Gå til innhold

Den store Heavy Rain tråden


praystation

Heavy Rain avstemning  

110 stemmer

  1. 1. Hva slags karakter gir du Heavy Rain (kun dersom du har fullført spillet)



Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-NIoHlfL

Snakk om å feie alle over samme kam da. Heavy Rain er jo et ekstremtilfelle, det er svært uvanlig at et AAA-spill har såpass mye (alvorlige) bugs i seg, for å ikke si konsoll-spill generelt. Det eneste spillet som er værre i min spillsamling, er PoP: Warrior Within fra 2004.

De fleste utviklere i dag er klar over hvor viktig det er med et feilfritt spill, men det er en prosess som kan ta flere måneder av utviklingstiden. Hva som gikk galt med HR kan vi jo bare spekulere på. Det er uansett meget skuffende at kanskje det mest linære spillet denne generasjonen er også spillet med mest bugs.

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

I følge jungeltelegrafen er patchen ferdigutviklet nå, og er på vei gjennom testingen for å bli godkjent. Burde ikke være mange dagene igjen da, om testinga går uproblematisk vel og merke.

Lenke til kommentar

Dette spillet var kjempebra! :D

Kjøpte det på mandag og har kost meg masse med det.

Men det er ikke så fritt som de reklamerer for, og selvfølgelig er det et lite minus...

Eneste som er fritt valg, er om man skal klare utfordringene Ethan får når Shaun er kidnappet, og når man snakker med folk.

Grafikken er rett og slett fantastisk, og hovedpersonene ligner kjempemye på de som er i virkeligheten. Og de brukte 172 dager på å filme scener og snakking osv. så dette er godt gjort.

Men musikken falt ikke helt i min smak, men dette er ikke akkurat noe glad-spill når man kommer litt inn i det, så det passer ganske godt inn.

 

9/10

Lenke til kommentar

Jeg merket heller ikke noen bugs da jeg spilte igjennom det.

Har til og med skaffet platinum trophy til spillet uten å merke noen av bugsene.

hvor mange timer har du spilt? jeg leste et sted at for å få en av trophyne så måtte man spille gjennom spille med alle mulighetene og at han hadde spillt gjenom 20 ganger med forskjelige metoder. er det feil?

Lenke til kommentar

Jeg deltok på "Four Days Heavy Rain Challenge" og fikk for noen dager siden en belønning for å ha plukket ut en mistenkt.

 

Premien er Heavy Rain Dynamic XMB Theme. Jeg har allerede en versjon av denne fra før og gir derfor gjerne bort koden jeg fikk til førstemann som sender meg en PM. :xmas:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...