Gå til innhold

Android homescreen/lockscreen screenshot-tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde du noen problemer med å installere MIUI Steffen? Får det søren ikke til. Detaljer her om noen har peiling på det og vil hjelpe, hadde jeg satt stooor pris på!

 

Forresten, hvor lastet du MIUI ned fra?

Lastet ned fra miui-dev.com/roms, altså deres egen hjemmeside som man skulle tro var bankers. Har prøvd flere ganger ja! Har mistanke om at SD-kortet kanskje er problemet, så skal sjekke ut det litt mer etterpå. :)

Lenke til kommentar

Hadde du noen problemer med å installere MIUI Steffen? Får det søren ikke til. Detaljer her om noen har peiling på det og vil hjelpe, hadde jeg satt stooor pris på!

 

Forresten, hvor lastet du MIUI ned fra?

Lastet ned fra miui-dev.com/roms, altså deres egen hjemmeside som man skulle tro var bankers. Har prøvd flere ganger ja! Har mistanke om at SD-kortet kanskje er problemet, så skal sjekke ut det litt mer etterpå. :)

Lenke til kommentar

Tror han tenker på den rosa fargen :p

 

haha! Der bomma jeg godt :p

leste ett inlegg på xda om rosa skjær i amoled skjermene, men husker ikke nøyaktig hva de konkluderte med. mulig jeg har bomma igjen...

 

Ja, for fargen skjermen viser har ikke noe å si for fargen programvaren "viser".

Lenke til kommentar

Hadde du noen problemer med å installere MIUI Steffen? Får det søren ikke til. Detaljer her om noen har peiling på det og vil hjelpe, hadde jeg satt stooor pris på!

 

Forresten, hvor lastet du MIUI ned fra?

Lastet ned fra miui-dev.com/roms, altså deres egen hjemmeside som man skulle tro var bankers. Har prøvd flere ganger ja! Har mistanke om at SD-kortet kanskje er problemet, så skal sjekke ut det litt mer etterpå. :)

 

Prøv dette: Recovery Manager --> Advanced --> Fix Permissions

 

Edit: Her har du MIUI for Desire: Trykk

Endret av Steffen Moss
Lenke til kommentar

Er det mulig Gingerbread statusbaren ser stygg ut pga lav skjermoppløsning?

 

Hehe, det er vel heller snakk om smak. Selv mislikte jeg den sterkt før, men nå er jeg nøytral. Synes dog at Google kunne spart oss for den fantastiske grønnfargen, men men :p Jeg kan jo endre det selv, men det plager meg ikke.

Lenke til kommentar

Gingerbread-baren i med hvite eller grå ikoner er det Google burde satset på.

Gingerbread baren med mulighet for å skifte farge på selve baren OG ikonene hadde passet meg perfekt :love: *drømme*

 

Mener å ha lest man kunne bestemme fargen på statusbaren i CM6.. Hvorfor det forsvant vites ikke, og om det kommer tilbake vites heller ikke :(

Lenke til kommentar

Hadde du noen problemer med å installere MIUI Steffen? Får det søren ikke til. Detaljer her om noen har peiling på det og vil hjelpe, hadde jeg satt stooor pris på!

 

Forresten, hvor lastet du MIUI ned fra?

Lastet ned fra miui-dev.com/roms, altså deres egen hjemmeside som man skulle tro var bankers. Har prøvd flere ganger ja! Har mistanke om at SD-kortet kanskje er problemet, så skal sjekke ut det litt mer etterpå. :)

 

Ny versjon lansert! (1.4.1) Trykk på linken din i den posten jeg siterer nå :)

Lenke til kommentar

Hadde du noen problemer med å installere MIUI Steffen? Får det søren ikke til. Detaljer her om noen har peiling på det og vil hjelpe, hadde jeg satt stooor pris på!

 

Forresten, hvor lastet du MIUI ned fra?

Lastet ned fra miui-dev.com/roms, altså deres egen hjemmeside som man skulle tro var bankers. Har prøvd flere ganger ja! Har mistanke om at SD-kortet kanskje er problemet, så skal sjekke ut det litt mer etterpå. :)

 

Ny versjon lansert! (1.4.1) Trykk på linken din i den posten jeg siterer nå :)

Nice, da får vi prøve den i helga! Har enda ikke fått det til, selv om jeg har partisjonert og formatert osv med SD-Kortet. Skjønner ingenting jeg. Får vel opprette en tråd på XDA eller MIUI om jeg ikke får det til med nye versjonen.

Lenke til kommentar

Do that! Kom forresten på at jeg hadde dette problemet selv første gangen jeg skulle flashe MIUI! Dette er noen uker siden og jeg tenkte ikke mer over det. Så når jeg flashet MIUI igjen tidligere denne uken så fungerte det uten problemer. (Jeg hadde på det tidspunktet glemt at jeg fikk feilmelding forrige gang :p ).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...