Gå til innhold

Paradise Hotel 2010 Norge (mandag-torsdag kl. 21.30!) *Spoilerfri tråd*


PH 2010  

44 stemmer

  1. 1. Dine favorittdeltakere i årets PH?



Anbefalte innlegg

Har de fri bar der inne?

 

Nja, de har spessielle "drikketider" altså, jeg tror ikke de kan drikke seg drita til frokost.

 

Og de som går ut og kommer inn igjen, vet de når de går ut døra fra hotellet at de skal inn igjen da og da?

 

Jeg tror ikke at de vet at de skal inn igjen, men de vet iværtfall ikke når. Og de sitter på forskjellige hoteller rundt i mexico, ikke alle hotellene er så spessielt nerme Paradise Hotellet.

 

Det er iværtfall det jeg har fått intrykk av etter å ha sett nesten alle ekstra videoene på TV3.no

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Idiotisk duell, og idiotisk valg av Carl.

 

Sjønner ikke hvordan TV3 forventer at det skal gå an å diskutere skikkelig hvem som skal få være der inne, når samtlige er godt under gjennomsnittlig smarte.

 

Tobias virket ikke som en dum kar, men tror ikke det hadde vært mulig for noen som helst å diskutere med Carl.

Lenke til kommentar

"Jon virker smart da, han er jo lærer og greier!!" -Tine

 

Måtte le litt da :D

Haha. :D

 

Bare jeg som tror han blir disset så det holder på skolen sin? Det at man har vært med i PH er ikke akkurat noe å være stolt av, så tror faktisk han blir mobbet av både elever og lærere på skolen han jobber. :!:

Lenke til kommentar

"Jon virker smart da, han er jo lærer og greier!!" -Tine

 

Måtte le litt da :D

Haha. :D

 

Bare jeg som tror han blir disset så det holder på skolen sin? Det at man har vært med i PH er ikke akkurat noe å være stolt av, så tror faktisk han blir mobbet av både elever og lærere på skolen han jobber. :!:

 

Det er ikke umulig:P Men samtidig så "kjenner" jeg flere som syns det hadde vært driiiiiiiitkult å vært med... Så kan jo helde elevene digger det? Who knows... Syns det virker kult selv, men jeg ville ALDRI vært med selv, folk filmer meg 24/7 og når jeg er dritings, now way... Kan fort drite meg ut da!

 

Hvis du var forelder til en sønn/datter på 12/13, ville du da vært fornøyd med han som lærer, klasseforstander og (kanskje) forbilde? Hehe. Han er jo langt fra den værste der, men fremdeles...

Akkurat jon har egentlig ikke vært noe ille syns nå jeg :p Så vet ikke helt, hadde vel ikke hatt noe i mot at han er lærer ihvertfall.

Lenke til kommentar

Hvis du var forelder til en sønn/datter på 12/13, ville du da vært fornøyd med han som lærer, klasseforstander og (kanskje) forbilde? Hehe. Han er jo langt fra den værste der, men fremdeles...

 

Er ikke Jon gymlærer da? Det teller jo knappest som lærer.

Lenke til kommentar

Skjønner godt at Carl heller tenkte å redde sin egen rass framfor å ta hevn. Det er tross alt viktigere å bli på hotellet enn å ta hevn. Go Carl!

 

 

Selv om Tobias var ny, så betyr det jo ikke at han er dum, eller svak. Så hadde det vært noen annen form for duell (noe som hadde vært mye bedre) hadde nok Tobias hadd stor sjans til å knuse Carl ned i støvlene..

Lenke til kommentar

Skjønner godt at Carl heller tenkte å redde sin egen rass framfor å ta hevn. Det er tross alt viktigere å bli på hotellet enn å ta hevn. Go Carl!

 

 

Selv om Tobias var ny, så betyr det jo ikke at han er dum, eller svak. Så hadde det vært noen annen form for duell (noe som hadde vært mye bedre) hadde nok Tobias hadd stor sjans til å knuse Carl ned i støvlene..

 

virker som de er glade i å diskutere seg fram til avgjørelser på paradise, og siden man ikke kan vite hva annet det kan være så er det det tryggeste å velge den nyeste. i tillegg er petter ganske god på å snakke for seg selv. iallfall etter det han gir uttrykk for. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...