Gå til innhold

Paradise Hotel 2010 Norge (mandag-torsdag kl. 21.30!) *Spoilerfri tråd*


PH 2010  

44 stemmer

  1. 1. Dine favorittdeltakere i årets PH?



Anbefalte innlegg

Synes ikke det er noe problem å skjønne hva Caroline sier. :p Eg lurar på om dåkkar hadde forstått den barske bergens-dialekten min, hvis eeg va med :p

 

Bergenser er Norges styggeste dialekt IMO! :D

 

Ikke noe negativt ment med det da. Snakker ganske bredt trøndersk jeg og.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trøndersk er fantastisk kult, hilsen østlending bosatt i Trondheim.

It beats the crap out of "reservedansk" på sørvestlandet. Det er uansett ikke poenget.

 

Karoline er ei kjempepen jente som kler dialekta si, men når hun hvisker/mumler er det umulig å fatte hva hun sier. Hvis Emil hvisker til Thea i senga så tekster de jo, så jeg skjønner ikke hvorfor de apekattene i produksjonen ikke kan slenge på litt tekst i situasjoner hvor talen (til for eksempel Karoline) ikke er klar.

 

Jeg kan for eksempel fint se en tale av Angela Merkel uten tekst, men jeg er ikke egnet til å overhøre to tyskere som hvisker til hverandre.

 

Redigert: Hvorfor er det ingen mannlige erketrøndere med i Paradise? Det kunne løftet showet ett hakk, tror jeg.

Endret av Sinnsyk asylaspirant
Lenke til kommentar

Trøndersk er fantastisk kult, hilsen østlending bosatt i Trondheim.

It beats the crap out of "reservedansk" på sørvestlandet. Det er uansett ikke poenget.

 

Karoline er ei kjempepen jente som kler dialekta si, men når hun hvisker/mumler er det umulig å fatte hva hun sier. Hvis Emil hvisker til Thea i senga så tekster de jo, så jeg skjønner ikke hvorfor de apekattene i produksjonen ikke kan slenge på litt tekst i situasjoner hvor talen (til for eksempel Karoline) ikke er klar.

 

Jeg kan for eksempel fint se en tale av Angela Merkel uten tekst, men jeg er ikke egnet til å overhøre to tyskere som hvisker til hverandre.

 

Redigert: Hvorfor er det ingen mannlige erketrøndere med i Paradise? Det kunne løftet showet ett hakk, tror jeg.

 

+1 !

 

Men min dialekt er litt mere bred enn trondheimsdialekta. Har du vært i Verdal? Der kommer jeg fra, og her prater vi even barskere!

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Jeg ler av folk som begynner virkelig å leve seg i PH- dramatikken.

 

Folk begynner å sende mld til Victoria og truer henne med døden osv og masse andre ting..

Lenke til kommentar

Disse folka er ikke kjendiser. Man blir ikke kjendis av å være noen uker på Paradise. Uten om Petter P, hvor mange av fjorårets deltakere blir omtalt i media? Nettopp, ingen. Alle som ikke vinner blir glemt i løpet av kort tid.

 

Hvem er det som f.eks. husker Helfner, Pernille eller hun spanske som var der i noen dager? Ingen. Disse folka er langt i fra kjendiser.

Lenke til kommentar

Kan noen forklare hva som har skjedd hittil, kom nettop (21:40)

Victoria må forgifte en av jentene. Hvis den jenta som er forgifta forutser valget, blir Victoria sendt hjem. Hvis ingen av jentene forutser hvem som er forgiftet, blir den som er forgiftet sendt hjem.

 

Dårlig forklart, men du skjønner sikkert. :!:

Endret av Latias
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...