Gå til innhold

Paradise Hotel 2010 Norge (mandag-torsdag kl. 21.30!) *Spoilerfri tråd*


PH 2010  

44 stemmer

  1. 1. Dine favorittdeltakere i årets PH?



Anbefalte innlegg

Okey, det var i grunn det jeg tenkte til å begynne med. Men så føler jeg egentlig at karoline er en ganske sterk partner, virker som om at det er mange som liker henne godt. Derfor jeg ikke helt skjønte det han sa: "Velger jeg karoline ryker jeg på hodet og ræva ut"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det jeg tolka det som var at det var en total misforståelse fra Petter sin side. Jeg tolka det slik at han trodde at han kom til å ryke ut hvis han valgte å stå med Carro igjen, siden de var partnere forrige gang. Han trodde sikkert at PH ville dra en major plot-tvist og sende han hjem. Men selv for Petter var den tenkemåten litt vel dramatisk.

 

@Sisslus: Jeg forstod hva du mente, men er faktisk greit å skrive norsk slik at man ikke trenger å dekode hvert eneste innlegg fra deg.

Lenke til kommentar

Sex med over 80 jenter

 

21 år gamle Torbjørn Barth hevder han har «levd mye».

 

http://www.side2.no/underholdning/article2902010.ece

 

Hmmmmm, hvor løse har disse jentene vært..

 

Han er jo en veldig kjekk kar da! Men personlig så hadde jeg ikke taklet å være sammen med ham. Han KAN jo ikke prate :no:

 

 

Alle paradise deltagerne (guttene) skryter jo av hvor mange de har hatt seg med..

 

og at torbjørn har hatt seg med over 80 stk tror jeg ikke på :p han er jo liten og jeg ville heller trodd niklas hadde gjort det :p han hadde jo draget der inne

Lenke til kommentar

Sex med over 80 jenter

 

21 år gamle Torbjørn Barth hevder han har «levd mye».

 

http://www.side2.no/underholdning/article2902010.ece

 

Hmmmmm, hvor løse har disse jentene vært..

 

Han er jo en veldig kjekk kar da! Men personlig så hadde jeg ikke taklet å være sammen med ham. Han KAN jo ikke prate :no:

 

 

Alle paradise deltagerne (guttene) skryter jo av hvor mange de har hatt seg med..

 

og at torbjørn har hatt seg med over 80 stk tror jeg ikke på :p han er jo liten og jeg ville heller trodd niklas hadde gjort det :p han hadde jo draget der inne

 

Var kanskje litt drøyt :p

 

Det vil si at han har hatt sex med en ny kvinne annenhver helg siden han var ca. 18..

Ikke helt umulig heller, men som sagt. Høres drøyt ut ;)

Lenke til kommentar

Sex med over 80 jenter

 

21 år gamle Torbjørn Barth hevder han har «levd mye».

 

http://www.side2.no/underholdning/article2902010.ece

 

Hmmmmm, hvor løse har disse jentene vært..

 

Han er jo en veldig kjekk kar da! Men personlig så hadde jeg ikke taklet å være sammen med ham. Han KAN jo ikke prate :no:

 

 

Alle paradise deltagerne (guttene) skryter jo av hvor mange de har hatt seg med..

 

og at torbjørn har hatt seg med over 80 stk tror jeg ikke på :p han er jo liten og jeg ville heller trodd niklas hadde gjort det :p han hadde jo draget der inne

 

Var kanskje litt drøyt :p

 

Det vil si at han har hatt sex med en ny kvinne annenhver helg siden han var ca. 18..

Ikke helt umulig heller, men som sagt. Høres drøyt ut ;)

 

tipper det er sant. Er ikke så sykt vanskelig å få seg mye mus hvis man jobber som bartender i syden. Og når du attpåtil har vært på tv i mange måneder, så er det nok av de som sprer beina... ;)

Lenke til kommentar

De rette sydenplassene er jo gratis ho*e hus da;o

Var i magaluf sist sommer, og kom over mye snusk... Men det drøyeste er en kompis som tok en dame, så fant han ut at det ennå var relativt tidlig på kvelden så han stakk når ho sovna og fant seg en ny en samme kveld... Så 80 ligg er ikke umulig, når du i tilleg jobber som bartender og har kroppen til torbjørn er det jo bare å si hei så er det i gang...

Lenke til kommentar

De rette sydenplassene er jo gratis ho*e hus da;o

Var i magaluf sist sommer, og kom over mye snusk... Men det drøyeste er en kompis som tok en dame, så fant han ut at det ennå var relativt tidlig på kvelden så han stakk når ho sovna og fant seg en ny en samme kveld... Så 80 ligg er ikke umulig, når du i tilleg jobber som bartender og har kroppen til torbjørn er det jo bare å si hei så er det i gang...

 

Kul kompis du har! :D

 

Men som sagt ja. Kvinner (både utenlandske og skandinaviske) virker villere og generelt "løsere" på tråden i varmere strøk. Artig det der! :p

Er bare 17 enda, men blir nok noen sydenturer i nær framtid ja :)

Lenke til kommentar

Drittkjedelig har de siste episodene vært. Spesielt etter Petter kom inn, makan til plagsom fyr. Håper Carl velger han i kveld og at han må reise, det hadde vært deilig. Fy faen som Victoria lyver, hu kjerringa der kan ikke eie samvittighet i hele tatt. Løgn på løgn for å dekke over løgn, ganske utrolig. 

Lenke til kommentar

De rette sydenplassene er jo gratis ho*e hus da;o

Var i magaluf sist sommer, og kom over mye snusk... Men det drøyeste er en kompis som tok en dame, så fant han ut at det ennå var relativt tidlig på kvelden så han stakk når ho sovna og fant seg en ny en samme kveld... Så 80 ligg er ikke umulig, når du i tilleg jobber som bartender og har kroppen til torbjørn er det jo bare å si hei så er det i gang...

 

Lettere for mørkhudet å få seg tøs enn det er for vanlig, bleik nordmann. Argumenter så mye du vil, men det er fakta.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Det vil si at han har hatt sex med en ny kvinne annenhver helg siden han var ca. 18..

Ikke helt umulig heller, men som sagt. Høres drøyt ut ;)

 

Er jo en grunn for at Tromsø ligger på verdenstoppen i one-night stands (og selvfølgelig deling av klamydia)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...