Gå til innhold

Android homescreen/lockscreen screenshot-tråden!


Anbefalte innlegg

Noen som vet om jeg kan modde selve notification baren uten å måtte legge inn et eget theme? Helst en app eller noe.

 

Og noen med Desire og MIUI som får led-lampa til å funke? Den ligger jo i innstillingene og alt, men funker ikke når jeg får meldinger. Jeg synes den er dritkjekk, så jeg slipper å trykke på tlf hver gang jeg skal sjekke om jeg har fått mld eller ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen apps som kan endre på utseendet til drop down menyen? Tenker mest på hvordan den ser ut på hjemmeskjermen når den ikke er trukket ned. Har 2.2 uten root.

 

Tenker du på selve notification baren? Er rimelig sikker på at du ikke får endret på den eller dropdown menyen uten root. Anbefaler deg å roote, det er en enkel prosess!

Ja det er den jeg tenker på. Vil ikke rooting føre til tap av garanti?

Lenke til kommentar

På Nokia-telefoner er det en sånn grei låskode, som man kan sette skal slå seg på etter X minutter. Noen som vet om noe tilsvarende for Android?

 

Trenger et reelt hinder mellom en eventuell tyv og alt jeg har av meldinger og epost.. Og ikke en løsning som er såpass lett å komme forbi at tyven kan sette inn et annet SIM-kort og dermed få tilgang til alt..

 

Bruker forresten CyanogenMod 7..

Endret av NothingForever
Lenke til kommentar

Ja, har sett den, men jeg syns den er litt overivrig.. Skulle gått an å stille den inn til å slå seg på X minutter ETTER at skjermen slår seg av.. Sånn det er nå slår den seg på om jeg bruker litt for lang tid på å formulere en setning når jeg skriver SMS.. xD

Dette irriterte meg også helt til jeg fant denne appen:

 

Appbrain-link: Screebl

Beskrivelse: Er du lei av at skjermen skrur seg mens du leser en lengre tekst eller mens du navigerer med Google Maps og vil slippe å måtte tenke på å tappe skjermen med jevne mellomrom for å holde den i live? Screebl løser dette på en genial måte. I motsetning til andre programmer hvor du må velge hvilke programmer som skal holde skjermen i live så bruker Screebl gyroen i telefonen til å bedømme om du bruker telefonen eller ikke. Nivået telefonen skal slå ut på bestemmer du selv (i antall grader fra 0-90)

Pris: $1.99

Ads: Nei

 

Det løser jo ikke problemet ditt slik du tenkte, men det fungerer :) Du slipper også å kaste bort masse batteri på å ha 2min skjermslukkingstid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...