Gå til innhold

Treff i Oslo lørdag 27 februar klokken 17 [les første post]


WheelMan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg synes også det. Kommer veldig ann på når det blir...

Samme her! Skal passe på å dra deg med om jeg skal, så får du prøve å gjøre det samme, bare motsatt vei.. :p

kommer helt ann på hvilken dato det blir da. Men om ikke det kommer noen STORE greier SKAL VI! DU har intet valg! mohahha

Lenke til kommentar

Med småbord, så håper jeg at man får regningen på hvert enkelt bord også. Blir litt enklere å ordne med betaling da. Jeg vet ikke med dere, men jeg er hvertfall lite keen på å måtte betale for middagen til andre forummedlemmer enda en gang, fordi noen finner det for godt å bare stikke fra regningen. Synd når slike ting ødelegger ett ellers ganske trivelig treff. :)

Lenke til kommentar
Var vel ikke du som betalte forrige gang uansett så.

Jeg har lagt ut for andre de siste gangene jeg har vært på forumtreff ja.

 

Men jeg skal uansett ikke skape noe mer dårlig stemning i tråden med å klage over, eller skylde på folk som ikke har betalt for seg tidligere. Jeg skulle egentlig bare frem til at det muligens var er en fordel å få regningen på hvert enkelt bord, for å unngå slike ting ved neste forumtreff.

Lenke til kommentar
Tror dettte kan bli bra. Sted er samme for meg, mewn vet ikke hvor alle her, så kan godt skrive veibeskrivelse her når det er avgjort?

Dette hadde i hvert fall vært veldig fint for min del. Jeg er relativt kjent i Oslo, men jeg vet ikke hvor disse stedene spesifikt ligger. Skulle kanskje klare å finne dem uansett, men veibeskrivelse vil forenkle prosessen. :)

Lenke til kommentar
Tror dettte kan bli bra. Sted er samme for meg, mewn vet ikke hvor alle her, så kan godt skrive veibeskrivelse her når det er avgjort?

Dette hadde i hvert fall vært veldig fint for min del. Jeg er relativt kjent i Oslo, men jeg vet ikke hvor disse stedene spesifikt ligger. Skulle kanskje klare å finne dem uansett, men veibeskrivelse vil forenkle prosessen. :)

Vi pleier å møte ved tigeren utenfor Oslo S på et angitt tidspunkt.

Lenke til kommentar
Tror dettte kan bli bra. Sted er samme for meg, mewn vet ikke hvor alle her, så kan godt skrive veibeskrivelse her når det er avgjort?

Dette hadde i hvert fall vært veldig fint for min del. Jeg er relativt kjent i Oslo, men jeg vet ikke hvor disse stedene spesifikt ligger. Skulle kanskje klare å finne dem uansett, men veibeskrivelse vil forenkle prosessen. :)

Vi pleier å møte ved tigeren utenfor Oslo S på et angitt tidspunkt.

Very convenient! Jeg har ingen problemer med å komme meg fram da. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...