver.

Flere burde legge ut slikt for å få tilbakemelding om hvordan du blir oppfattet av andre.. Om det du skriver er sant og ærlig så ta kritikken til deg, selv det negative. Kanskje du har noe å lære?!

Lenke til kommentar
Såh, hvilken kategori ville du ha hatt meg som? =)

 

I følge beskrivelsen din er du i kateogiren Awesome. Men det faktum at du poster noe så tåpelig i et forum, gjør at alle varsellamper blinker rødt, og jeg ville styrt unna. Dvs, jeg ville nok ikke tatt initiativ selv for å bli bedre kjent i alle fall. Godt mulig du er så awesome som du beskriver, men at du poster dette i forumet gir meg, som mange andre her i tråden, inntrykk av at du sliter med et eller annet problem i alle fall, f.eks. dårlig selvtillit/oppmerksomhetsyk. Igjen, godt mulig at vi får totalt feil inntrykk, men du burde innse at du har gitt et slikt inntrykk siden de fleste i tråden her påpeker det.

Lenke til kommentar

Mainstream pen jente? Hva mener du med det ? Alle gutter har et forskjellig syn på hva som er pent og hva som er stygt. Så si at du er mainstream pen blir litt feil (å bruke ordet mainstream i det hele tatt i den sammenhengen er feil). Du kan heller si at de fleste guttene du har møtt har synes at du er pen etc. Da kan man vel si at 70-80% av jentene i Norge er mainstream pene. Ettersom det helt sikkert er noen gutter i dette landet som synes at den og den jenta er pen. Skjønner?

Vil du bevise noe på et forum, der folk ikke kjenner deg. Er det best å legge med et bilde (ikke at jeg sier at du trenger å gjøre det for min del). Men det blir mer troverdig da.

 

Jeg skjønner hva du er ute etter, posetiv tilbake melding. Så fort noen skrev noe negativt bemerket du deg det og kommenterte med å gå i forsvars posisjon. Noe du ikke bør når du ber folk skrive hva dem synes. Da skal du lese hva folk mener og ta det til deg. Det at du prøver å bevise at folk her på forumet har tolket deg feil viser bare igjen hva du er ute etter.

 

At alt det du skriver er sant tviler jeg veldig på. For husk dette: Det er lett å fortelle løgner på et forum, men det er like lett å ikke tro på hva folk skriver. Og hvis alt det du skriver er sant, hvorfor prøver du å bli akseptert av guttene på dette forumet?

 

 

Som noen nevnte over meg sliter du kanskje litt med selvbilde/selvtillit og du prøver å bruke dette forumet til å komme deg opp igjen. Isåfall er jeg veldig lei for at jeg ikke kunne hjelpe deg. Men som sagt så forventet du noe helt annet enn det du fikk, det vet du godt selv.

 

Jeg vil putte deg i kategorien -> Person jeg ikke kjenner. For det er jo det du er. Kan ikke putte deg i en annen kategori bare utifra det jeg har lest.

 

Dessverre

 

^Toy~

Lenke til kommentar

Hvilken kategori ville du hatt meg som ? :

 

Stemmer jo det du skriver så tror jeg nok (om jeg hadde vært singel) at du hadde vært tiltrukkende og spennende og hadde alt klaffet så tror jeg nok personlig at jeg hadde vurdert deg som kjæreste.

 

Noen ting som jeg dog setter ned fingern på :

 

*Sjalusi : Dette er noe jeg personlig ikke takkler , dvs fordi den tilliten jeg gir til samboeren min må gies tilbake på samme måte. Stoler jeg på at samboeren min kan dra ut på byen, drikke seg full, bli med ei vennine på Nachspiel og komme hjem uten at jeg skal engste meg for at hun har "hatt" seg så bør hun kunne gjøre det samme. Er hun utro er det slutt, så enkelt er det og derfor forholder jeg meg kun til dette når det skjer og gidder ikke gå rundt og kaste bort tid og krefter på bekymring og engstelse.

