Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Til guttene her inne.


Gjest Aeneas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det der skjønner jeg ikke helt, for de modellene de bruker er alt annet enn pene, altfor tynne. Mer å ta i, mer å være glad i, til en hvis grad ;)

 

Jeg er sikker på at alle jenter vet at de fleste gutter mener det, men når de tynne jentene fremstilles som idealet i media, er det vanskelig

å tro noe annet :) Får dårlig samvittighet av sjokolade :(

Lenke til kommentar

Jeg ikke si noe om noe siden jeg faktisk ikke har pratet med personen bak denne veggen av tekst, det er tross alt det som er viktig for hva man syns om personen - ikke hvordan en vil beskrive seg selv.

 

Nynaeve: Tommel opp for nick forresten, selv om det er et harem-dilemma ;)

Endret av trollhatt
Lenke til kommentar
det der skjønner jeg ikke helt, for de modellene de bruker er alt annet enn pene, altfor tynne. Mer å ta i, mer å være glad i, til en hvis grad ;)

 

Jeg er sikker på at alle jenter vet at de fleste gutter mener det, men når de tynne jentene fremstilles som idealet i media, er det vanskelig

å tro noe annet :) Får dårlig samvittighet av sjokolade :(

 

JEnter skal da være veltrente etter min mening. Ikke sykt tynn men i det minste slank.

Snakker overhode ikke om slike mideller der man kan telle ribbein, men flat mage og spretten rumpe :) muskler er jo og digg da :D

Endret av Zepticon
Lenke til kommentar
det der skjønner jeg ikke helt, for de modellene de bruker er alt annet enn pene, altfor tynne. Mer å ta i, mer å være glad i, til en hvis grad ;)

 

Jeg er sikker på at alle jenter vet at de fleste gutter mener det, men når de tynne jentene fremstilles som idealet i media, er det vanskelig

å tro noe annet :) Får dårlig samvittighet av sjokolade :(

Blir du dumpa av en gutt grunnet at du spiser noen par sjokolader i uka, er han virkelig ikke verdt tiden din. Nei, kos deg nå med litt sjokolade en gang i blandt om det gjør deg lykkelig, men vi alle burde vel passe litt på helsa så vi ikke faller om av kreft før fyllte femti :)

 

Fleste gutter synes vel fotomodeller vissuelt sett er pene, men det er gjerne ikke jentene du forelsker deg i/blir betatt av. Da er selvsagt personlighet svært viktig ;)

 

Trådstarter: Vet ikke helt hva det er du vil ha svar på, så litt vanskelig å hjelpe. Du er sikkert en trivelig jente, forøvrig er det ikke noe galt i å være litt sjenert/usikker. Jenter som er veldig høyre på pæra er jo særdeles turn-off :p

Lenke til kommentar
Hvorfor skal dyr få dårligere behandling enn andre? For eksempel hvorfor vil noen jakte på rådyret? De er fredelige og ikke-kjøttetere.

 

 

Enkelt; mennesker er generelt sett mer verdt enn dyr.

Rådyr er mat, derfor kan man jakte på dem.

 

Jeg syns du virker mer følelsesmessig orientert enn logisk som du selv hevder. Du er sikkert middels eller mer intelligent, men du har ikke tenkt gjennom standpunktene dine nok. Dine meninger reflekterer ikke intellektet, eller det potensielle intellektet ditt.

 

Kult at du liker å prøve ut nye ting seksuelt og at du prøver å ikke dømme folk.

 

Hvilken kategori jeg ville plassert deg i... Hvilke kategorier kan man velge mellom?

Dog, hvis du er som folk flest kan man ikke begrense deg til bare én kategori.

