Gå til innhold

Å skrive "mine innlegg" i en tråd..?


Anbefalte innlegg

Hva svarte er poenget? Er knapt noe som er så irriterende som å sjekke en tråd i "Mine innlegg" og se at saken har blitt oppdatert, for så å oppdage at det er en eller annen dust som har skrevet "mine innlegg" og det er alt..

 

Greit nok, det legges i 'Mine innlegg' - men hvis en vil ha det der, kan en vel skrive noe matnyttig, eller i det minste hyggelig?

Endret av Samuro
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Mine innlegg" -innlegg er bare å rapportere. Det slettes. Har man ikke noe fornuftig å skrive så ikke skriv. Benytt heller favoritt-funksjonen. Det skal ikke så mye anstrengelse til for å late som om man skriver noe fornuftig.

 

Nå skal det nevnes at med oppgraderingen til IPB3 prøver man å få på plass en hybrid mellom "mine innlegg" og favoritter. Dette vil kunne fjerne problemet :)

 

Flytter denne til Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Plagar meg egentleg veldig lite har eg funnet ut. Ser eg "Mine innlegg" er det berre å scrolle vidare. Hadde brukaren skrive noko som ikkje bidrar til tråden er ikkje det betre. Eg vil heller ha "Mine innlegg" enn ein masse innlegg utan noko matnyttig i.

Ikkje ser eg det så ofte heller.

 

Om favoritter og mine innlegg hadde blitt slått saman ville det funka. Som Subscribe-funksjonen i vBulletin-forum. Alle trådar du svarer i blir subscribed, du kan og subscribe andre trådar via ein knapp i tråden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Plagar meg egentleg veldig lite har eg funnet ut. Ser eg "Mine innlegg" er det berre å scrolle vidare.

Da skulle det gå greit å ha ubegrenset antall linjer i signaturen også - pyttsann, det er jo bare å scrolle videre.

Det skulle vært 1 linje i signaturen, istedenfor å ha noe som ikke gir mening.

 

Lurer pa hvor mange som egentlig bruker Favoritter. Gogogo poll.

Å ha hatt den rett under Mine innlegg hadde sikkert gjort til at jeg hadde brukt den mer.

Endret av Ståle
Lenke til kommentar

Jo, men då må du forhalde deg til både Mine Favoritter og Mine Innlegg.

 

Plagar meg egentleg veldig lite har eg funnet ut. Ser eg "Mine innlegg" er det berre å scrolle vidare.

Da skulle det gå greit å ha ubegrenset antall linjer i signaturen også - pyttsann, det er jo bare å scrolle videre.

Ein lang signatur blir ein del av kvart einaste innlegg. 'Mine Innlegg'-innlegg er ikkje noko ein ser så ofte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...