 

*Unødvendig pynting : Dette er noe som ikke kan unngåes, kvinner elsker å pynte seg, men er det sånn at du må benytte deg av sandblås for å fjerne sminken så høres det ikke bra ut.

 

*Liten selvtillit : Det høres litt sånn ut, utifra at du er villig til å være med på Anal sex (ser ut som du ikke er noe glad i det) og røff sex så lenge du ikke blir slått til blods. Dvs, det er vel greit om du liker en klapps eller to på rompa, men om du kun gjør dette for hans skyld så er du LANGT ute på jordet og bør slutte straks. Vold + sex er definitvt en uting.

 

Nei, tror nok at om jeg feks hadde blitt sammen deg så hadde nok forholdet desverre blitt fort over.

Lenke til kommentar
@Vidalon: Mistenker at du antyder at mitt innlegg er blant de som du mener rakkar ned på TS. I så fall vil jeg be deg om å lese hva jeg skrev én gang til.

Når noen ber om andres mening på et åpent forum, bør man forvente å få ærlige svar som ikke nødvendigvis samsvarer med det trådstarter ønsker å få høre.

Nei, du er ikke så ille. Men jeg kan jo kommentere det likevel.

 

Å spekulere i grunnen til et slikt emne blir bare spekulasjoner og imo for dumt når ho ikke har gitt en eneste antydning. At du tolker det dithen at det er en kontaktannonse og at hun er ute etter oppmerksomhet fra guttene her inne er en helt fair tolkning, men jeg ser ikke poenget med å skrive det i denne tråden da det ikke er det hun spør om. Uansett hva jeg mener om det, så er det bra du er ærlig.

 

Jeg syns det var morsom lesning med et så annerledes åpningsinnlegg, og jeg tar det ikke for noe mer enn hva hun skriver. Det må da være lov å fortelle om seg selv på en selvsikker måte, selv om man kanskje ikke er så selvsikker som andre påpeker. Dette blir uansett bare grunnløse spekulasjoner da ingen har noen inngående kjennskap til jenta på noen som helst måte.

 

Når det endelig kommer en tråd hvor jenta skriver litt selvsikkert om seg selv blir jeg glad. Det er haugevis med tråder hvor det bare er fortapte sjeler som ønsker hjelp til å fungere i vennnskap, kjæresteforhold osv.. Jeg ser aldri noen rakke ned på dem.

Lenke til kommentar

Syns du høres aldeles fortreffelig ut, jeg. Du kunne lurt meg med på date vertfall! :w00t:

 

Såh, hvilken kategori ville du ha hatt meg som? =)

Ikke en fan av kategorisering. I hvert fall ikke på bakgrunn av en anonym (men detaljert, det skal du ha) beskrivelse på interwebben :)

Endret av Loomy
Lenke til kommentar

Vel, for det første. For meg virker du med en gang usikker på grunn av at du i det hele tatt spør om noe slikt på ett forum som dette. Jeg vet ikke om dette er sannheten eller om du hadde en annen grunn for å spørre.

 

Som singel: Det jeg får i hodet mitt når jeg leser den fysiske beskrivelsen av deg, er en ung jente i (kanskje i tenårene), med boblejakke, hvite perleøredobber og alt for mye brunkrem. Dette kommer helst av dette "mainstream" utsagnet ditt. Ellers er alltid lyseblå øyne og naturlige pupper pent. Fint at du ikke dømmer folk før du har møtt dem. Pluss i boka for det.

 

Tankegang: Så fint at du kan reflektere rundt livet, universet og alt mulig. Har du muligens lest haikerens guide til galaksen? Gjennomsnittlig intelligent er ikke akkurat noe å skryte av må jeg si. Kommer an på hva du mener med gjennomsnittlig, og hvilke miljøer du vanker i antar jeg, men i mine øyne er "gjennomsnittlig = unitelligent". Personlig gir jeg pokker i om du er for eller mot dyremishandling, spiser biff enten kuene er slaktet den ene eller andre veien, men fint at du engasjerer deg i noe.

