Gå til innhold

Paradise Hotel 2010 Norge (mandag-torsdag kl. 21.30!) *Spoilerfri tråd*


PH 2010  

44 stemmer

  1. 1. Dine favorittdeltakere i årets PH?



Anbefalte innlegg

rundt diskusjonsduellen.

 

Se det fra Tv3 sin side.

 

Hvis de to første duelantene (Carl + Tobias) ikke blir enige så må to til opp. Disse to kan jo da "backstabbe" en av de to første duelantene. Eller de kan ikke bli enige.

 

Da kommer 1 minutts greia inn. Hvis de da ikke blir enige må det to til opp og diskutere.

 

TENK dere dramaet hvis de to nye finner på å sende alle de fire første hjem.

 

Tror ikke en slik duell som vi så nå er så dum, nå fikk vi se det kanskje kjedligste utfallet. Hvis det hadde blitt 2 nye duelanter kunne det blitt action.

 

Hadde Petter kommet opp på laget til Tobias som 3.duelant så tror jeg faen meg han hadde sendt hjem alle de fire andre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

etter litt googling fant jeg ut at det heter Villa Arabesque, men søkte på google maps og da ble jeg linket til en bygning i en by, så det kan ikke være riktig, men utifra annen info så er det i samme by/ommrådet der bygget Villa Arabesque ligger på google maps... Men jeg finner det ikke :p

Lenke til kommentar

Ingen som greier å finne hotellet på Google Earth/Maps??

 

Fant DENNE LINKEN, og der står det at James Bond landa på hotellet, og etter litt googling fant jeg ut at det var i Licence to Kill, hvor Paradise Hotellet ble brukt som huset til hovedskurken i filmen, men så vidt jeg husker så hadde det huset et litt mere "araber" tema, og etter jeg googla litt på navnet som det står at hotellet heter fant jeg ut at det ikke ligna på paradise hotellet en gang.

 

Faen, dTd var før meg :p

Endret av nikolai-n
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...