Gå til innhold

Tråden om Fallout: New Vegas. (Ingen OT og ingen piratsnakk.)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet+981287349

Håper at de legger inn litt flere animasjoner i samtalene, samtalene ble litt "tørre" i fallout 3, det var jo det samme ansiktsytrykket uansett vilket humør samtalepartneren var i.

Enig der, uansett hva mutantene sa så de jo RAGEface ut!

Lenke til kommentar

De kan gjerne reinnføre varianten fra FO1/2, hvor mainquest-viktige karakterer får en egen animasjon i samtaler, istedetfor at man viser karakteren slik den ser ut i spillet.

 

Liker forresten det at de fjerner kategorien Big Guns og sprer disse våpnene utover de tre andre kategorien, som da blir Firearms, Energy Weapons og Explosive Weapons.

 

Eksempelvis vil Minigun da bli Firearms og Rocket Launcher bli Explosive Weapons, mens disse to våpnene har være Big Guns i alle tidligere Fallout-spill. Synes det er en god endring, så slipper man å booste skills for våpen man ikke får tak i, i starten fordi det omtrent er umulig å klare seg uten disse våpnene på slutten av spillet.

 

I tillegg vil våpen også få en strength requirement, som da innebærer at våpen får mye sway om man ikke er sterk nok for det våpenet. Slik var det i FO1/2 (man kunne f.eks ikke gå rundt med Minigun i FO1 om man ikke hadde minimum... 7 (?) i Strength) - og det blir helt klart også mer realistisk når en svak (<5 Strength) karakter ikke kan løpe rundt med et 20 kilos våpen og bare sprute kuler overalt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

her er Ign sin analyse av trailern:

ganske gamel nå men intressant å se.

 

Edit: leste litt om spillet nå og det har vist kommet ganske mye mer informasjon siden sist jeg holdt på å snoke etter det. Jeg er ikke helt begeistret ennå utfra de bildene jeg har sett virker enkelte ting ganske like fallout 3,forstålig pga motoren og alt det og jeg vil jo at spillet skal ha samme sjarmen, men når man f.eks ser ødelagte biler som er helt identiske til de i fallout 3 så blir det litt..meh. Det at Vegas ikke ble troffe av så mange bomber er også litt kjipt synes jeg, jeg vil krabbe gjennom ødelagte bygninger og se flotte monumenter halvveis i ruiner. Siden spillet er i Vegas så har jeg også en følelse av at det kommer til å få en ganske western feeling over seg med gambling og kasioner osv. da kan man liksom godt spille red dead redemption elns.

 

Er også litt skeptisk til at folk har strøm og vann og alt det. Og det virker som alt egentlig er for oppgående vis jeg kan si det sånn, altså jeg mener en del av sjarmen i fallout 3 var at ”the wasteland” var blitt bombet i total ruiner og man vandret gjennom byen og møter folk som prøver å overleve i det som er igjen. New Vegas får jeg litt inntrykk av kommer til å være en helt fin by med "bare" litt monstre som angriper i ny og ne.

 

Jaja vi får se, håper bare jeg får gjenoppleve noe lignende den fantastiske følelsen jeg fikk når jeg kom ut av vault for første gang og så utover the wasteland.

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

langt innlegg..

 

Jeg tror det kommer til å være ganske ødelagt i Vegas, fordi på IGN reviewen som du linka til, så nenvte de jo at det bare var ett av de høge bygningene som fremdelest stod oppreist, og hvis da alle de andre har rast, så må de jo ha rast over noe, så jeg tror det kommer til å være bra ødelagt der ja ;)

 

Edit: quota feil person :p

Endret av DevilFish
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Håper virkelig de implenterer DTS HD Master Audio når det er snakk om en slik stortittel. Vi lever da i 2010.

 

Til nå har DTS HD MA som er integrert i moderkortet mitt bare fungert i Blu-Ray og Musikk.

 

ALL lyd blir gjenfødt.

 

 

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

langt innlegg..

 

Jeg tror det kommer til å være ganske ødelagt i Vegas, fordi på IGN reviewen som du linka til, så nenvte de jo at det bare var ett av de høge bygningene som fremdelest stod oppreist, og hvis da alle de andre har rast, så må de jo ha rast over noe, så jeg tror det kommer til å være bra ødelagt der ja ;)

 

Edit: quota feil person :p

 

Vi får håpe det blir bra, men så langt virker hele greia ganske amatør messige noe allà sånn som det det er med COD serien nå hvor annhvert spill er bra. Tror ikke Fallout kommer til å skinne igjen før bethsa lager en oppfølger. Igjen jeg håper jo så klart new vegas blir bra.

 

Likte btw ikke covret noe særlig heller:

 

 

 

hvilke får du mest lyst til å spille lzm? :p

Fallout_New_Vegas.jpg

fallout-3-cover.png

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...