Gå til innhold

Den store iPad tråden.

Sisyphus

iPadilicious?   

570 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe / har du kjøpt én iPad?

• Ja! Har syntes denne var fantastisk fra dag 1!
      202
    • Var skeptisk først, men har tenk å kjøpe én!
      79
    • Nja.. kanskje litt senere.
      88
    • Venter på en annen tablet.
      60
    • Ser ikke helt bruksområdet .
      141

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror dere denne casen funker bra ell?

Sikkert helt OK. Men er nok tidenes dårligste kvalitet. Og så er den feil vei :p Typisk kina dealextreme tendens det. Med feil vei mener jeg at den åpnes fra venstre til høyre, akkurat som når du holder en bok opp-ned.

Skrevet (endret)

Ahh, men man kan vel bare sette inn ipaden feil vei da så er det rettet, eller? Siden den ikke dekker home-knappen.

EDIT: Huska nå at det var knapper på ipaden :p

Endret av Dole-Duck
Skrevet

Na som jeg har hatt ipaden en stund merker jeg at det er en del jeg savner fra iphone, blant annet muligheten til a skifte boot image nar man jailbreaker, customize appen som gjorde at man kunne endre skrftennesten alle steder pa iphonen, og endre standar lyder. Det er heller nesten ingen themes og tweeks som er laget for ipad.

Na snakker jeg selfolgelig om etter man har jailbreaka.

Men utenom de litt nerdete tingene ovenfor er ipadden perfekt.

PS: er skrevet pa ipaden sa tok meg ikke bryet med a skjekke skrivefeil og skrive æ ø å.

Skrevet

Hvem faen bryr seg om boot image? Og ang. themes så kommer det nok. Gi utviklere noen måneder til, så tror jeg vi får se mye bra. Mulig mange vil vente på iOS 4 til iPad også.

Skrevet

Får meg endelig en Ipad. Hadde en kompis som var i singapore, drar til norge i dag. Så på flyplassen fikk han kjøpt en Ipad 16Gb Wifi, for 680 SGD :D Ca 3064 kr. Genialt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...