 

(kommer selvsagt an på kategoriene)

Lenke til kommentar
Blir du dumpa av en gutt grunnet at du spiser noen par sjokolader i uka, er han virkelig ikke verdt tiden din. Nei, kos deg nå med litt sjokolade en gang i blandt om det gjør deg lykkelig, men vi alle burde vel passe litt på helsa så vi ikke faller om av kreft før fyllte femti :)

 

Fleste gutter synes vel fotomodeller vissuelt sett er pene, men det er gjerne ikke jentene du forelsker deg i/blir betatt av. Da er selvsagt personlighet svært viktig ;)

 

 

Selvom man kanskje ikke blir dumpa, er det fortsatt greit å være attraktiv da :p

 

Er det ikke lettere å ta kontakt med en som ser bra ut, enn en som ikke gjør det?

Jaja,.. Får ta litt initiativ selv da :)

Lenke til kommentar
Blir du dumpa av en gutt grunnet at du spiser noen par sjokolader i uka, er han virkelig ikke verdt tiden din. Nei, kos deg nå med litt sjokolade en gang i blandt om det gjør deg lykkelig, men vi alle burde vel passe litt på helsa så vi ikke faller om av kreft før fyllte femti :)

 

Fleste gutter synes vel fotomodeller vissuelt sett er pene, men det er gjerne ikke jentene du forelsker deg i/blir betatt av. Da er selvsagt personlighet svært viktig ;)

 

 

Selvom man kanskje ikke blir dumpa, er det fortsatt greit å være attraktiv da :p

 

Er det ikke lettere å ta kontakt med en som ser bra ut, enn en som ikke gjør det?

Jaja,.. Får ta litt initiativ selv da :)

Utseende er jo viktig for førsteinntrykket ja, men uten god personlighet holder ikke utseende alene i lengden. Liker jenter som tar iniativ til å bli kjent med meg, selvom jeg ikke løper bort og snakker med dem med en gang, betyr ikke det automatisk at jeg ikke er/kan bli interessert :)

 

Trodde forøvrig jeg hadde lest at du hadde kjæreste i en annen tråd jeg, så da er det vel ikke noe problem for? Kanskje det var en annen, hmm :p

Lenke til kommentar
Utseende er jo viktig for førsteinntrykket ja, men uten god personlighet holder ikke utseende alene i lengden. Liker jenter som tar iniativ til å bli kjent med meg, selvom jeg ikke løper bort og snakker med dem med en gang, betyr ikke det automatisk at jeg ikke er/kan bli interessert :)

 

Trodde forøvrig jeg hadde lest at du hadde kjæreste i en annen tråd jeg, så da er det vel ikke noe problem for? Kanskje det var en annen, hmm :p

 

Er ikke alltid så lett å ta initiativ når man er sjenert da :)

 

Har kjæreste, ja :p Så for meg er det ikke noe særlig problem, men det kan jo kanskje bli det? :o

Lenke til kommentar
Utseende er jo viktig for førsteinntrykket ja, men uten god personlighet holder ikke utseende alene i lengden. Liker jenter som tar iniativ til å bli kjent med meg, selvom jeg ikke løper bort og snakker med dem med en gang, betyr ikke det automatisk at jeg ikke er/kan bli interessert :)

 

Trodde forøvrig jeg hadde lest at du hadde kjæreste i en annen tråd jeg, så da er det vel ikke noe problem for? Kanskje det var en annen, hmm :p

 

Er ikke alltid så lett å ta initiativ når man er sjenert da :)

 

 

Det skjønner jeg veldig godt, poenget er at du ikke trenger å ha modell-utseende for å gå bort til en gutt. Tror kanskje mange jenter tar slanking og sånn litt for alvorlig, å være tynn er ikke alltid synonymt med å være pen, det er fint mulig å bli for tynn også ;)

Endret av LucarioX
Lenke til kommentar
Utseende er jo viktig for førsteinntrykket ja, men uten god personlighet holder ikke utseende alene i lengden. Liker jenter som tar iniativ til å bli kjent med meg, selvom jeg ikke løper bort og snakker med dem med en gang, betyr ikke det automatisk at jeg ikke er/kan bli interessert :)

 

