Gå til innhold

Den store iPad tråden.

Sisyphus

iPadilicious?   

570 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe / har du kjøpt én iPad?

• Ja! Har syntes denne var fantastisk fra dag 1!
      202
    • Var skeptisk først, men har tenk å kjøpe én!
      79
    • Nja.. kanskje litt senere.
      88
    • Venter på en annen tablet.
      60
    • Ser ikke helt bruksområdet .
      141

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ser nå at jeg linket til Smart Cover, var Smart Case jeg tenkte på. Jeg har ihvertfall ikke hatt problemer med støvstriper på Smart Case til iPad 4. :)

Endret av Aerow
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det som er kjedelig med orginale smartcoveret, hvertfall til mini, er at støttefunksjonen og festet lett sklir ut. Ellers har jeg ikke noe problem med støv.

Endret av Theo343
Skrevet

Takk for forslag, men dama har Smart Case, og jeg er egentlig ikke noen fan av den. Slitsomt å lage trekant syns jeg, og blir feil vinkel når den står i landscape for min del.

Skrevet

Er det til iPad 2, 3, 4 eller til iPad Air? Det er nemlig forskjell på hvordan "brettefunksjonen" fungerer, de nye til iPad Air bruker samme opplegget som til iPad mini som de fleste mener er bedre, noe jeg selv også må si meg enig i. Kvaliteten er også flere hakk bedre syntes jeg, nå er de i skinn og jeg syntes det gir bedre kvalitetfølelse enn tidligere Smart Case som var i polyester (?).

• 3 uker senere...
Skrevet

Noen som kan anbefale noen apps for barn under 3 år? Skal ut å fly snart og er på jakt etter noe underholdning.

Ingen problemer med å betale for apps.

De fleste Toca Boca-spillene er ganske kule :) Toca Hair Salon 2, for eksempel.
Skrevet

Noen som har vært borti versacover fra moshi? Akkurat fått meg en iPad air og er ikke helt fan av hverken smart cover eller smart case fra Apple.

99MO056904_1.jpg

Skrevet

Håper kvaliteten er god nok til at det syns. Har sammenlignet med samboeren sin iPad Air og da blir det veldig tydelig, tok også bilde med disse ved siden av hverandre.

Bildene er riktignok tatt med mobilen, men jeg ser fint forskjellen på de to på pc`n.

attachicon.gif20131230_200353.jpg

attachicon.gif20131230_184800.jpg

Edit: Legger ved en link til en tråd hvor han ene er på sin niende pad, han har også lagt ut ett bilde av tastaturet (siste posten).

Ingen som har opplevd lignende? Jeg er nå på min andre iPad og har akkurat samma problem, å det er litt verre enn den første.

Kommer til å bytte inn denna også, men begynner å lure på om jeg bare er uheldig eller om det gjelder flere.

Skrevet

Noen av programmene funker muligens fra sumo. Men ikke Premier Leauge som er det jeg primært bruker sumo til. Da kommer det opp at man ikke her rettigheter til sendingen og blir logget ut.

Skrevet

Ja.. Det va merkelig.. Da må jeg sjekke dette en gang til før jeg evt kjøper det adapteret. Var en stor skuffelse når det ikke fungerte.. Men kan vel ha vært noe kluss akkurat den dagen jeg prøvde det...

Skrevet

Kan også nevne at det fungerte fin heime hos min far i juleferien, han har Apple Tv versjon 3, så det skal ikkje vere forskjeller der. Bruker du Sumo appen eller streamer du frå TV 2 Sport appen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...