Gå til innhold

Tråden om Fallout: New Vegas. (Ingen OT og ingen piratsnakk.)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det viktigste for meg er at de lager et skikkelig kampsystem i ordentlig rollespillstil denne gangen. Det tviler jeg sterkt på, da :(

 

Attacke annenhver gang mener du? Liker det sånn sm det er nå jeg ^^

 

Akkurat nå er det et enkelt FPS krydret lett med noen rollespillelementer. Det er ikke helt det Fallout skal være, og de to første var bedre på omtrent alle punkter (sånn rent objektivt). Jeg syntes det var fint med et Fallout som fikk deg til å oppleve Wasteland på en mer nær og virkelighetstro måte (siden det er førsteperson og ikke turbasert), men jeg håper ikke de følger den trenden. Eller at de klarer å blande det som var bra med Fallout 3 med det som var bra i F1/F2.

Endret av Patney
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Kjente jeg fikk frysninger i kroppen av teaseren.

Kjent teaser i ekte Bethesda stil det der!

 

Håper det ikke blir en expansion lignende utgave, og heller ett standalone spill med samme faktor som Fallout 3.

 

 

The Lone Wanderer is back.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
Kjente jeg fikk frysninger i kroppen av teaseren.

Kjent teaser i ekte Bethesda stil det der!

 

Håper det ikke blir en expansion lignende utgave, og heller ett standalone spill med samme faktor som Fallout 3.

 

 

The Lone Wanderer is back.

 

 

Det er ikke knytter til Fallout 3 i det hele tatt, så blir ikke expansion pack aktig spill nei..

Lenke til kommentar

2010 blir helt fantastisk! Mon tro om de skal lage New Vegas med et annet spillsystem? Jeg håper litt det. Jeg tror jeg spillte Oblivion i 2 år, men så ble jeg god med CS-Set'et, og da skjønte jeg hvordan alt var satt sammen. Da ble det med en gang kjedelig! Og Fallout 3 bruker samme systemet nesten, men jeg koset meg med Fallout 3 for det! :p

Lenke til kommentar
Jeg gleder meg som en unge. Jeg kommer sikkert til å lage en del YouTube videoer av denne, slik som jeg gjorde med Fallout 3. Link...

 

Kul side med FO3 vids. hva lager du dem med?

Jeg bruker Fraps til å filme, og Sony Vegas 8 til å redigere.

 

 

Er det noen spørsmål om selve spille så er det en FAQ her; Fallout: New Vegas FAQ og en offisiell FAQ på bethsoft sine hjemesider: Offisiell Fallout: New vegas FAQ. Det står også mye mer om selve spillet etterhvert når mer informasjon blir offentliggjort på fallout.wikia.com

Lenke til kommentar
2010 blir helt fantastisk! Mon tro om de skal lage New Vegas med et annet spillsystem? Jeg håper litt det. Jeg tror jeg spillte Oblivion i 2 år, men så ble jeg god med CS-Set'et, og da skjønte jeg hvordan alt var satt sammen. Da ble det med en gang kjedelig! Og Fallout 3 bruker samme systemet nesten, men jeg koset meg med Fallout 3 for det! :p

 

Har hørt det skal bruke samme systemet og spillmotoren :\

 

edit: Jepp, det ser utrolig likt ut. Litt for likt. Ughhhhhh

Endret av Patney
Lenke til kommentar
Will it use the Fallout 3 engine?

 

Yes. J.E. Sawyer says:

 

We have the GECK as well as all art source and code source. We coordinate the viability of any given addition/change with Bethesda since they have a decade-ish of experience with the technology base.

 

Jepp, det blir samme motoren som i Fallout 3...

Endret av Hooooody
Lenke til kommentar
Det viktigste for meg er at de lager et skikkelig kampsystem i ordentlig rollespillstil denne gangen. Det tviler jeg sterkt på, da :(

 

Attacke annenhver gang mener du? Liker det sånn sm det er nå jeg ^^

 

Akkurat nå er det et enkelt FPS krydret lett med noen rollespillelementer. Det er ikke helt det Fallout skal være, og de to første var bedre på omtrent alle punkter (sånn rent objektivt). Jeg syntes det var fint med et Fallout som fikk deg til å oppleve Wasteland på en mer nær og virkelighetstro måte (siden det er førsteperson og ikke turbasert), men jeg håper ikke de følger den trenden. Eller at de klarer å blande det som var bra med Fallout 3 med det som var bra i F1/F2.

 

De sa vel at de hadde tenkt å blande alle spillene og ta det beste fra hver av de. Nå er jeg strålende fornøyd med Fallout 3, og håper virkelig at de følger 1. person/3. person trenden, for den var virkelig flott. Gjør hele spillopplevelsen bedre imo, men man kan jo ikke tilfredsstille alle, dessverre.

 

Vegas er ihvertfall en utrolig kul by å legge det til, men jeg undres jo.. Den fyren vi ser som ser mot byen, er han en fiende ala Enclave, eller en friendly ala Brotherhood of Steel? Er Area 51 for langt unna, eller vil det være mulig å dra dit? Er Las Vegas virkelig en fin by enda som har overlevd, siden den lyser opp som den skjønneste oase i natteørkenen, eller råder det ville tilstander og ekstremt kaos innad den tilsynelatende fine ytre fasaden?

 

Sannsynligvis er det kaos, men bare jeg slipper å møte på irriterende Rad-scorpions og Deathclaws, så er jeg fornøyd. Nei, dæven som jeg gleder meg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...