Gå til innhold

Android homescreen/lockscreen screenshot-tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Do that! Kom forresten på at jeg hadde dette problemet selv første gangen jeg skulle flashe MIUI! Dette er noen uker siden og jeg tenkte ikke mer over det. Så når jeg flashet MIUI igjen tidligere denne uken så fungerte det uten problemer. (Jeg hadde på det tidspunktet glemt at jeg fikk feilmelding forrige gang :p ).

Det funket ikke med 1.4.1 heller. Kan du/noen bekrefte at denne fremgangsmåten stemmer, eller om det er noe jeg har glemt/driter meg ut på. Helt fra scratch:

 

1. Roote tlf

2. Backup - titaniumbackup + mybackup

3. Innstallere ROM Manager

4. Slenge over .zip-filene med MIUI og Language pack på SD-kort

5. Boote inn i recoverymode (ClockworkdMOD) gjennom ROM Manager f.eks

6. Cleare data + cache (visstnok bare nødvendig når man kommer fra annen ROM? Men gjort det for det jeg)

7. Velge .zip-fila med MIUI - her det failer for meg

8. Velge language packen

9. Reboote

 

Det er hvertfall det jeg har prøvd på til nå. I tillegg har jeg formatert minnekortet og prøvd å partisjonere det med en egen EXT2 partisjon. Kanskje jeg skal prøve å unroote, sette tlf til fabrikkinnstillingene og prøve fra scratch igjen. Jeg har jo backup av alt uansett. :hmm:

Lenke til kommentar

@ picccard: Hvilken telefon/ROM har du?

 

Etter et rask googlesøk (siden xda er nede nå) ser jeg at det er flere som har det problemet med Dell Streak, men kanskje det samme gjelder andre enheter også.

 

Denne applikasjonen virket ihvertfall fint for de som slet med ShootMe, så er verdt et forsøk: https://market.android.com/details?id=com.geeksoft.screenshot

 

 

 

Huawei u8800, men skjønner meg ikke nok på ROM til å endre på det :cry:

 

 

Edit: Fungerte med screenshot :new_woot:

Takk og bilder kommer ;)

Lenke til kommentar

Do that! Kom forresten på at jeg hadde dette problemet selv første gangen jeg skulle flashe MIUI! Dette er noen uker siden og jeg tenkte ikke mer over det. Så når jeg flashet MIUI igjen tidligere denne uken så fungerte det uten problemer. (Jeg hadde på det tidspunktet glemt at jeg fikk feilmelding forrige gang :p ).

Det funket ikke med 1.4.1 heller. Kan du/noen bekrefte at denne fremgangsmåten stemmer, eller om det er noe jeg har glemt/driter meg ut på. Helt fra scratch:

 

1. Roote tlf

2. Backup - titaniumbackup + mybackup

3. Innstallere ROM Manager

4. Slenge over .zip-filene med MIUI og Language pack på SD-kort

5. Boote inn i recoverymode (ClockworkdMOD) gjennom ROM Manager f.eks

6. Cleare data + cache (visstnok bare nødvendig når man kommer fra annen ROM? Men gjort det for det jeg)

7. Velge .zip-fila med MIUI - her det failer for meg

8. Velge language packen

9. Reboote

 

Det er hvertfall det jeg har prøvd på til nå. I tillegg har jeg formatert minnekortet og prøvd å partisjonere det med en egen EXT2 partisjon. Kanskje jeg skal prøve å unroote, sette tlf til fabrikkinnstillingene og prøve fra scratch igjen. Jeg har jo backup av alt uansett. :hmm:

 

 

Du gjør det riktig, så da er det veldig rart at du ikke får det til. Du kan jo spørre i MIUI-forumet. De vet mest sannsynlig hva som er gale.

Lenke til kommentar

Har nå rootet min DesireHD, og lagt inn MiUI.

 

Er det noen som har noen tips til hvordan jeg kan få det så enkelt og fint som jeg har sett flere av dere ha?

 

En liten ting til. Nå ser jeg at mange av app'ene er på de forskjellige skjermene og jeg kan ikke fjerne dem som jeg pleier uten å avinnstallere dem helt.

 

Hvis det er noe jeg vil fjerne fra skjermen står det noe sånt som "Can not delete system application".

 

Hvis jeg holder inne en app jeg har lastet ned, og drar den til papirkurven øverst blir de avinnstallert. Dette er altså på MiUI. :)

Endret av nwB.ViPeR
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...