Gå til innhold

Android homescreen/lockscreen screenshot-tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og som Steffen anbefalte meg, anbefaler jeg deg WidgetLocker for å få en penere lockscreen. Der kan du legge inn egne theme, akkurat som i selve MIUI. Veldig, veldig mye forskjellig som kan gjøres :)

 

Mmm er ikke verdt å la telefonen min være åpen vs å ha den good looking. ( altså ha bruker mønsterkode for å låse opp telefonen)

Lenke til kommentar
Og som Steffen anbefalte meg, anbefaler jeg deg WidgetLocker for å få en penere lockscreen. Der kan du legge inn egne theme, akkurat som i selve MIUI. Veldig, veldig mye forskjellig som kan gjøres :)
Mmm er ikke verdt å la telefonen min være åpen vs å ha den good looking. ( altså ha bruker mønsterkode for å låse opp telefonen)

Skjønte ikke helt hva du mente, men antar du er enig i at WidgetLocker er tingen :tease:

 

Jeg håper virkelig dere som bruker MIUI bruker Go Sms! Med iPhone theme hadde det passet perfekt :-)

Brukte det før jeg la inn MIUI. Liker den som følger med MIUI, og som Sm17h sa, så ligner den litt.

Lenke til kommentar

Lenge siden jeg har postet her nå. På tide å levere/dele min homescreen igjen :)

 


  •  
  • Launcher: Go Launcher EX (Endelig forlatt TouchWiz 3.0, right? :p )
  • Homescreen 1: BobClockD3 (Den som Steffen Moss la ut tidligere*)
  • Homescreen 2: Switch Pro Widget, CalWidget
  • Homescreen 3: Pure Music Widget
  • LockScreen : Vanlig Galaxy S lockscreen

 

*BobClock på Android Market virker dårlig på norsk Galaxy S da den ikke viser ukenavnet, bare tall.

 

Edit: Endret litt på bildene

post-191388-0-88735100-1302004199_thumb.png

post-191388-0-84991400-1302004208_thumb.png

post-191388-0-69444000-1302004217_thumb.png

post-191388-0-84860700-1302004363_thumb.png

Endret av Ky_kun
Lenke til kommentar

Do that! Kom forresten på at jeg hadde dette problemet selv første gangen jeg skulle flashe MIUI! Dette er noen uker siden og jeg tenkte ikke mer over det. Så når jeg flashet MIUI igjen tidligere denne uken så fungerte det uten problemer. (Jeg hadde på det tidspunktet glemt at jeg fikk feilmelding forrige gang :p ).

...

 

 

Du gjør det riktig, så da er det veldig rart at du ikke får det til. Du kan jo spørre i MIUI-forumet. De vet mest sannsynlig hva som er gale.

ENDELIG fikk jeg installer MIUI! :D Løsningen var å skifte recoveryprogrammet. Skiftet til denne og da fungerte alt som smurt på første forsøk! Looking good!

 

Edit: Er det mulig å modde notification baren på noen måte uten å legge inn et helt theme?

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...