Trodde forøvrig jeg hadde lest at du hadde kjæreste i en annen tråd jeg, så da er det vel ikke noe problem for? Kanskje det var en annen, hmm :p

 

Er ikke alltid så lett å ta initiativ når man er sjenert da :)

 

Det skjønner jeg veldig godt, poenget er at du ikke trenger å ha modell-utseende for å gå bort til en gutt. Tror kanskje mange jenter tar slanking og sånn litt for alvorlig, å være tynn er ikke alltid synonymt med å være pen, det er fint mulig å bli for tynn også ;)

Personlig så skjønner jeg ikke problemet. Det krever minimalt med effort å komme i form. Trener selv vekter 3 ganger i uken, ca 1.5 timer hver økt, og jeg sliter som F med å legge på meg.

Om du ikke gidder å trene så kan du heller ikke klage på at du er litt "rund", dropp slankingen, og kjøp medlemskort på et treningsstudio, OG BRUK DET :D

Du kommer ikke til å rase ned i vekt, men du kommer til å omfordele vekten din fra å være fett, til å bli muskler. Og hvor mange gutter drar med seg badevekta når dem drar på byen? Meget få:)

 

Med _svært_ få untak så er det deg selv, og kun deg selv, som du kan skylde på mtp vekt og form. Sliter du med vekten? Dropp sjokoladen, kjøp et eple i steden for. Dropp bussen, gå til skolen/jobb. Dropp frustrerte fruer, bruk timen på treningsstudio!

Endret av Zepticon
Lenke til kommentar
Med _svært_ få untak så er det deg selv, og kun deg selv, som du kan skylde på mtp vekt og form. Sliter du med vekten? Dropp sjokoladen, kjøp et eple i steden for. Dropp bussen, gå til skolen/jobb. Dropp frustrerte fruer, bruk timen på treningsstudio!

 

Ehm.. Det er sant, men så er det jo også de med gener som gjør at man er naturlig tynn eller kraftig. Hvis jeg skal bruke meg selv som et eksempel, så

kan jeg ikke påstå at jeg er så veldig tjukk, kanskje litt lubben, men en del trening er uaktuelt for meg på grunn av skader i føttene (Håndball i 6år, det var alt jeg fikk).

Er mange ting som kan hindre en person i å få den treningen kroppen trenger.

Lenke til kommentar
Med _svært_ få untak så er det deg selv, og kun deg selv, som du kan skylde på mtp vekt og form. Sliter du med vekten? Dropp sjokoladen, kjøp et eple i steden for. Dropp bussen, gå til skolen/jobb. Dropp frustrerte fruer, bruk timen på treningsstudio!

 

Med den salva der skulle man tro du jobba på SATS :p

 

 

@Nynaeve

 

Det blir som å unnskylde sin egen overvekt med at man har tung beinbygning :p

Lenke til kommentar

Jeg som alle i tråden lurer på hvordan du trådstarter valgte å skrive alt dette om det selv, for så å spørre om hvilken kategori vi ville ha satt deg i. Er litt trøtt og sliten så kanskje jeg gikk glipp av viktige detaljer, men for meg virker det ikke akkurat som du er usikker på deg selv. Du virker å vite nøyaktig hva du står for og ingen kan tvinge deg til å tro noe annet, selv om du lar deg prøve ut nye ting.

 

Jeg støtter spesielt det du sier om dyremishandling, det er sadistisk (mildt sagt) og noe av det verste som skjer på denne planeten i hvertfall. Barnemishandling-->dyremishandling, hva har de til felles? Jo, mishandling av levende vesener. Mennesker synes mer synd på barn siden det er vår egen rase. Selv synes jeg det er minst like ille som å se på en sjimpanse som er innesperret i et lite bur som å se barn som lider på Haiti og uttallige andre steder. Bare å se uttrykket hos dyrene er ren lidelse synes jeg. Det det samme som at mennesker hadde blitt stappet inn i små fengelsceller av mer advanserte livsformer fra en annen planet.

Endret av Kjetil_91
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...