Gå til innhold

Android homescreen/lockscreen screenshot-tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan fungerer MTW? Jeg valgte custom under layout, og gikk inn på custom layout. Trykka på pluss-tegnet og deretter på battery. Prøvde meg på den hvor det bare står battery level, og får opp en melding.

 

Men hvis jeg har gjort noe riktig overhodet, hva gjør jeg egentlig videre nå?

Lenke til kommentar

Takk skal du ha, skjønte litt av prinsippet nå. Men teksten blir veldig liten, selv om jeg scrollet meg ned til text style og normal, og valgte en større size. Går også inn på text color og velger en annen farge enn hvit, men likevel ender jeg opp med en som er hvit. Flere ganger ender jeg opp uten en widget overhodet. Da har jeg bare gjort noen valg og trykka på ok under "Preview (tap to toggle)".

Lenke til kommentar

Widgeten jeg brukte som bakgrunn i forrige skjermbilde nektet å legge seg bak de andre widgetene og ikonene etter en restart av LaucherPro, så gav opp det prosjektet. "Flyttet" ikonene ned til docken og lagde meg en Sense-inspirert klokke, og er vel sånn passe fornøyd nå. :)

 

post-103196-0-04756600-1301009391_thumb.png post-103196-0-41578100-1301009412_thumb.png

 

Blir vel å endre bakgrunn på lockscreen før jeg er helt fornøyd. Bruker Make Your Clock for klokken, AndCubes som ikoner og en random "vår-i-Hardanger" -bakgrunn jeg fant. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...