Gå til innhold

Paradise Hotel 2010 Norge (mandag-torsdag kl. 21.30!) *Spoilerfri tråd*


PH 2010  

44 stemmer

  1. 1. Dine favorittdeltakere i årets PH?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan noen komme med enda en oppsummering av dagens episode, please?

 

Huff.. noen skal absolutt ha alt i teskje her!

 

Torbjørn konfronterte Victoria med "SM situasjonen".

Hun vridde litt på sannheten for å ikke havne i et dårlig lys.

 

Takket være dette tok hun kontakt med SM for å "snakke ut". Dette gjorde de, og slik det virket, skværet de opp. Tror dog dette hadde ramlet sammen med 6-8 nye hotelldager.

 

Videre ble det klart at den nye gutten Tobias ville få Stine Marie og hun nye jenta bak seg. Han spurte mange av de andre gjestene om råd. SM kom også å snakket med han.

 

Parsermoni:

 

Alle vanlige par, SM gikk bak Tobias, nye jenta stilte seg også der. Tobias sendte hjem SM.

 

Etter "farvel til dramaQueen aka Stine Marie" og gjestene kom ned til loungen, ble det jubel!

 

Tine og Victoria løp mot baren, der sto Petter og er inne på Paradise Hotel igjen.

 

Jon som kom inn å fikk møte Petter og få "inside-info" om folkene på hottelet fikk litt "OMG" følelse. Hva om Petter sier at han fikk "hjelp"? Så Jon samlet alle i sofaen i loungen og fortalte at han hadde fått "tips & råd" av Petter før Jon kom inn. Deltagerne så, "ok, whatever, we still digg you, PETTER IS BACK".

 

Caroline ble veldig glad for at Petter kom tilbake.

 

Petter fikk beskjed om å splitte et par på Mandag. Gutten som blir splittet skal bli stående i "fare". Tipper det blir en duell eller utfordring som kan ende med hjemsendelse for den "splitta" gutten.

 

 

Sikkert noe småtteri jeg har glemt ;) men en rask oppsummering ;)

Lenke til kommentar

Bra at vic og sm ble venner.. haha. men det var ikke noe bombe akkurat.

Nå skal det jo sies at. Når to personer går til krig mot hverandre, så er det ganske stor sjangse for at dem ender som venner fordi de innser at begge tar feil, begge har samme mål, men at misforstårelsen har stått i veien ellerno + noe annet som jeg ikke kommer i farten. psykologi dritt.

 

men er man gode venner fra før av (Karoline & vicf.eks) hvor det plutselig skjer noe mellom dem to, så vil det ta litt lengere tid eller evt at kontakten mellom de to personen vil ende dårlig

Lenke til kommentar

Bra at vic og sm ble venner.. haha. men det var ikke noe bombe akkurat.

Nå skal det jo sies at. Når to personer går til krig mot hverandre, så er det ganske stor sjangse for at dem ender som venner fordi de innser at begge tar feil, begge har samme mål, men at misforstårelsen har stått i veien ellerno + noe annet som jeg ikke kommer i farten. psykologi dritt.

 

men er man gode venner fra før av (Karoline & vicf.eks) hvor det plutselig skjer noe mellom dem to, så vil det ta litt lengere tid eller evt at kontakten mellom de to personen vil ende dårlig

 

Dr. Phil in da house!

 

Morsom episode. Håper victoria er neste jente som ruller ut på løpebåndet.

Lenke til kommentar

Hei dere.

 

Jeg kan ikke fatte hvorfor de gjeninnsetter "hjemsendte" (de sitter sikkert på nabohotellet og drikker paraplydrinker) deltakere! Det er fullstendig idiotisk og de gjør det kun for å skape trekantdrama. Dette er jo ikke noen konkurranse, det er et skuespill, og jeg prøver febrilsk å oppdage klare indikasjoner på at PH ikke er en 100% (hvertfall 99,9%) manusbasert innspilling med rekrutterte skuespillere for anledningen. Dere må jo innrømme at det er mer forutsigbart enn Avatar, og at de fleste av "deltakerne" konsekvent tar de valgene som lager mest drama og mest intriger.

 

Jeg vil ikke fremstå som hissig og sint, men jeg er grusomt nysgjerrig.

 

PS: Jeg følger med på serien, så inb4 "du er bare misunnelig", "hvorfor ser du på hvis du ikke liker det" og "hvorfor gidder du kommentere hvis du synes det er teit".

 

Unnskyld hvis jeg ødelegger tråden deres med dette innlegget, forresten.

Endret av Sinnsyk asylaspirant
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

De får deg til å se på serien så derfor fungerer det. Når du i tillegg blir små irritert og bruker mer tid på serien så er det win-win for de.

Lenke til kommentar

Can't argue with that. Du har fullstendig rett. Jeg er bare spent på hvor lenge dette konseptet egentlig lever. Det er sykt enkel TV, og jeg følger som sagt med, men jeg har aldri klart å plukke opp tråden. I den aller første utgaven av (amerikansk) PH (som jeg også fikk med meg) var det jo skikkelig konkurranse og minimalt med mystiske gjenforeninger med hjemsendte deltakere. Det var jo faktisk kult.

Endret av Sinnsyk asylaspirant
Lenke til kommentar

Spørs hvor smart Tobias var nå da, SM var jo godt kjent på hotellet for å si det sånn og kjente de fleste veldig godt. Jeanette er litt snodig da, merkelig kvinnfolk. 

 

Dritt at Petter kom inn igjen, sikkert hadde smiska med Petter P. for å få til det. Jævlig regissert hele greia egentlig. Syns også det var veldig merkelig at SM og Vic kom så godt overens igjen, regissert der også? Syns bare det var snodig at Petter skulle komme inn akkurat der, men var vel for å fylle et slags tomrom og skape store overskrifter i avisene for den neste uken som kommer, hva er det som skjer egentlig mellom de, trekantdrama, ahhh følg med folkens!

 

 

Lenke til kommentar

Ein god del er jo regissert for å få best moglet TV for folket. Og alle har heller ikkje like stor sjanse til å vinne konkurransen. I så fall måtte heile gjengen ha starta på likt, og eliminert kvarandre heilt til vinnaren stod att (ser at det kan bli vanskelig, mtp på antall gutar og jenter til eikvar tid).

 

Petter var med å skape god TV, og slapp dermed inn att, medan kjipe folk som fabian (og snart Jon) IKKJE gjer det, og vil ikkje få moglegheit til å sjekke inn att.

Endret av Frigata
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...