Gå til innhold

Android homescreen/lockscreen screenshot-tråden!


Anbefalte innlegg

Sikker på at du ikke skulle hatt transparent bakgrunn på ikonene som nå har hvit bakgrunn? :p

Sikker er jeg ikke, men jeg syns ikke det ser så dumt ut.

 

Vurderer å farge de hvite og med transparent bakgrunn. Hvilket format burde jeg i så fall lagre bildefilene som? Nå er de i jpeg, og det funker jo ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det første vet jeg ikke helt kommer av - jeg har aldri hatt noen overflødige eller uønskede kalenderoppføringer..

 

Om du går på egenskaper for widget'en, også trykker på "Continue and skin", så får du opp en lang liste over forskjellige utseender.. Det jeg bruker heter "Fully transparent". Trykk på den og velg "Install", og deretter "Select", før du lagrer og lukker..

 

 

EDIT: sikker på at du har valgt kalenderne du ønsker? Jeg abonnerer på en et par Google-kalendere, men har variert hvilke som skal vises i de forskjellige widget'ene..

post-229458-0-29935100-1300622466_thumb.png

Ser der ja :p jeg som ikke har sett godt nok igjennom. Takk skal du ha :)

Lenke til kommentar

Jeg har fått sansen for en widget som heter "Scrollable News". Det er en gratis RSS-widget, med mange valgmuligheter. Støtter gjennomsiktig bakgrunn, så jeg syns den matcher minimalist-tekstklokken og pure calendar veldig bra.. Legger for ordens skyld ved et bilde..

 

post-229458-0-42658100-1300728347_thumb.png

 

(Hvorfor jeg følger med på svenske og danske aviser i tillegg til norske er en historie for en annen dag..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...