Gå til innhold

Paradise Hotel 2010 Norge (mandag-torsdag kl. 21.30!) *Spoilerfri tråd*


PH 2010  

44 stemmer

  1. 1. Dine favorittdeltakere i årets PH?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er egentlig greia med å avsløre hvilke to jenter det skal stå mellom i teaseren?

 

Cyph: Håper det blir henne, ja. Men jeg tror det kommer en syk twist. På vei ut av hotellet får SM sin femte fredning, og får bli på hotellet likevel. :hmm:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva er egentlig greia med å avsløre hvilke to jenter det skal stå mellom i teaseren?

 

Cyph: Håper det blir henne, ja. Men jeg tror det kommer en syk twist. På vei ut av hotellet får SM sin femte fredning, og får bli på hotellet likevel. :hmm:

 

Du sutrer jo like mye som SM :no:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg tror SM har store psykiske problemer. Hun blir fornærmet av den minste ting, ser kun på alle de negative sidene med omgivelsene rundt seg og til slutt ender det med at hun gråter seg selv i døden.

 

Forøvrig må jeg gi Mr. Barth et lite pluss i dag for noen gode og fornuftige meninger.

Lenke til kommentar

Etter å ha klaget på at Victoria er så falsk og egentlig ville ha ut Niklas, fikk SM spørsmålet om hvem hun ville skrevet på lappen. Det klarte hun ikke engang å ta stilling til, fordi "hun heldigvis ikke har vært i den situasjonen enda". Men å baksnakke en som har vært i den er helt greit...

Endret av Stoop kid
Lenke til kommentar

Jeg tror SM har store psykiske problemer. Hun blir fornærmet av den minste ting, ser kun på alle de negative sidene med omgivelsene rundt seg og til slutt ender det med at hun gråter seg selv i døden.

 

Forøvrig må jeg gi Mr. Barth et lite pluss i dag for noen gode og fornuftige meninger.

 

Tror dere burde ta dere en tur på noe slikt selv og se hvordan dere hadde reagert. Det er en enorm psykisk påkjenning å være med på et slikt program, og det er flere som trolig sliter med dette i etterkant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...