Gå til innhold

Treff i Oslo lørdag 27 februar klokken 17 [les første post]


WheelMan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter det jeg klarer å se etter en gjennomgang fra den 17. når wheelman sist oppdaterte så ser det slik ut:

 

Kan komme:

-Stalin-

Olum

b-real

Dalglish

Ördög

WheelMan

 

Kan kanskje:

Krom-stag

Programvare

Slurpee

JanFr

Borbra

DemonFudge

Sameboe

Hengende Lem

probin

Perrern

Hans-o

Rektal utblåsning

Nyhus

khaffner

Crash

Chef Samebror

Kommer ikke: Lemon, TheWankership, martin808,mr.bjørn,TøseGuri,Petter

Lenke til kommentar

Jeg tror det er meninga å møtes på Peppes klokka 17:00, men det burde egentlig vært fastsatt et tidspunkt for når man skulle møtes ved tiger'n også, siden det er der [jeg antar] at alle møtes før man går til Peppes.

 

Edit: Da dro jeg. Jeg vil stå ved tiger'n fra halv fem-tiden. Jeg antar at alle andre som kommer vil også være der. Jeg kjennes igjen ved at jeg er ganske nøytral i stilen og har kjedelig hårfrisyre. Jeg er ikke farlig og jeg håper heller ingen her har skumle intensjoner med dette treffet. :p

Endret av Crash
Lenke til kommentar

Det var den bortkastede dagen liksom.

 

Hvis folk ikke kommer, kan de ikke si ifra så slipper man slikt som det i dag? Var koselig, ikke det om å gjøre,Crash var veldig koslig fyr, men litt tilbakemelding om hvem som kommer hadde vært egentlig vært kjekt må jeg si.

Som om jeg ikke har dårlig råd nok ifra før av så må jeg si det føltes rimelig kipt ut å bruke det lille en har av penger på å gjøre noe sosialt hyggelig men nå føles det litt waist.

Lenke til kommentar

Det var den bortkastede dagen liksom.

 

Hvis folk ikke kommer, kan de ikke si ifra så slipper man slikt som det i dag? Var koselig, ikke det om å gjøre,Crash var veldig koslig fyr, men litt tilbakemelding om hvem som kommer hadde vært egentlig vært kjekt må jeg si.

Som om jeg ikke har dårlig råd nok ifra før av så må jeg si det føltes rimelig kipt ut å bruke det lille en har av penger på å gjøre noe sosialt hyggelig men nå føles det litt waist.

 

Hvem møtte opp?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...