 

I forhold: Er du ofte i forhold, hvor ofte skifter du partner (bare tanker som faller meg inn når jeg leser dette). Uansett "perfekt" er en meget stor variabel, og de fleste gutter har nok sagt dette til kjæresten sin ved en eller flere anledninger. Alt er relativt, og det kommer helt an på personen som ser. At du har blitt omtalt som perfekt av eksen din kommer ikke til å hjelpe deg med din neste kjæreste for å si det slik. Sjalusi er alltid negativt men det kommer selvfølgelig an på hvor sjalu du er og hvordan du uttrykker det. Så lenge du ikke prøver å være kontrollerende er det egentlig ganske ok. Mye sex er positivt for folk som har sexdriv, bare pass på at du ikke blir kjedelig i senga. Å spille hard to get er aldri positivt, hvis jeg er interessert i en jente og hun går med nesa i sky, så gidder jeg ikke drive på så lenge før hun får seile sin egen sjø. Synd for henne sier jeg bare, jeg har bedre ting å gjøre enn å vente på at en jente skal finne det for godt å finne ut at HUN syns jeg har ventet lenge nok. Slikt ser jeg bare ned på. Fest på byen kan være både positivt og negativt. Kommer an på hvor mye du stoler på kjæresten, hva dere går på etc. Personlig foretrekker jeg hjemmefester selv, men en tur på byen er somregel alltid kjekt. Spessielt konserter tenker jeg på da. Finn deg en karaokebar du liker, det er morsomt skal jeg si deg. Metalkaraoke for meg personlig, men det finnes sikkert andre karaokebarer om du liker annen type musikk.

 

Seksuellt: Åpen for det meste? Tja, for meg høres du ikke så åpen ut.. Personlig er jeg ganske så trysexual, og en ting er stillinger og steder, men så kommer alt det andre i tillegg. Ikke bare kostymer og skuespill, men f.eks diverse leker og forskjellige typer sex. Forresten er det også negativt å gå med på noe man egentlig ikke vil, finn noen som kan varme deg opp og gjøre deg kåt nok slik at du vil prøve. Min erfaring er at de fleste blir med på leken om man presenterer det sakte nok, og på en god måte. Nå snakker jeg ikke om analsex nødvendigvis. Forresten analsex er IKKE vondt om det gjøres riktig, være tålmodig og ta det sakte.

 

Som venn: Ærlig er alltid godt, en ting er om jeg spør. Men ville du sagt noe om jeg ikke spurte? At du ikke kritiserer bekjente kan være både positivt og negativt. Så lenge man kritiserer på en konstruktiv måte ser jeg ingen grunn til å kutte kritiseringen. En ting er å være tilgjengelig når noen virkelig trenger deg, men det er ikke positivt å være tilgjengelig for hvem som helst, for hvilken som helst grunn 24/7. Ikke at jeg beskylder deg for å være det, men pass deg for å ende i den fellen. Til slutt; vet ikke om dette var noe av det du ville høre, eller om det hjelper i det hele tatt, men husk uansett at alt som er skrevet er "imo", og at jeg ikke kjenner deg "irl".

Lenke til kommentar

Haha, dere er alle så negative og dømmende? :p Hvis jenta trenger litt bekreftelse er det vel greit det? Mange jenter som sliter med liten selvtillit, og det er egentlig ikke så rart det, med alle de skinny modellene som løper rundt. For jenter så er det jo ofte slik at de går og venter og gir hints til gutter som de er interesserte i. Hvis de ikke får noe tilbake, så er det jo ikke rart at man blir litt usikker på hva som er galt med seg selv ;) Men nå er det jo ikke noe galt i sjenerte jenter egentlig =) Bare søtt det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...